چی بگم از دردونه 3 ساله حضرت عشق که هرچی بگم کم گفتم

بگم شب سومیه به چیا رسیدم؟ :)

اربعین کربلا اوکی شد :)

مرسی از دعا هاتون

اون پرچمه هست بالا گنبد حضرت ابالفضل تکون تکون میخوره :)))

الان خونه ماست :)

۱ لایک :)

خواننده خاموشا هم جزء لیستِ دعاشوندگان حساب میشن؟ :)) 

اگه آره که لطفا دعا کنین مام آدم شیم :)

من از خدامه :)
چشم :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۶ شهریور ۹۸ , ۱۴:۳۳

دعام نکردی برنگرد...

سفر بــ سلامـــت:)

من از خدامه همونجا بمونم :)))

این برا من تهدید نبود که، آرزوی خوب بود :)))

آقای ‌‌میم ۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۳:۳۵

چه خوب

التماس دعا:)

:)))

چشم

مارو از دعاتون بی نصیب نکنید :)

چشم :)))

خوشا به سعادتت.

:)

خانم مارمولک آبی ۱۲ شهریور ۹۸ , ۲۲:۱۵

خیلی سخت بود قبلیه:))

ینی چی؟ :/

محتاجیم به دعا خیلى خیلى خیلى خیلى زیاد 

رو چشم :)))

آره آدم یه سال بره دیگه انگار نیاز روحی ش میشه که سال بعدشم بره...

نیاز کمه برا تعریفش :)

واااایییی...التماس دعاااا شدییییدا...

واسه پیاده روی؟

ما سال گذشته رفتیم ولی امسال هنوز اوکی نشده...دعا کنین بشه...:(

چشم چشم :)))

ایشالا :)
من پیار سال رفتم ولی پارسال به خاطر کنکور و اینا نرفتم اینقد دلم سوخت :(

خوش به حالتون :)

برای منم دعا کنید :دی

ایشالا قسمت همه :)

چشم :)

خانم مارمولک آبی ۱۲ شهریور ۹۸ , ۰۹:۲۹

من فقط خوش حالم که قالبتونو عوض کردین:))

قبلیه چجوری بود مگه؟ :)

محمد ، برای منم دعا کن..

جان؟ :)

چشم :)))

دعا کنیا :)

از الان زائر حساب میشی، زیارت قبول.

رو چشم :)

مرسی :)

لولی‌وش مغموم💔 ۱۲ شهریور ۹۸ , ۰۰:۴۴

خوش به حالت که میری کربلا… الان واقعا جا داره بگم که ای کاش پسر بودم و اجازه داشتم تنهایی برم. :’( ولی خب دخترم و باید حتما با خانواده برم که نمی‌تونن بیان… :’(

وایسا بعد اربعین برو اونجا خلوووووت :)))

سلام عالیه وبلاگتون

 

 

مرسی :)

چه سعادتی:)))

D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان