عجب از این مردم :/

همینجوری تو بیان بودم که این پست رو دیدم

بعد از کامنت آقاگل رفتم توی دیوار ببینم چجوریه (تا الان نرفته بودم)

یهو یه آگهی توجهمو جلب کرد :|

"شهاب سنگ"

تو قسمت سرچش زدم و با صحنه ای جدید و عجیب مواجه شدم :/

۷ لایک :)

منم شهاب سنگم😅

منم حتی : )

مرسی عالی بود

استغفرالله...

آمورف! ✨- ۰۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۱۳

احتمالا بنده خدا ها دلیل یا دلایل برای قیمتا و کاراشون (اللخصوص اون فرد ِ شماره بده توی پستِ, درج شده!!! =\ )دارن.  مطمئنی اون شخصی که شمارشو داده, برای مزاحمت بوده؟! شاید واقعاتنها  بوده واز شخصیت  وبلاگ نویسِ خوشش اومده بود. شایدم اون  شهاب سنگایی که واسه فروش, گذاشتن ارزش داشته باشن  و ما علم کامل شنااسایی شونو نداریم.  البته  اینا احتمالا  مثل  بقیه.  

+اَاَاَ…چقدر  فک  زدم!؟!  =\ D= .

امیدوارم :)

+نه بابا :)

یعنی میگی بزنم تو کار شهاب‌سنگ؟ 🤔

نصف نصف

بله اینه که تهش هم شهاب سنگ میباره سرمون😂😂

😁😁

😐😐😐😐😐😐ماهیچ ما نگاه

هعی... :)

شاید براتون جالب باشه که ما یکی از اقوام مون توی این زمینه درس خونده و جایی کار میکنه که این شهاب سنگارو جمع میکنن و زیاد میرن شهداد... و اگرکسی ادعا کنه که شهاب سنگ پیدا کرده با یه سری ازمایشا و اینکه مطمئن شن که شهاب سنگه ازش میخرنش!

wow :)
ولی قطعا تو دیوار نمیخرن D:

+چند میخرن حالا؟ :/

خانم مارمولک آبی ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۹:۰۷

چه راحت می شه ملت رو اسکول کرد!:))

خیلی :)

چه کارا

والا فک کنم اگه شهاب سنگم از اسمون بیاد میخوره دقیقا رو پشت بوم خونه ما خونمون خراب میشه ولی هیچکسی نمیاد مارو نجات بده 😂😂😂😂

بعد مردم میرن سنگ شهاب سنگو میزارن واسه فروش اونم با چه قیمتایی

 

حالا به چه دردی میخوره شهاب سنگ😑😐😐🤔🤔

توقعی که من از شهاب سنگ دارم اینه که برخوردش با زمین باعث کن فیکون شدن زمین میشه
یارو سنگ گذاشته هم قد فیله میگه شهاب سنگه :/


فروش :)

بریم فضا سنگ جمع کنیم😅

اسنپ بگیرم؟ :)

:((تف تو این زندگی سگی

اصلا دلم گرفت :(

نکته جالب توجهی بود ای وی:)) 

باخت!:((

:))))
فهمیدم...
شت
*** به امروز

ملتی که میخرن واقعا خرن!:/

حالا واقعا میخرن؟:))

بلانسبت خر
خر هیچ وقت نمیاد از اینا بخره که :)

نمیدونم :/

شهاب سنگم نداریم:/

چرا دارید :)
یکی از سرامیک های خونتونو بکن :)

اینی که من دارم طلایی نیست نقره ایه:)

زیستشم جالب نیس

نقره ایش بد نبود ولی اصلا هم خوب نبود...
ندیدم اونو :)

اونی که ۹تا صفر داشت میلیارده دیگه؟:| ناموسا اینهمه پولو چطور میشه یه جا جمع کرد؟

 

منم داشتم فک می کردم میکرو طبقه بندی شیمی و زیستمو بزارم :| وقتی خریدمشون باید بیشتر تحقیق میکردم. انصافا کی بازرگانو میزاره میکروطبقه بندی میخره؟:| 

بعله متاسفانه :)

زمان ما کتاب بازرگان نیومده بود مجبور شدیم از میکرو طلایی شیمی استفاده کنیم که خب عالی بود :)

هشت فا*ینگ میلیارد تومن؟

شوخی بامزه ای نیست واقعا://///

متاسفانه...
اصلا  :/

:)))))

به درد چی میخوره؟!

چقد عجیب!:))

:)))))
میزاری برا فروش D:
خیلی :)

خوبه منم یه لنگه جوراب اضافه دارم بذارم حراج ببینم چند میخرن

4,000,000,000 خوبه؟

راستی منم یه چیزی توی دیوار گذاشتم واسه فروش

یه لنگه اضافه داری؟
اشانتیون یه جفتته؟ :)

آورین :)

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۴۷

پلاستیکی ان 😂

ای بابا :(((

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۳۹

دانشجویی گناع داری پول نمیگیرم مجانی

آدرس بدم؟ :)

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۳۵

من دو تا شو دارم😎 دکوری خونه گذاشتیم باهاش گردو خرد میکنیم مغز میکنیم 😂

گردو شکن اگ ندارین یکی از شهاب سنگ هامونو بدم گردو بشکن

😂

آورین :)))
چند میدی شهاب سنگاتو؟ :)

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۸

شهاب سنگ هم بگیریم این قیمتتت

میزننش تو سرمون با شهاب سنگ دونفری خرد بشه مغزمون

😂

بابا این که پولی نیست (عینک دودی من کو؟)
فقط در عجبم اینارو از کجا گیر آوردن D:

جلل الجالب!

:)

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۳

عجباا

والا

آندرومدا :) ۰۱ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۱

خب مگه شهابسنگا دل ندارن؟ :(

منم دل دارم خب :(
منو 1/111/111/111 تومن میخرن؟ :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان