من؟!

کمتر از ۵۰۰ روز مونده به کنکور ۹۸

خیلی برام سخته بخوام از المپیاد شیفت کنم روی کنکور

واقعا سخته شاید هنوز درک نکنید :)

ولی خب...

امروز یه آقایی نشسته بود ور دستم

چقد گفتیم این المپیاد تهش بن بسته؟

چقد بابات بهت گفت؟

چقد مدرسه گفت؟

ولی تو بازم کار خودتو کردی...

با تموم احترام بهش گفتم بازم کار خودمو میکنم...

نمیدونم اشتباه کردم یا نه

من ریاضی رو واقعا عاشقانه میپرستم

رتبه کنکور هم برام مهم نیست

بخوایم دایورت طور به بحث نگاه کنیم این ۲ سال پژوهشی-المپیادی من بهترین ۲ سال زندگیم بود...

هم ایده هم فکر هم تلاش هم همه چیز...

کم نیست کارایی که کردم...

اگه بخوایم کنکوری در نظر بگیریم...

من حسابان و هندسه و آماری رو صد میزنم که رتبه های برتر حسرت ۱ درصدشو میخورن

اینم خب شاید درک نکنید اگه توی این دور نیستید

من دوست دارم ریاضی محض بخونم و میخونم

شاید بگید خریت :)

ولی دوست دارم

آمار رو دوست دارم و میخونم

خدارو چه دیدی شاید رشته زدم آمار :)

اینقد دیوونه هستم هرکاری ازم بگی بر میاد یهو دیدی برق شریف یهو دیدی نساجی وسط کویر لوت

نگران آینده م هم نیستم چون کلیییییی براش برنامه دارم :)

خوشم نمیاد با این نظام آموزشی کثیف و مزخرف زندگی رو بچینم برم جلو

قبلا هم گفتم رفیقایی دارم که الان توی کشور های مختلفن (قرار نیست همسن باشن مثلا دکتر آرش افراز)

از ترکیه و استرالیا بگیر تا آمریکا و اسرائیل

من پامو خیلی از گلیمم دراز تر کردم ولی کسی نتونست قلمش کنه

و نخواهد توانست

خیلی دارم بزرگ حرف میزنم؟

خیلی بزرگتر از چیزی هستم که دیده میشم :)

یادمه از معلم ابتداییم پرسیدم آقا برای چی میای با ما سر کله میزنی مگه چقد پول میگیری که اینهمه اذیت بشی؟؟؟؟

گفت نه اینکه بحث پول نباشه ها، نه

به هر حال مهمه برای چرخوندن زندگی ولی اینکه من اینکارو دوست دارم

نمیفهمیدمش تا پارسال

پارسال فهمیدمش و امسال بیشتر دارم درکش میکنم...

من دوست دارم معلم شم

دوست دارم معلم المپیاد باشم هندسه نظریه یا هر چیزی

دوست دارم معلم پژوهش باشم مکاسیستم هوافضا رباتیک برنامه نویسی یا هر چیزی

حتی دوست دارم دبیر عادی باشم حسابان هندسه آمار فیزیک ادبیات

من تا الان درگیر بودم برای ساخت آینده ای که هنوز نمیدونم قراره توش بجنگم یا نه

ولی من همه زورمو زدم تا بتونم وقتی بزرگتر شدم لذت ببرم

من از سختی لذت میبرم

لذت میبرم از اینکه یهو توی یه جنگل مثل آمازون یا غیره گم شم

لذت میبرم از اینکه توی کوه تمام راه های ارتباطی قطع بشه و تنها بدون کمک بمونم

لذت میبرم از اینکه دست و پا میزنم تا به چیزای برسم که غیر ممکنن حتی توی خیالم

مشکل دارم؟

مغزی عقلی یا هرچی؟

من از این مشکلم لذت میبرم :)))))

من از خیلی چیزا افسوس میخورم

افسوس میخورم که خیلی از کارارو انجام ندادم

افسوس میخورم که از عربی ترسیدم

که به خاطر این ترس از حقوق پا پس کشیدم

من علوم سیاسی رو هم دوست داشتم

من اقتصاد رو هم دوست داشتم

من روانشناسی رو هم دوست داشتم

من نویسندگی رو دوست داشتم

من تئاتر رو هم دوست داشتم

من به خودم یه "من" بدهکارم

یه "من" تا جبران کنه همه این دوست داشتن و نرسیدنارو

من توی "من" های خودم گم شدم

یه روزی یا در میام از این هزار تو

یا میمیرم توش

که جفتشم لذت بخشه :)

چون...

زندگی لذت بخشه :)))

در آخر:

ماییم و نوای بی نوایی

             بسم الله اگر حریف مایی

۱۴ لایک :)
بلاگر پریشان حال ۱۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۲

بابا ایول به این امید و انگیزه !!! باید از شما یاد بگیرم من D:

نه بابا چرا :)

همه خوبن دارن امید و انگیزه رو
فقط اون زیر داره خاک میخوره

چقددددر خوشم اومد , دمت گرم
علاقه علاقه علاقه

چاکریم :))))
عشق عشق عشق :)))

+خوش اومدی

موفق باشی

سلامت باشی

هوای باروونی ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۸:۴۷
سلام.
چه خوب گفتین.
ارههههه ....اصلااا افسوس المپیاد رفتن رو نخور که من افسوس نرفتنش رو میخورم😒😐😓
البته خیلیم افسوس نمیخورم جون اینجا المپیادشم مثه المپیاد نیست.یه شو تبلیغاتی برای درامد خودشون!☹
خیلی حرفات خوب بودن.طوری که میخوام بهشون بیشتر فکر کنم.اخرش که چی.باید به همین برسیم .ازهمه ابعاد زندگی لذت برن شهامت داشتن شجاعت داشتن ‌... نباید بذاریم عمرمون با ترسیدن از بیان خواسته همون یا حتی حتی حتی لذت بردنمون از ابعاد مختلف زندگی بگذره.هر جیزی که دوست داری حرکت کن طرفش ....همه جی قشنگ و قشنگ تر میشه. 
موفق باشی🌸

سلام :)

ما همیشه خوب میگیم 😎😂
پرچم بالا :)
نون خورای به روز -_-
:))))))
خوش بخت بشی :))))
تو هم همینطور

+خوش اومدی :)

چقدرررر بااین پستتون موافقم :))

در همین راستا اعلام میکنم پستمم با شما موافقه :))))

هرچی خوندی خوندی مهم اینه خودت دوسش داشته باشه و صد در صد تو اون رشته موفق ترینی

دفعههه اخرت باشه یهو میبندی اینجارو میریااااااااااااااااا

:)))))))))


غلط نکنم توهم زدی :|
من وبمو نبستم

آسترامانوس ×_× ۰۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۵۰
در کل گسسته ما که ترازش خیلی بالاست. آمار و جداگانه نرفتم ببینم ترازش چنده
برنز سال پیش مام رتبه اش شد ۶۵ فک کنم.
موفق باشی در کل
سال دیگه بیام ببینم رتبه خفن اوردی 
بعدش باز بشینی سوالای قشنگ المپیادی حل کنی نه این سوالای کنکور که واقعا نگم برات 

اینه دیگه D:

موفق باشه
همچنین :))))
ایشالا ایشالا :))))
مرسی ممنون D:

آسترامانوس ×_× ۰۵ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۳۴
و یه خبر دیگه
برای عربی دهنت آسفالته :)))

اعوذ بالله من العربی

آسترامانوس ×_× ۰۵ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۲۴
آسترامانوس صحبت میکند
فردی که رشته ریاضی خوانده کمتر از ۶۵ روز به کنکور ریاضی اش مانده
شما هیچ چیز را از دست نداده و فی الواقع از برندگانی از الان !
المپیاد یه چیز و خیلی خوب بهت یاد میده. اونم طرز فکر درسته ! و صد البته این شیفت دادنی که میگی اذیت کننده؛ کسل کننده ؛ غم انگیز و... و ... و... که خودت بهتر درک خواهی کرد توی رقابت نا عادلانه کنکور. شاید حتی اوایل بگی رقابت کنکور عادلانه است ولی بعد عید سال بعد یکم اوضاع تغییر میکنه برات.
ولی میخوام بدونی به طور قطع به یقین هیچ ضرری نکردی که هیچ سود کردی.
درسای دیفرانسیل و انتگرالی که حالا با ی اسم دیگه میخونید / گسسته / جبر / آمار / هندسه  رو خیلی راحت تر از بقیه خوب میزنی.
ولی یه اشتباه تو حرفات بود. آمار و خیلیا صد میزنن :))
این برای کنکور. ولی کلا همه اینا یه طرف.
دلت خوش باشه باباع
هرکار دوست داری بکن. همون که دلت میگه درسته

ممد به گوشه :)

رتبه 230، رتبه 330، رتبه 198 حتی :)
اینا افرادی بودن که کات برنز کردن :))))
نه باو از کودکی میدونستیم این جبر کنکور خیلی نامردی و نا عادلانه س
:)))
نه آمار رو خیلیا صد نمیزنن وگرنه تراز 8600 نداشت 100 زدنش

والا عاقا والا :))))

دنیا دو روزه!! پس آدم باید هر کاری رو که فکر میکنه توی این دو روز حالش رو خوب میکنه انجام بده. فقط یه ریزه شجاعت برای اینکه ادم دنبال ارزوهاش بره نیازه، که گویا بیش از یه ریزه در وجودت وجود داره : )))
بقیه اش دیگه مهم نیست!

:)

هیچی مهم نیست هیچی :))))

پست عالی بود! عالی! 
کاش سال های کنکورمون یکی نبود و وقتم ازاد بود. به سامان قسم! عربی ات رو فول میکردم میفرستادمت سر کنکور. 

+فقط پونصد روز مونده! چه قدر منو ترسوند! چه ترس به موقعی!

چشات عالی میبینه D:

آخ آخ اگه این میشد...

+کمتر :)
فدایت

هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ... ۲۴ فروردين ۹۷ , ۱۰:۴۸
اممم بنظرم ون نباشه بودهاااا...اشتب تایپی بود 😷

فدا سرت عاقا

هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ... ۲۳ فروردين ۹۷ , ۲۳:۰۸
عاهااا
خو کم باش دگ خخ

چشم :))))

 چی دوس نداری؟ :))
منم تنوع رو خیلی دوست دارم،اینکه آدم از همه چی سر در بیاره خیلی خوبه،ولی واقعا نمیشه بیشتر از 5 6 تاشو باهم ادامه داد،عمقی برو جلو،ببینیم چه میکنی:))

وضعیت الانمو :)

چشم چشم :)))))))))

هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ... ۲۳ فروردين ۹۷ , ۲۱:۵۹
ریاضی دووس؛)

من کم پیدام یا تو نیستی!؟

D:

همیشه بدوس :)))))


هم تو کم پیدایی هم من نیستم D:

ریاضی همیشه پرچم بالا هست یه جوریه من خودم هم خیلی ریاضی دوست دارم خصوصا ریاضیات گسسته تو دانشگاه هم این درس رو دوست داشتم ایشا الله موفق باشی

تکبیــــــــــــــــــــــــر

گسسته D:
ترکیبیات و نظریه اعداد :))))

المپیاد یه مسیریه که تهش هرچی بشه بازم تو بردی!
منم المپیاادی بودم 
همه گفتن نخون بدبخت میشی کنکورتو از دست میدی
من خوندم!
رتبه ی سه رقمی کنکور هم شدم!
الانم امیرکبیر درس میخونم و کلی تجربه دارم که اگه المپیاد نبود نداشتم:)
بهترین کارو کردی!
هیچ وقت پشیمون نباش و حسرت نخور:))
وای که منم به خودم از این من ها بدهکارم:)

پرچم بالاس آقا خیلی هم بالاس :))))


همه بدهکارن یه سریا پیدا میکنن یسریا نه :))))

کاکتوس هستم ۱۸ فروردين ۹۷ , ۱۷:۵۶
موفق باشید :)
ان شالله که کنکور رو عالی میدی :)

سلامت باشی :)

مرسی ممنون :)

ببین قلبت چی میگه، والسلام!
قرار نیست براساس رتبه انتخاب رشته کنی، رتبه دورقمی باش ولی رشته ای که دوست داری برو.
هرچی به کنکور نزدیک تر بشی این فکرا بیشتر میشه، حواست به آدم های اطرافت باشه تا تاثیر منفی رو تصمیم گیری هات نداشته باشن، مثل همکلاسی هات که با تعریف کردن خیلی خوش بینانه از رشته ها باعث بشن حقیقت رو نبینی.
حس پندآموزیم گل کرده:)

تکبیــــــر

والا :)
نه عاقا تخس تر از این حرفام D:

سلام :)
موووفق موووفقق باشی :)

سلام :)

مرسی همچنین :)))))))

الهی 
خیلیم خوبه 
موفق باشی 
بهترین کارو میکنی بهترین...
خوشبحالت....

D:
خیلی :)
همچنین :)
مرسی ممنون
چاخلص :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان