ای خدا دستم به نوشتن نمیره دیگه =/

کلی اتفاق افتاده که خب یادم نیست اولاشو =)

به آنه قول داده بودم بنویسم ولی خب نمیشد هی =(

آقا بمونید تو خونه هاتون جدا اینا تعطیل کردن پا نشید برید شمال :/

میدونید معدل الف شدم؟ =))))

میدونید 23 واحد اختصاصی برداشتم؟ =///

میدونید دارم به خاک میرم؟ =|||

مث من نباشید =\\\

میدونید عاشق شدم؟ :||||

طرف کاملا برعکس منه :|

ینی کلا 3 تا اشتراک داریم

1. توی یه دانشگاهیم

2. والیبال بازی میکنیم

3. المپیاد ریاضی بودیم

و من دارم بال بال میزنم نزدیک شم بهش -______-

نمیشه ولی \_/

باهاش رفیق هم بشم شیرینی میدم :|

دیگه حرفی برا گفتن ندارم =/

سوالی دارید بپرسید =)

در خدمتم =)

۸ لایک :)

نظر قلبی رو خصوصی فرستادم چون نمیخوام کسی بدونه 

تو بیانم فقط شما میدونید 

بعله

تو عشقت موفق باشی...^...^

 خب تفاوتاتون توی چیه؟

مغسی =)
همه چی :|

همتون/هممون خجالت بکشیم که اینقدر یه‌جوری شدیم =/ چه وضعشه واقعا؟ :( هرکی پاشه بره تو اتاقش به کار بدش فکر کنه! زود باشید برید ببینم! دهع -_- 

.

مرسی بابت الوعده وفا بودنت و اینا :) 

.

بذار دو ترم بگذره بعد عاشق شو :| برسی بهش و این حرفا :دی :))) 

والا [چشم چشم]

خواهش =)

واقعا حماقته =)

موزیک باکس رو هم ببینید =)))

چشم عباس عاقا =)

اول دانشگاه و عاشقی D:

مقاوم باشید :) «شوخی »

و هم چنین موفق :)))

میدونم احمقم :|

مرسی =)

چه عجب :/

مبارکه

خسته نباشی دلاور

خدانکنه

باشه

مبارکههههه

ا

خب همینام بسه دیگه

حقتونه(همینجوری:/😂)

چه نوع شیرینی؟

:/

/:

میشه زود به زود، و آدم وار پست بذارید لطفا :)

=)))))



تلاشمو میکنم ولی خب نمیشه =/

چرا بعد کنکور اینجوری شدیم ممد؟

منم دست و دلم به نوشتن نمیره

منتظر شیرینی هستیم:دی

نمیدونم والا =(
هعی...
=)

بازی با کلمات بود. صرفا جهت مزاح.

آها =))))

دارم درحالیکه بال بال میزنی تصورت می کنم:| 

فک کن طرف وایستاده اونور راهرو بعد تو اینور محکم دستاتو بالا پایین می کنی:| خیلی بامزه میشه:))

 

میدونی که اصطلاح بود؟ :|
:/

چرا دوست شی؟

باهم برای المپیاد بخونید؟! 

چون خدای آرامشه
نه :|
البته ممکنه
پیشنهاد بدی نیست =)
میتونه برام سوال طرح کنه =))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان