من از شما میپرسم

اینکه سرتو بزاری رو قلب یه نفر و صدای تپش قلب ۳ نفرو بشنوی چه حسی داره؟!

۱۰ لایک :)

ینی چش سفیدای از یوار راست بالا برو دارن حمله میکنن به خونتون:دی

D:

بازم می ارزه :))))

این از اون حساست که زبان و بیان قادر به وصفش نیست! :/ , میمیک صورت شرح حال می شه ^_^ خودت خداییش اون لحظه بیشتر صداتو شوق و ذوقی کردی یا حالت صورتتو؟! D: بیان باید یه کامنت تصویری هم داشته باشه با این اوصاف!!!.

من تو همون حالت موندم کلا😍😍😍

جوووون ممد جون! زن گرفتی داداش؟ با نه ماه رو چجوری پر کردین که دو قلو دار شدین؟! گیییلی لی لی لی لی! اسماشونو بذار اقدس و قلی! من ق دوسدارم

 

 

#پیرو کامنت ناشناس اوج گل واژه را عیان تر کنیم. 

آرههههه

جم زدم زودتر در بیاد😂😂😂
اگه دو تا پسر بودن چی؟! :)

#معلوم بود😂😂😂

والا ما با تصورشم نیشمون باز شده 

چه برسه به واقعیتش :دی

😍😍😍

والا با پست های یک خطیت همه رو به هنگ کردن وا میداری :/

دارا دارا دا😎😎😎

اون ناشناسه منو کشته😂😂😂 

 

یه همسر با دوقلو تو راه اوه خدای من😂😂😂

 

رد دادن ملت😂😂😂

باهاش صدای قلب جنین تو شکم مادر رو میشنون :)

خیلی هم خوووب. همیشه از این خوشی ها باشه😍

آها :)))

حالا چند ماه این خوشی هست :)))

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۱ شهریور ۹۸ , ۱۸:۳۵

خیلی باحاله خوب

خیلی بیشتر :)))

حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۰۱ شهریور ۹۸ , ۱۷:۰۱

دوقلوو :))

تو هنگ بودم ی لحظع :))

خسته نباشی😂😂😂

ای جااااااااااان

اخیییییییییی

من گریم گرف😅

😂😂😂

اخییییییی😍😍😍

هیچی ذوق مرگ میشم

دوقلووووو😍

حتی از تصورشم ذوق میکنم😍

 

😂😍

فکر کن سونیکت بزاری رو دلش قشنگ همه با هم بشنویم :))

شنیدن صدای قلب کلا حال خوب کنه.

اینی که میگی نمیدونم چیه :)))

اونم ۳ نفر از عزیزات 😍😍

یه همسر با دوقلوهای در راه

 

چرا که نه؟؟!!

 

یه حس فوق العاده

:///

کلا ردیا :/

 معرکس😍😍

چه عشقی کردیا:/

حتی بیشتر :)))

خیلی

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۱ شهریور ۹۸ , ۰۰:۱۶

دوقلو درراهـــ...

😍😍

الان عاشق شدی؟ طرف دوییده بوده؟ دوقلو داشته؟ چی شد دقیقا؟ 

:/ D:

:///

کلا رد دادی😂😂

مگه میشه ؟

 

چرا نشه؟! :)

آندرومدا :) ۳۱ مرداد ۹۸ , ۲۲:۲۹

حس "قاطی باقالیا شدن" 

:)))

تا حالا اینکار رو نکردم. البته هفته پیش دختردایی بابام خونمون بود بعد رو تخت من که خوابیده‌بود من هی به شکمش نگاه میکردم و تا یه تکونی میخورد از ذوق میمردم ^_^ 

البته اگه منظورت همینی که من فکر کردم باشه :-" نبودم ضایع نکن :دی :/

اون یدونه بود؟!

این دوتاااااااسسسسس :))))

چطوری یعنی؟(:

ینی یه دوقلو تو دلش جا خوش کردن :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان