هفته انتخاب رشته

این هفته انتخاب رشته بود

به جز یه روزشو که رفته بودیم علم و صنعت (که نرفتیم) بقیه شو مدرسه بودم

حالا چه میکردم؟ :/

1. تست MBTI میگرفتم و صحیح میکردم

2. تست هالند میگرفتم و صحیح میکردم

3. کارنامه بچه هارو توی برنامه میزدم و رشته میگرفتم (اینقدری این کارو کردم رتبه بگید قبولیتونو بگم :|)

4. تو دفتر بودم خالی نباشه

بعد مثلا اینجوری که یارو میومد و میگفتم بفرمایید تا نوبتتون بشه و یه حالت منشی طور -_-

تو این مدت دخترایی دیدم که تیپ شخصیتیشون به معدن و نفت و دریا و هوافضا و ... از پسرا بیشتر بود و پدرشون هم توی همین کارا بود

و این نشون میده که حتی تیپ شخصیتیمونم به خودمون مربوط نیست -_-

5. کلی سوتی دادم

مثلا یه دختره تو دفتر بود و من فکر کردم خالیه دفتر با لگد درو وا کردم رفتم تو، خودمو پرت کردم پشت سیستم با لفظ گه تو این زندگی برگشتم و با دختره چشم تو چشم شدم :|

همون لحظه نیازمند ساعت برنارد بودم D:

یا مثلا داشتم در ماست موسیرو لیس میزدم یهو یه دختره با خونواده ش اومد تو :|

یا مثلا تر خوابیدم پشت میز :|یکی از بچه ها صدام کرد

*حالا اون علم و صنعته*

20 تومن پول دادیم نفری ثبت نام ورودی و این حرفا بعد نزده بود که حضور دخترا باید با چادر باشه

 ما هم پاشدیم رفتیم و زرت راه ندادن

چرا راه نمیدید؟ نمیشه

یکی از دخترامون پرسیده بود گفته بود که بگید کجام مشکل داره من درست کنم بعد میام

بعد مسئول احمقش برگشته گفته تو سراپا مشکلی

ما هم گفتیم نمیزارید اونا بیان ما هم نمیایم و ...

خلاصه نرفتیم و 200 تومن نقد گرفتیم ازشون D:

پوله اصلا مهم نبودا

مهم این بود که در به در دنبال جور کردن 200 تومنه بودن ماهم داشتیم ول میگشتیم D:

پ.ن:

اونروز گوشیم زنگ خورد دیدم م هستش

-الو سلام جانم؟

+سلام علیکم

-عه :|

سلام خانوم ص خوبید؟

+مرسی ببخشید یه سوال

-بله بفرمایید؟

+نسبت شما با دختر من چیه؟ :|

و من پوکر تو دیوار -_____________-

-خانوم ص محمد هستما

+محمد؟

-بله :|

+آهااااااااااااااا 

[خنده] :|

ببخشید من دیدم این اسم نذاشته فقط نوشته "رفیق جان" حقیقتش تو تلگرام زدم عکسی ندیدم و فقط دیدم پسره خواستم ببینم چیه قضیه :)

-نه بابا فدای سرتون از طرف منم بابت سیو اسمم تو گوشیش با اون اسم تشکر کنید بگید خیلی خوشحال شدم انصافا D:

+چشم حتما :)

-مرسی

و مراسم خداحافظی D:

۷ لایک :)

با اختلاف جزو بهترین پست های این مدت بود:))

دمت گرم واقعا:))

 

نمیدونم والا چرا اینقد استقبال شد ازش :)))))))

D:

من این پست رو یه جا تموم نمیکنم بسکه اخراش شیرینه! میذارم نصفشو برا فردا:) 

D:

خراب اون در و با لگد باز کردن شدم :دی

D:

خخخخخ...:)))))از دست این مامانا...:))))

 

:)))

خوبن که :))))

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۱

تا باشع عه این رفاقتــــــــــــــــا...

D:

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۳:۵۷

چ سوتی های درخشنده ای 😂😂😂

:))))

لحن این پست خیلی خوب و باحال و حال خوب کنه. :)

آفرین به این اتحاد.

چه سوتی های باحالی.

چه رفیق جان باحالتری :)

خب خدارو شکر :)))

چاکریم :)
حیثیت نموند برامون😂
خیلی :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۲:۳۸

حالا کی عروسی دعوت میشیم:/

://///

من سگ رفاقت رو به ازدواج نمیفروشم :)

وااا یخدا واااای مردم این هفته

من دانشگاه تهران رفته بودم بعد دانشجوها زیاد نبودن پلاس بودم تو محوطش یکیو میدیدم میپریدم جلو مث اوسکولا سلام میدادم میگفتم دانشجووویییییییی؟؟ میگف اره میگم چه رشته ای؟؟ فنی بود میگفتم هوراااااااا طرف میرف عقب فنی نبود میگفتم عه:/خودافییییییییییظ :))))

و همنچنان انتخاب رشته نکردم :)))))

تهران خیلی خوبه

ینی تو سرو بنداز پایین برو تو
بهشتی هم یخورده کم همینطور
امیرکبیر اصلا
ینی ۱ درصد هم نمیشه
شریف بازم ممکنه چون به اندازه امیر کبیر نیست ولی بازم خیلی گیره
اما علم و صنعت اصلا اینجوری نبود س اینکه روز اوله خواستن خفن بازی در بیارن
*تا فردا شب وقت داریا فقط

چه جلب!@_@

شب بخیر دارک جان!

خیلی D:

شبت بخیر :)

منم  دوسه روز پیش یه ازمون همینطوری دادم...حالم داشت بهم میخورد از کلیک کردن-_-

نه خب

اینو پرینت گرفته بودیم اکسلشم درست کرده بودیم با برنامه تصحیح میکردیم جوابشو وارد اکسل میکردیم میزد خودش

D:

واقعا:)))

👏آ باریکلا.

:)

:)
ولی اینقده F و J و T و .. دیدم یادم نیست D:

من از ۵ به بعد با خنده زل زدم به صفحه گوشی😄

عاشق مامان دختره شدم😍چه پایس لنتی-_-

از خودت تست نگرفتی؟:/

خدارو شکر D:

خیلی خوبه :) واقعا خدا نگهش داره :)
چرا D:

ماست موسیر ☻☻☻☻☻☻

D:

فقط آخری 😂 هدف چی بوده یعنی ؟

مادرش خیلی آدم گیری نیستا

ولی از پنهون کاری بدش میاد
سر همین فکر کرده بود من یکی دیگه م D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان