برید جواب بدید ببینیم چن چندیم :)

www.grandedesafio.com/quiz/7835701

بزنید رو لینک :)

+بعدشم بیاید بگید کدومارو غلط زدید :)

۶ لایک :)
جالب بود فدات 15

:)

بسیار خوب

:)

9 شدم 
خوبه؟

افتادی عاقا😂

سال بعد در خدمتیم

سلام. لینک باز نمیشه!!

علیک سلام :)))

عه :/

میسى^^
درسا چیطورھ؟!

:)))

خوبه سلام میرسونه

سسسسسلللاممم.بالاخره وب زدم^^
خوفى؟

سلام :)))

مبارکه :)
قربانت تو خوبی؟!

مجهول الحال 13😤😕

بازم خوبه نیافتادی

نویسنده عشق ۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۰۳
به سختی قبول شدم D: جایزمو بدین برم ... زودتر لطفا

همین که نیافتادی جایزه س😂😂😂

نویسنده عشق ۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۵
نگم ک دیگه 12 :|

:)))

قبولی :)

9

:D

سال بعدی در خدمتیم :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
15 زدم
فک نمیکرد *** دوست داشته باشی
* ***** **

آفرین :))))

من خیلی دوسداشتم غلطامو بگم ولی یادم نمیمونه:/ 
الان به طور شگفت انگیزی دو تا مال تو رو یادمه: اون با تتو یا بی تتو 
و اوباما یا ترامپ


برا باهارم یادمه نوشیدنی و سفر کردن با چی رو غلط زده بودم! سلام باهار:| 

منم همینطور😂😂😂

آفرین :)))


😂😂😂

(وبلاگ خوندم واقعا لذت بخشه خیلی وقته فاصله گرفتن بوده ازش مرسی)

فدات  :)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۱:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** **** ** ******* ****
**********************
****** **********************
ندومبه واقعا ندومبه:|||

آره ناموسا خوبه که :)))

خانوم خانوما :) ۰۵ خرداد ۹۸ , ۰۰:۰۲
:)

:)

هشت کی بودن من 😂😂

نمیدونم والا

 برای من شد ۹

شما هم سال بعد مهمون خودمونی

دختری از جنس باد ۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۱
13:/

خوبه ها :)

😂مهسا😂 اا ۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۴
14😂😁

خوبه که😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
11
 یادم رفت غلطام رو یادم نگه دارم همون ***** یادم موند:دی

خوبه :)
😂😂😂

خانوم خانوما :) ۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۲
14🤣😅

ایول :)

ای بابا:)) حیف شد پس یادم نموند-__-
میشه منم اسکی برم؟:))

فدای سرت :)))

اوهوم حتما :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
12
*** **** ******* ******* ****** ***** **** *** *** ***** ** ************ **** ******
*** ********* ****
لینک من :)
https://grandedesafio.com/quiz/8355743

خوبه :)))

خوبه :)
آره انصافا :)))

چشم :)

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۰:۳۹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
8
از همه کمتر

آفرین😂

شما هم سال بعدی مهمون مایی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آآآ *** ***** ** هم غلط زدم! بعد چشمام چهارتا شد قشنگ که چَرااا؟؟ :| 

😂😂😂

ببین همه فکر میکنن دیوانه س و اینا
ولی بهت میگم چرا :)

بهــ ــار.. ۰۴ خرداد ۹۸ , ۰۸:۴۳
15 :|||

آورین :)

غلطا منو یاد نمیاد! 

اشکال نداره فدای سرت

14😹

آورین

12 شدم

شما قبولی :)

خیلی فول‌ نوشتم اسممو
چقددد ضایععع(lol)
اخه اولش نفهمیدم چی هست اصلا 
فقط اونجایی ک زدم رو اوباما قرمزشد-_-

😂😂😂



من که بیشتر دوسش دارم

13 شدم منم:))
4 و 12 و 13 و 15 و 16 و 19 رو میدونم غلط زدم، هفتمی رو نمیدونم کدوم بود:))

عاقا این رندوم میاره و من نمیدونم کدومارو میگید😂

خداییش ترامپ؟

😂😂😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** * **** ****** * ** *** ******* ***، چی بود؟ اونو هم. همینا رو یادمه الان. 

گناه داره '_' بذار شهریور بده حالا 

:)



اصلا :)))

خا اگه بگیم که بقیه میفهمن میرن جواب درستو میگن! حالا خصوصی میگم اوناییش که یادمه رو!

اقا سجاد تجدید شده :دی مجبوره شهریور بیاد باز امتحان بده D: 

ستاره دار میزنم خا :)))))


نه دیگه اون باید یه سال دیگه بخونه

آراگُل ‌‌ ۰۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۳۱
خسته نباشی مهندس ((=

نوکرم D:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***** **** *****
**** **** * ** **** اون بقیش یادم نیس:/

راستی خوشحال میشم تو ام برا منو ج بدی، منکه همینجوری از رو کامنتای اخیر قضاوت کردم:))

D:

بعدا ستاره هاشو ور میدارم

چشم :)

آراگُل ‌‌ ۰۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یادم نیست همشو، اگر اشتباه نکنم *** * ****
هنوزم در جست و جوی مهسا هستی؟ =(

نه دیگه فهمیدم خودتی :))))


+تا همین الان اون محیصا رو مهسا میخوندم -_-

+ هین؟! اگه یادمه اشتباهاتمو بگم؟

اوهوم :)

15 شدم '_' 

آورین :)

+آقا اگه یادته بود اشتباهاتو *بگو* :)

من قبلا اسمم فان بود بعدا کردمش محیصا، الان با هر جفتشم هستم:)
میتونم منم برا خودمو بزارم؟! چون خوشم اومد نمیگی دختره تقلید کرد ؟خخخ

آها حله :)

آره بابا این چه حرفیه :)

+اگه یادته تو هم بگو کدومارو اشتباه زدی :)

آراگُل ‌‌ ۰۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۲۲
حقیقتا خیلیاشو با سلیقه خودم جواب دادم ((=

منم برای یکی همینکارو کردم 17 شد :))))


+اگه یادته بگو کدومارو اشتباه زدی

13/20
:(

ایول :)

+اگه تو Fan هستی پس مهسا کیه؟ :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان