بریم خون اهدا کنیم؟

سخنگوی سازمان انتقال خون اعلام کرده خون کم دارن

ته این صفحه میتونید ببینید از هر گروه خونی چقدر دارن

بعد اینجا میتونید جاهایی که تو تهران میتونید برید خون بدید رو ببینید

اینجا هم شرایط اهدا خونه

اینجا هم مراحل اهدا خونه

خب دیگه فکر کنم بدونید باید چیکار کنیم :)))

زکات زندگی کردنتونو بدید :)

۲۳ لایک :)

درود برشما  دوست عزیز

وبلاگ خوبی دارین 



 

میدونم

وبلاگتون حرف نداره

اینم میدونم

اسید سیتریک ۰۲ آذر ۹۹ , ۱۹:۰۰

ببین من که میدونم تو اینو لینک داده بودی به وبلاگت 

ولی متاسفانه من از تو لاشی ترم
شرمنده البته D:
این حرکاتو تو بقیه وبلاگا سوار کن

ذهنت رو خط خطی نشده نگهدار چون وقتی به مرحله پروپوزال نویسی میرسی باید حسابی ازش استفاده کنی :)

ممنون ولی اینجا جای تبلیغ نیست

نمایش وبلاگ تورم بستم

چه پست خوبی

:)

من دوباری که خون دادم قشنگ مردم

چون رگم پیدا نمیشه و کلا سوراخ سوراخم میکنن :/

ولی خب امیدوارم باز جرئت کنم و برم

قالب خیلی قشنگه ..

سوزنشم لعنتی ریز نیست

لوله پلیکا میزنن
اوهوم کار خوبیه :))))
مرسی مرسی ^_^
+خوش اومدی :)

آشپزی هلوکوک ۰۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۱۶

خودت خون دادی؟

یس

گز کرمانی ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۷:۳۴

درود برشما  دوست عزیز

وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشیم اگربه پیج ما سربزنیدونظراتتون روبرای ما بفرستید

 

www.kermanigaz.blog.ir

یا ابالفضل
گزِ بلاگر ندیده بودیم که دیدیم

سلام اینستاگرام فعالیت ندارید ؟ صفحه ندارید ؟

چرا دارم

من گروه خونیم O+ ولی وقت نمیکنم برم خون بدم

 

وقت همیشه هست =)
ما بیخیالیم =)

من ک یه بار رفتم ک خون بدم تو مرکز هم رفتم و نشستم تا نزدیک نوبتم شد حس کردم فشارم پایینه خخخ این شد که بی خیال شدم و برگشتم : )

خسته نباشی :)

پرینازم ... ۰۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۵۳

سلام
خیلیم عالی :)

سلام :)
:)))

+خوش اومدی :)

من +A ام و از همه کمتر بود :((

تا حالا خون ندادم، فقط صبح ها میشه رفت؟ یا بعدازظهرم میشه؟

اگه فقط صبحه که من وقتش رو ندارم متاسفانه :(

نه نه نمیخواد صبحا بری

مثلا برای اینجایی که ما میخوایم بریم توی وصال ۸ صبح تا ۸ و نیم شبه :)))

chefft.blog.ir 💞💕 ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۲:۲۸

خون من زیاد کارایی نداره، ab +

:)

لولی‌وش مغموم💔 ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۵۱

من که خودم کم خونی دارم. :|

B+ هستم، پذیرای خون اهداییت. :دی

میتونی بری پلاسما اهدا کنیا
خونت بهت برمیگرده در حین اهدا فقط پلاسما های خونت جدا میشن :)
البته B+ نیاز ندارن زیاد :)
:)))))

اون سری یکی از بچه‌ها میگفت عینهو ۱۲ ساله‌ها میمونی :| مامانمم چندبار گفته :| 

.

اوکی پست گذاشتم میذارمش حتما! :))

:)))
نه میدونی چیه؟
تقریبا همه نزدیکام میدونن
من یه دختر 14 ساله درونم دارم که:
عاشق لواشکه
عاشق شیرینیه
عاشق پاستیله
عاشق بارونه
عاشق همه چیزه :)
همه کار هم میکنه
حتی گریه :)

+
آورین :)

نمیدونم :/ ولی در کل هنوز فکر میکنم ۱۶ سالمه '_' 

14 سال :)
+
تو هم بزار به عنوان چالش :)

برای سلامتی جسم و روح هم خوبه

به خصوص برای اقایون

:))))
بیاید چالشش کنیم توی وبلاگامون بزاریم :)

نوچ ۵۹ روز مونده هنوز :)) 

 

ولی من اصلا دلم نمیخواد ۱۸ سالم شه :/ 

ای بابا :)

چرا؟

مهدی هستم(سیدمهدی) ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۳۰

یه ایونت برای بچه های بیان میشه گذاشت هرکی میبینه پست رو ثبت نام کنه، دور هم بریم 

کاملا پایتم :)))
حتی چالش طور هم میشه بشه

یه بار باید برم امتحان کنم 

:)

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۱۴

قضیه اون روستا که معلوم نشد چی بوده

بعد این خون رو واسه کی میخوان؟صادر کنن؟

ای بابا
واسه مریضا
سرطان خون و اینا ...

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۱۱

میتونی ببینی که سرنگشون پلمپ باشه

اگه نبود بگو خون نمیدم زبونتم دربیار :) امممم

آره قطعا :)))
من فکر کردم پلمپ هاش مشکل داشته...

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۹

نمیدونم فقط گفتم مراقب باشی

من که کاری از دستم بر نمیاد دست اوناس دیگه :)
به امید خدا :)

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۸

چشمت بی بلا

خب میتونم ازت خون دریافت کنم:)

AB+ هستم

:)))
تقریبا همه میتونن از منو رفیقام خون بگیرن
همه O ایم تقریبا به جز تک توک که A هستن :)

من نمیتونم :((

18 سالت تموم نشده؟ :)


+
چقدر منتظر بودم 18 سالم تموم شه :)
هعی...

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۶

در ضمن باتوجه به قضیه سرنگ های آلوده روستای چنارمحمودی چهارمحال و بختیاری باید مواظب باشی ایدز نگیری:)

شت :|
فکر نکنم مرکز انتقال خون ایران این مشکل رو داشته باشه
کاملا بهداشتیه همه چیزاش :)

ویرا بانو ۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۵

گروه خونیت چیه؟

بیا چند واحد خون بده من ثوابش بیشتره:)

O+
چشم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان