ارغوان؛ شاخه همخون جدا مانده من...

خب سلام =)))

خوبید؟

خوشید؟

سلامتید؟

حال دلتون خوبه؟

بیاید حرف بزنیم با هم =)

۶ لایک :)

منم بد نیستم... میگذرونم :)

چن ساعت بیشتر به تحویل سال نمونده... امیدوارم سال خوبی بشه برات :))

خدارو شکر ... خوش بگذرونی :)
همچنین رفیق =)

انقد نبودی گفتم وقتی برگردی لابد زن گرفتی و اون دختر کوچولوعه رو هم داریش😁😁😂

خودت خوبی؟!؟ خوش میگذره؟!؟!

لبخند شدم =)))))))
خوبم مرسی تو خوبی؟ =)
خوش که چه عرض کنم میگذره : )

سلام...

"حرف"

حرف زدم...

کافیه یا بازم بزنم؟

:)))))

سلام
=/
=)
حرف بزنید غریبی نکنید =)

دشمنت شرمنده گل پسر

=))))

عالی:/از7صب معلما باھم درس میدن باھم امتحان میگیرن:""

 

این نیز بگذرد ای دوست =)))

بله تازشم! خود جنابعالی

من رفتم دیدما
چیزی نبود :|
احتمالا اشتباهی چتتو پاک کردم
شرمنده

الان بگم پابجی چیه بازم ضایع نیست؟ =|

بازیه =))))

میدونم نشناختی!کیم یاسیم

 

عههههه
خوبی؟ =)

سلام

 

سلام =)

لولی‌وش مسرور :) ۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۴:۰۷

سلام.


چه عجب!!!! ستاره ات روشن شد. ^_^


ما که خوبیم، تو چطوری؟ ;)

 

من که بی صبرانه منتظر بهرامم... :دی

سلام =)))))

دی:

خدارو شکر؛ ما هم خوبیم =)

منم منم =)))

از موقع کنکور بیشتر؟ واحیرتا :-" 

منم خوبم خداروشکر ^_^ 

خوبه باز خجالت میکشی :/ 

.

الان من بگم بهرام و هیچکس رو نمیشناسم ضایع‌ست؟ :-"

اوهوم =)))
خدارو شکر
=)))))))))))))

نوچش

@anne shirly

همش داره با من پابجی میزنه وقتی نیست D:

تف بهت اینجاهم =)))))))

سلام ستاره‌ سهیل =)))) 

خوبی تو؟؟؟ خجالت نمیکشی نیستی اینقدر؟؟ سال کنکور همش پست میذاشتی بعد الان ماه به ماه هم نمیای اینجا؟ :///

سلام سلام =))))

آقا کار و درس و بقیه چیزا نه رمق جسمی گذاشته برام نه روحی =)
خوبم مرسی تو خوبی؟ D:
چرا جدا خجالت میکشم =)

وجدانا بهرام و هیچکس مجاز دارن البوم میدن !!!!!!!!!!!!!!!!ً‌!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نههههه ! 

از رشتت راضی ای ؟!! در حال حاضر از نود درصد دانشجو ها دارم اینو میپرسم ::/ 

 

این دو تا با هم نیستناااا
 =))))
آره 100% =)

مائده ‌‌‌‌‌‌‌ ۲۵ اسفند ۹۸ , ۱۲:۵۰

یاحضرت زئوس! بهرام و هیچکس؟ آلبوم؟ مجـــاز؟!

بهرام 1 فروردین آلبوم خودشو میده
هیچکس هم مجاز رو فکر کنم 16 ام پخش میکنه

محسن رحمانی ۲۵ اسفند ۹۸ , ۱۱:۵۳

سلام دادا کجایی نیستی ؟خوبی؟

هستم
زیر آبم =)
فدات تو خوبی؟

اصلا راضی نیستم ازتا

پارسال این موقع ها داشتی آهنگ ساسی رو دیس میکردی😂

عه عاقا الان آخه حتی گوشش ندادم اینقد چرته خب =))))

آراگُل ‌‌ ۲۵ اسفند ۹۸ , ۱۰:۰۰

چطوری تو؟ چرا نیستی؟

هعی میگذره =)
نمیدونم : )

سلام ممدِ دیوونهD:

سلام محصل نمونه D=

عهههه؟ جدی بهرام داره البوم جدید میده؟ ابلفضلللللللل!

 

 

 

+ما حرف زدیم با شما! بی تربیت بودین جواب پی ام هامونو ندادین! ایش

اوهوم 1 فروردین میادش =)



+من؟ :|

مثلا 1 فروردین بهرام آلبوم جدیدش رو میده =)

مجاز داره میاد =)

عیدی بهرام و هیچکس =)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان