حس میکنم دارم به دانشگاه وابسته میشم :(

نمیدونم چرا

از تقریبا یه خورده مونده بود که اربعین برم تا الان هر تعطیلی ای پیش میاد و دور میشم از فضای دانشگاه دلتنگی میکنم :|

سرمم خلوت نیستا که بگم آی حوصله م سر میره و اینا

اتفاقا تا 1 بیدارم هرروز و تهشم میمونه کارام

ولی خب نمیدونم چرا اینجوریم :/

۱۲ لایک :)

عه به به دانشجوی دانشگاه ما شدی پس😝 بهت گفتم دانشگاه تهران خوبه‌ها

اوهوم :)))

ترم یک اینجوریه بعدش عادی میشه.فقط این که از وقتت برا درس خوندن استفاده کن تا بتونی تغییر رشته بدی؛)

 

تغییر نمیدم :)

😏 کاکو خب دانشگاه ماهم اگر قره قاطی بود خب دلمون اشش پر میکشید شاید.

حالا به دور از شوخی؛

اخرین بار که از خوابگاه رفتم خونه خداوکیلی دلتنگ خوابگاه شدم.

نه عاقاااااااااااااااااااااااااااااا
:)
دیدی :)

لولی‌وش مغموم💔 ۲۳ آبان ۹۸ , ۰۲:۰۸

نمی‌شه که نمی‌شه… :(

ر.ک اینجا 

کاملا منطقی بود منم مغموم شدم :(

شما برو تو دانشگاه زندگی کن کلا که دلتنگ نشی...:)))

ما از خدامونه :)

فهمیدم داستان چیه یه دل میگه زرم برم یه دلم میگه نرم نرم 

نه عاقا
دلم کلا میگه برم :)

عشق به علم در وجودت رخنه کرده!

آره آره

یادم باشه دی ماه بپرسم ببینم دلتنگیت ثابت مونده یا نه.!

با تقریب خیلی خوبی میمونه

لولی‌وش مغموم💔 ۱۷ آبان ۹۸ , ۲۲:۳۵

منم اگه دانشجوی دانشگاه شما بودم وابسته‌اش می‌شدم! :))))))))))

:)))
نمیشه مسرور بمونی؟ :)

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

بدا که عاشق است و گریه کرده :|

عاشق شدی D:

نع دیگه عه :/

درست میشه حالا D;

جوش نزن :)

امیدوارم :)))
چشم :)

دلیلش ؛) (نگاه عاقل اندر سفیهانه)

حالا مگر بده؟

خوب است که پیرو راه علم شده ای =)

نه انصافا :|
آره خب :/
بد بختی اینجاست علمی هم نمی آموزم D:

مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا ۱۷ آبان ۹۸ , ۲۰:۰۷

عجیبه 

خیییلیییییییی

پس دم از عشق به دانشگاه نزنین :-) 

نه دیگه ببین
دلم یه چیزی میگه
عقلم یچیز دیگه
من نفهمیدم
کدوم دروغ میگه

اینجوری که ول کنتون اتصالی کرده به دانشگاه واسه امتحانام همینجوریه دیگه؟

من میترسم ترم تابستونی بردارم حتی امتحان چیه؟ :|

مائده ‌‌‌‌‌‌‌ ۱۷ آبان ۹۸ , ۱۶:۲۶

تا باشه از این دلتنگی ها :)

نه واقعا اذیت میکنه :/

معلومه دیگه D:

چی معلومه؟ :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان