چند روز پیش نامه :|

عاقا صب کله سحر خروس نخونده پاشدم رفتم مدرسه

همونکارایی که تو پست قبل گفتم همراه با سوتی اول رو انجام دادم و خبر رسید رفیق در نقطه ای دیگر از شهر منتظر است

قرار بود از مدرسه کارم که تموم شد راه بیافتم برم سوی مقصد دوم در جنوب یخورده غربی تهرانتوجه کنید که راه خاصی نبود اگر این رفیق خبرش نمیرسید :|

هیچی دیگه ساعت 12 عنر عنر از غرب رفتیم شمال شرقی -_-

تا ساعت 2 کلی حرف زدیمو برنامه ریختیم و ... 2 و نیم از هم جدا شدیم که من زود به کارم برسم و دیرم نشه

دوباره عنر عنر راه افتادم تاااااااااااااااااا جنوب غربی شهر :|

ینی شما بابا لنگ دراز رو شلوار کردی پاش میکردی پاره میشد اینقد راه میرفت :/

یه نیگا رو نقشه بندازیم:

خب فک کنم تصویر کاملا گویا هست :|

حدود 2 ساعت تو مترو بودم و چندین ساعت هم پیاده روی داشتم -_-

حدودا ساعت 9 شب رسیدم خونه و تازه یادم افتاد اه پسر ناهار نخوردی تو که :|

و از فرط خستگی شام هم نخوردم :|

خوابیدم تااااااااااااا 3 ظهر فرداش و صبحونه هم نخوردم :|

مثل زامبیا از خواب پاشدم و اینقد گشنه م بود نمیتونستم حتی ناهار هم بخورم -_-

من حیث المجموع خدا نصیب گرگ بیابونم نکنه :(

پ.ن:

دوستان اشاره میکنن که حدود 60-70 کیلومتر مسیر طی شده داشتم

۹ لایک :)

خسته نباشی 😂

سلامت باشی :)

:|||| پع خداقوت اونوقت من تصمیم دارم از اینجا تا دستشویی رو تاکسی بگیرم:||||

تازه فردا هم باید تا اونسر تهران برم -_-

خسته نباشی دلاور، خداقوت پهلوان!

چاکریم :)

لولی‌وش مغموم💔 ۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۲:۴۶

یه ذره اینورتر اومده بودی می‌تونستم افتخار میزبانی‌ات رو داشته باشم. :دی

از کدوم ور این مسیر هارو تقریبا هر چند روز یه بار میرم بگو بیام چتر شم D:

پناه بر گاد:/

منو دوستام تفریح خفنمون این بود که بعد اخرین امتحان ترم دوم از مدرسه تا خونه هامون پیاده میرفتیم که اونم ۳ کیلومتر بیشتر نمیشد‌....بعد از خستگی بیهوش میشدیم:|

تو دیگه کی هستی پسر:||||

D:

خسته نباشید خب :)
محمد روانی D:

اشکال نداره نیمه ی پر لیوانو ببین و برو خودتو وزن کن ببین چقد آب کردی؟:|

مومن من یه ذره دیگه آپ کنم اسکلتم میمونه D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان