قانون مو :|

من هی این موهام رو میزارم بلند بشه که یه بار فقط بتونم بریزمش یه طرف حالا هی نمیشه :|

شاید باورتون نشه ولی یه پروسه 7 ماهه شده تا الان هی نمیشه هی نمیشه

یا یکی میمیره

یا مسافرتیم

یا میخوره ماه آخر کنکور کلا کوتاه میکنم که درگیرش نباشم و اینا اومدم بگم این سری هم با اینکه میشد ولی خب چون باید برم مدرسه و نگاه اول و این حرفا گفتم کوتاه ترش کن و این پروسه به 1 و نیم ماه بعد منتقل شد -_-

۷ لایک :)
علیـــــ ََ ۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۴:۵۰

دقیقا منم درگیر این پروسه بودم انقدر مشکل پیش اومد و نشد موهامو بلند کنم که دیگه کلا بیخیالش شدم:/

😂😂😂

کجا خارج شدی؟ اتفاقا خیلی حالت مردونه ای دارن:| اگه تو شبیه دخترا میشی دیگه مشکل از خودته:))))))

چیه موهارو میبندن :/

فقط کامنتا وجوابا:))))

خیلی باحال بودن کامنتا:))

انشالله بالاخره  بلند بشن

ولی یه بار باید دلو بزنید به دریا بیخیال طی کنید تا بشه اون مدل مویی که دوست دارید:)

:))) 

بچه هامون گلن :)
ایشالا ایشالا
آخرشم یهو نمیاد😂

شما برین خدا رو شکر کنین که موهاتون نمیریزه . من بدبخت از این سن موهام واقعا کم شده :((

 

اگه موهاتون فر یا موج دار باشه این مدلی که گفتین خیلی بهتون میاد :)

عه :/

ای بابا :/

موج داره😎

من در تلاشم موهامو کوتاه کنم...یه ورشو ماشین بزنم...بریزم موهامو یه ور!

 

بله مامان جان اشاره میکنن تو بیست و چند میخوری:/

پسر جان برو المانی بزن....قارچی هم خفنه:)))

آورین D:


مامانن دیگه :)))))
نه آقا همین D:

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۷ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۶

کیااا😶

 

آی کیو منظورم اینع عزمتو جزم کن موهاتو بلن کن...نگفدم ک کوتا کن!!

گفتم من تا جایی که بتونم نمیزارم دخترای اطرافمم کوتاه کنن D:


وگرنه خودم که قصدم همینه :)

پسرایی که موهاشونو بلند میکنن و دم اسبی می بندن خیلی باحالن. برات آرزومندم به زودی به جمع باحال ها بپیوندی:)))))))))

 

عاقا از جمع پسرا خارجمون نکن :|

مدل مورد علاقه‌ات اون نیست که یه کاسه میذاری و دورش رو میزنی؟:))

نه عاقا جا نمیشه تو کاسه D:

من تا دیدم برای مراسم ختم و این چیزها میذارن مو و ریش و اینا بلند بشه، تو چرا برعکسی اخه؟ :))

جواب کامنت tahi رو بخون D:

سفره خاتون ۲۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۸

منم چندوقته میخوام موهامو بتراشم هی نمیشه-_-

یه بار با اون مدل پامیشم میرم عروسی :/

نکنید عاقا :|

شماها بلند کنین که بریزین یه ور،

ماهام هی تیغ بزنیم که یه وقت نریزه یه ور

:دی

D:

واسه ختم مدل مو مطرحه؟

مدرسه؟

نه نه

ببین
اولین بار که میخوام اونکارا کنم باید یه حالت جنگلی طور باشه برم یه بار دورشو شدید کوتاه کنم و به جنگل بالاش دست نزنم که خب به علت مراسم ها نمیشه D:
من باب مدرسه هم باید بگم شاگرد از استادش الگو میگیره دیگه نباید خیلی ضایع باشم که D:

ما دخترا برا کوتاه کردن مو مشکلات شما که برا بلند نگه داشتن مو رو دارین نداریم. :)

بد بختیم دیگه :(

نکنه از اون مدل خفن موها می خوای که یه وَرو صفر می زنن یه وَرو شلاقی تو هوا وِل می دن؟! :| من دلم روشنه ان شاءالله دو سال دیگه به آرزوت می رسی! -_- D: .

نه صفر نه کلا سفید نمیکنم ولی یه طرف رو بلند تر میخوام بکنم اگه قسمت بشه البته D:

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۷ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۷

برعکس منی...

 

من مو کوتا میکردم عه پسرونع بتررر...

 

 عه مهر فقد یع بار مرتب کردمشون:/


ایشالا عه مهر ایندع  باز پروسع ی کوتا کردن شرو میکنم:|

 

توعم میخای عزمتو جزم کن 😶

نه خب من تا جایی که بتونم نمیزارم موهاشونو کوتاه کنن


نه دیگه باو دانشگاه شاهد نمیرم که D:

:دی

باید دل رو زد به دریا آخه

هی یه کاری پیش میاد :(

آخر یه بار میزنم و ختم یکی با اون مدل مو میرم D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان