دانشگاه تهران در نگاه اول به عنوان دانشجو

عنر عنر رفتم تا اونجا :|

2 ساعت دنبال کلاس گشتم

وقتی پیدا کردم یه برگه خورده بود روی در
"با سلام کلاس فارسی تشکیل نمیشود"

 +

یکی از بچه ها نامزد کرده بعدا داشتیم با هم حرف میزدیم یهو گفت

-ممد؟

+جونم؟

-میدونی مشکل تو چیه؟

+چیه؟

-همه چیزو منطقی میبینی اینقد [اندازه سر انگشتش] احساس نداری

+خب؟

-خب من سر همین از المپیاد ریاضی و اینا خوشم نمیومد دیگه من نقطه مقابل اینم دقیقا :)

۷ لایک :)
دختری از جنس باد ۰۳ مهر ۹۸ , ۲۲:۰۳

چطوری ترم یکی

خوب :)

عی بابااا...:/

براتون تحمل و صبر می طلبم...:|

مرسی :)

میخوای بری؟ زشت نیست واقعا؟ :/ بگیر بخواب بابا :/ 

نه واقعا ضایع س D:

منم هشت صب اندیشه اسلامی دارم عزیزم. اعلام همدردی باهات. 

مبدا تا معاد؟ D:

ببین !!!! کلاسا ما از این صندلی گردالی طوراس که طبقه طبقه اس تا بالا! حااااااجی برگاممممم محمد! بررررگام! 

جات خالی یه ساعت و خورده ای فیییییکس هم نشستیم امروز سر شیمی عمومی! بسممممم الله:| ۲۵_۳۰ نفری هم میشدیم:| خیلی جدی گرفتن خدایی:|||||

 

+کارنامه سبز رو چک کردی؟ ایتجانب از فردا در به در انتقاله شما چطور؟ 

حقیقتا برگام :)


+صندلی آخر صنایع صنعتی اصفهان
اما نمیرم :)

@نبات خدا

ببخش بر من تعجبم را!

منم تا الان فکر میکردم big cat پسره :|

:o

D:

خسته نباشی :)

کلاس فارسی؟ انتظار اسم‌های عجیب غریب از کلاسای دانشگاه دارم :| 

بیا به این فکر کنیم خود پیامبر 8 صبح معراج نمیرفت بعد من فردا 8 صبح تفسیر موضوعی قرآن دارم

نباتِ خدا ۰۲ مهر ۹۸ , ۲۱:۰۷

@_parnian_

چی بگم! 

پرنیان با شما کار دارن :)

نباتِ خدا ۰۲ مهر ۹۸ , ۱۵:۵۰

بله الان متوجه شدم :)

 

بازم خدارو شکر D:

منم اکثرا فک می کنن پسرم:|

D:

به سلامتی :)

@نبات خدا !!!!!

چیجوری فکر میکردی دقیقا؟؟

سلامت باشی :)))
هستن اینجوری فکر میکنن :)

همین؟ فقط کلاس فارسی داشتین امروز؟

همین :)

نباتِ خدا ۰۲ مهر ۹۸ , ۱۵:۱۸

من فکر میکردم شما دخترید! 

نه پسرم :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان