۲ سالگی وبم + ۱۳ روز اضافه

فکر کنم توی این دو سال یه شناختی از من دستتون اومده...

ازتون می‌خوام توی این پست ۲ سالگی وبم هرچی خوبی و بدی از من و وب و کلا هرچی دیدید بگید

ناشناس هم فعاله :)

تشکرجات

۱۶ لایک :)
منم تازه وبتو دیدم خاستی آشنا شیم در خدمتمD;

فالو شدی

چاکریم

من تازه اومدم
سکوت میکنم تا سال دیگه😍😁


سربزنید
مبارک...

مرسی :)))

تولدش پساپس مبارک:)

مرسی :)))

ماشالا ادامه بده

چشم :)

خوش اومدی

سلام ممد کجایی تو !؟
آقا دلم برات و دستگاه هایتبرگ (!!! :| ) تنگ شده !
خوبی ؟!

سلام عزیز 😍😍😍😍

روب گلدبرگ عاقا ://////
دنبال درس و مشق😂😂😂
تو خوبی؟!

تولد وبتون مبارک :)

مرسی :)))))))))))

مبارک باشه

فدات

خدانکنه:)

:)

شما که عااالیی:)

فدا مدا :) 

ریحانهــ (: ۰۹ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۴
عجب :)
پاینده و موفق باشی تو همه زمینه ها :)

:))))

مرسی ممنون همچنین :)))

ریحانهــ (: ۰۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۴
من یکی دوبار قبلا فقط اومدم وبلاگت اما خوشم اومد از وبلاگت و نحوه برخوردت
ان شالله که همیشه موفق باشی.

خوش به حال ننم که بچه ش منم 😁😁😁😁

ب زودی ب آرامش میرسم!!!

دلم واسه همه چیز مجازی تنگیده...

یه جاهایی ک اصن نمیتونم برم از شدت دلتنگی گریم میگیره وگرنه!!!

برام دعاکن فقد...

ایشالا :)

:)))))
چشم رو جف چشا :)

سلام وبی جونم!!! من خاله ی کتف صاحابتم! :دی

لی لی لی لی لی لی!!!

تولدت مبارک!!!

ب اندازه ی یه ارزن کوشولوی یه تنی دیر رسیدم! :دی (خودش 13 روز دیر رسیده ما ک جای خود داریم!!)

.

.

واس صاحابش: یه انتقام جوی خط خطی غیرتی خشن دیوونه ی دوس داشتنی خفن!!!

خیلی وخ نیس میشناسمت ولی بچه ی باحالی میباشی...

ایشالا 1540 سال دیگه کنار هم بمونین(تو و وبت!) و ب پای هم پیر شوید!!

D:

وب جانم با شماست :))))
.
.
.
.
بعله بعله چاخلصیم :))))))
[عرق شرم میریزد]
نفت نشیم تا اون موقع صلوات :)

فکر میکردم خیلی بیشتر از دو سال باشه!
عوضش خودت تو این دو سال حداقل چهار-پنج سال بزرگ شدی پسر! (=

نه بابا همون 2 ساله :)

بزرگ تر هم میشیم :)

خب اولا که سلام 
دوما که باید بگم تو تمام این مدت که خواننده اینجا بودم یا پستاتو نفهمیدم :| یا خیلی زور زدم تا فهمیدم :/ و واقعا عنوان وب خیلی مناسبه! 
سوما که تولدش مبااااااارککککک ^___^ گیلیلی گیلیلیلیلیلیلی D: 
چهارما که تا درودی دیگر بدرود :))

اولا که علیک سلام :)
فقط سکوت و لبخند گشاده نقش بسته بر لب :))))))))))))))
ایشالا تولد وب خودتون :)))))
بودورود 😂

هوای باروونی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۶
خخخخ المپیادی سیاسی میشود😎
😂😂
شاد و سرزنده باشی(:

باو فیلتر نشده بودیم که شدیم😂😂😂


سلامت باشی :)

آقای هرمیت ۲۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۳
آره :)

جونز

هوای باروونی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۴۸
همون موقع که منتشرش کردی من رفتم بخونم فیلتر بود(:
نمیدونم فازشون چیه😂
سینما اینقدر مهم شده براشون😁
ترسواااا

عجبا ://///

سیاسی شدیم رفت😂😂😂😂

هوای باروونی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۲
اون لاشی بازی تو سینمای ایران رو میگم میزنم اون میاد(:

عه ممنون (:

فیلتر شد؟! :/

ناموسا ربطی به هیچی نداشت :/

آقای هرمیت ۲۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۹
تفاهم فقط اونجاش که
منم سه سالگی وبمه منهای 13 روز !!
13 روز دیگه میشم 3 ساله :/

ژان ژان ۳ سالش میشه؟!

میگم از المپیاد چه خبر؟
هی داری بزرگ میشی !

بد بخت شدیم رفت دیگه :/

D: مرسی :))))

سلام:)
از اخلاقات خوب یه ذره انتقام جویی:/
مهربونی بعضی وقتا:دی
وبت باحاله:) یه ذره تنوع بده قالبتو عوض کن:دی

سلام :)

نباشم؟! :)
عاقا فقط بعضی اوقات مهربونم؟! :/
مرسی ممنون :)
خیلی خواستم عوض کنند ولی نسبت به تغییرات اینرسی دارم... :)

آقای هرمیت ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۸:۵۵
تفلدت موبالک :|

به من میگی؟! :/

برو به وبم بگو :))))

خوبه که می نویسید
مبارکه

مرسی ممنون :)

مبارکه :)
دو سالگی... وبلاگت دندون درآورده؟ می‌تونه غذا بخوره؟ زبون چی، زبون باز کرده؟

این سیزده ینی تولدش سیزده روز پیش بود؟

مرسی ممنون :))))

والا تازه آش دندونک داریم می‌پزیم این جای دندون نیشش سفید شده :))))

بعله بعله :)

بعضی از وبلاگا توی بیان هستند که اونقدر خفن مینویسند که ادم ناخوداگاه وقتی وارد صفحه ی وبلاگ میشه اول میره سراغ اونا 
نویسنده ی یا نه بهتره بگم بلاگر توانایی هستید 

الان یعنی من از اونام؟! [از اون ایموجی های ذوق :)))) ]

محسن رحمانی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۳:۱۴
موفق باشی برادر.

سلامت باشی عزیز :))))

همه چی عالیه اقا محمد:)

مرسی اروشا خانوم :))))

علی زیرایی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۲:۴۴
مبارک باشه منم به سه سالگی میرسم سه روز دیگر

واسه شما هم مبارک باشه :))))

دختری از جنس باد ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۲:۴۰
من که تازه باهات آشنا شدم 

ایشالا ۳ سالگیش :))))

هوای باروونی ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۲:۲۴
سلام ببین من اصطلاح شو نمیدونم چیه ولی یه صفحه ای هست وقتی میری تویه سایت فیلتر شده میاد میگه از اینا یکی رو انخاب کن خانواده سرگرمی و اینا اگه انتخاب نکنی بعد چند ثانیه خودش یکی رو انتخاب میکنه|: فک کنم متوجه شدی چیو میگم اونطوری بود.چققدر توضیح دادنش سخت بود خخخ

فهمیدم چیو میگیا ولی دقیقا چی اونطوری بود؟! :/


درضمن اون پایینش یه چیزی داره بزنی روش ماندن در صفحه میشه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان