من عوض شدم ولی... + پی نوشت خیلی مهم

گوش کنیم  :)

پ.ن: اول اینکه اون بالا به جای موزیک باکس یچی دیگه گذاشتم و زیاد هم اسمشو دوست ندارم اگه اسمی پیشنهاد دارید بگید مرسی میشم :)

پ.ن2: اون مداحی آخریش رو هم گوش کنید از عبدالرضا هلالیه :)

پ.ن3: برای اون کسی که موزیک باکسه رو برام درست کرد هم دعا کنید

پ.ن4: میشه برا منم دعا کنید؟ :)

دلم کربلا میخواد :(

۳ لایک :)

فقط میخوام بدونم لطفا بگو

تو لطفا شناس باش :)

ناشناسِ پُر حرف! ۲۴ شهریور ۹۸ , ۰۱:۲۰

یه لحظه فک کردم اومدم هیئت !

شامم بدین ک دیگه کامل شه! :))

ممنون

ما کجا هیئت کجا؟

به این حرفا خیلی مونده برسیم :)
D:

ناشناسِ پُر حرف! ۲۴ شهریور ۹۸ , ۰۰:۲۷

اووووو چ وبلاگی!

چه وبلاگی؟ :)))

+خوش اومدی

سلامت باشی فرزندم:)))

عه یادت نبود؟ خب الان من با حقیقت مواجهت کردم:-D

مرسی ننه

خیلی مریضی 😂

مثل همیشه:) کلاس ها، ورزش، مهمون ها و مهمونی ها، گاه سفر 

و بیا به رومون نیاریم سه روز دیگه جوابا میاد! :-D وای محمد!حقیقتا که چه زود گذشت! ترس دارم ممد. ترس. 

خسته نباشی :)))

ای دهنت سرویس :////
اصلا یادم نبود -_-

قرررربونت :) خوبم. شکر الله

چه میکنی با زندگی؟!

شکر:)

تو چیطوری رفیق؟! :)

محمدمون چطوره؟

توپ 😂

ای وای که من گریم گرفت از جواب کامنتت. مرسی محمد:)) 

پس رفاقت به چه دردی میخوره خب؟ :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** *** ******* *** *** **** *** ****** ***** 

هنوز طعم اون بار که از جلو حرم امام رضا زنگ زدی زیر زبونمه. هیچوقتم نتونستم جبرانش کنم برات اتفاقا. سا ساری بیبه

رو چشم :)

ولی فقط خودتون دوتا ها :)
آقا کی جبران خواست :)

اخ چقد دوس دارم برم کربلا!چقققققدر!

یا حسین.

چیزی به ذهنم نمیرسه واقعا.

وبلاگتم باحال شده.

ایشالا قسمتت :)




مرسی :)

راستی!...

این مداحی هایی که گذاشتی خیلی خوبن...

شاید زمزمه هایی ازجنس زخم های حسینن!...

:)

:)

محتاجیم به دعا!

کاش پسر فاطمه بخواد کنار حرمش دعاهامونو بشنوه...

 

عزیزی شما :))))

خداکنه :)))

چه عجیب غریب شد تم اینجا :)))

:)))

ما غریب شدیم براش :)

استاد: دست نویــس ... ۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۴

سلام بزرگوار

خدا هم به شما هم به اون دوستتون خیر و عاقبت بخیری بده و همین اول محرمی برات سفر اربعینتون امضا بشه

سلام :)

مرسی :)))

من دعا می کنم، امیدوارم همون چیزی که می خواید اتفاق بیفته.

خیلی مرسی :)

حرم امام رضا(ع)همین الان دعاتون کردم.ایشالا که زود زود میرید کربلا

ای جانم :)))

مرسی ناشناس عزیز :)

فعلاًخوابم میاد ذهنم به پیشنهادی نمیرسه اگه چیزی اومدتو ذهنم متعاقباً اعلام میکنم:))

 

اومدم بگم دوتااز مداحیارو گوش کردم خیلی خوب بود

ممنون واقعا:)

دمت گرم:)

محتاجم به دعا،ولی به روی چشم:)

منم دلم کربلا میخواد:((

دستت مرسی:)




:)))
قربانت :)

مرسی :)))
هرچی قسمتت :)))

شما عرفان و میشناسید ؟ 

البته خیلی وقته که رفته از بلاگ ، همونی که قالب های خفن میساخت

یحتمل بسیار بسیار به اون شباهت دارید 

شایدم اون به شما 

صد در صد :)))

:(
نه بابا اصلا ما کجا عرفان کجا :)

از دور دعا شدید . 

التماس دعا

دور و نزدیک نداره که :)

مرسی :)
چشم :)

‌راستی قالب جدیدهم مبارک قشنگه:)

یه لحظه اومدم اینجا هنگیدم برام نااشنا بود:)))

مرسی :)

D:

 خییییلی خوب بودددد😢

مرررسییی🙏

:)

مداحی باکسشوووو:))

D:

گوش کردیم:)

بیشتر بذار^_^

دارم به جای موزیک باکس یدونه درست میکنم :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۱ شهریور ۹۸ , ۰۰:۵۴

یع لحظع اهنگ رو پلیرم رو با اینی ک گذاشتی مقایسع کردم عاخرش رسیدم بــ این:عجـــب

D:

حال دلتون ...

انقدر حالتونو درک میکنم که تو کلمات نمیگنجه ... 

 جان آقا 

سید العطشان آقا 🏴

:)))

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۱ شهریور ۹۸ , ۰۰:۵۰

عجــــــــــــب:/

چی؟ :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان