حس وحشتناک

حس اون پسر بچه ای رو دارم که خونمونو عوض کردیم من نمیتونم برم کوچه با دوستای قدیمیم قوتبال بازی کنم :(

۳ لایک :)

چ حس بد و مظلومانه ای...:(

:(


با اونها برین سالن .بهتر نیست ؟

دور دور :)

بیشتر ناراحت کننده اس تا وحشتناک

از بیرون آره

ولی دل اون پسره آشوبه :)

حس بدیه:(

اما میگذره زود وقتی که بگذره و بهش نگاه کنی !

قطعا :)

چرا؟

تنها کسی که تهران قبول شد من بودم :)

محمدصالح کامیاب ۲۶ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۹

سلام

می تونی لج بیاری که من می خوام برم پیش دوستای قدیمیم.

:/

نمیشه :)

آخییی:(

چی بگممم:((

آدم باید سعی کنه خودشو باشرایط جدید وفق بده:(

بالاخره اون پسره هم یه روز میره کوچه بازی میکنه دیگه :)

اووووخه:(((

:)

دوستای جدید بی نقص نیستن اما غیر قابل تحملم نیستن...امیدوارم باهاشون کنار بیای!

شب خوش جناب!

:)

نه بابا بالاخره هستن :)

جملت یه "عاقا دیگه!"کم داره...

بهشون سر بزن...با بچه های کوچه جدیدم که آشنا شی میفهمی تو اونام باحال هس...نمیشه تنها موند...مگر اینکه (من) باشی!

:))

خوب یکم پررو بازی در بیار برو خودتو بچسبون به بروبچ کوچه جدید!

راه کار مناسب تر این به ذهنم نرسید!...

:)

من دوستای خودمو میخوام :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان