دیگه مدرسه نمیرم : )

اونجایی که میرم یه مدرسه غیر دولتیه توی اکباتان

بچه‌هاش رو خوشم نمیاد ازشون

آدمایی که تکیه 100 درصد زدن روی خونواده هاشون و حتی بناشون اینه بعد از کنکور هم همین رویه رو داشته باشن...

نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم

وقتی 2 ساعت حرف میزنم باهاشون و تهش میگه خب میریم فلان کشور دیگه چرا الکی درس بخونم...

دارم اذیت میشم تو اون جو...

+

پ.ن: اولین امتحان دانشگاه رو دادم : )

عاولی بود D:

۱۷ لایک :)

بیا یه دور ذوقتو _ سپس یادش امد ذوق خودش هم هست_ بکنم ننههههههه! اولین امتحان دانشگاااااو*______* وقتی با هم اشنا شدیم کی بوده؟ اولین امتحان پیش دبستانی؟:-D

صخییییی :)))))

خوبی دختر؟!
چه میکنی؟!

دختری از جنس باد ۲۳ دی ۹۸ , ۱۳:۱۴

امتحان دانشگاه؟

برا دانشگاه امتحان دیگه ایم هس؟

اوهوم : )
آره باو کلی امتحان داریم :/

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۲۳ دی ۹۸ , ۱۱:۰۲

ما ب این کم نور بودن ستارت عادت ندارییییما

موفق باشی پسر💪💪💪

خودمم عادت ندارم حقیقتش : (
مرسی : )

چطور میتونن اینقدر منفعل باشن؟؟ چطور میتونن اینقدر وابسته باشن و روی پای خودشون نباشن واقعا؟؟ منم فکر کنم تو همچین جوی اذیت بشم. حق داری. 

.

خداروشکر ^_^ ایشالا بقیه‌شم عالی باشه ^_^

هستن دیگه D:
.
مرسی : )

والا که اگه منم ازین خانواده ها داشتم دبیرستانمم ایران نمیگذروندم فوقشم اگه میگذروندم بعدش میرفتم :/

حرص نخور بابا

نه حرص نمیخورم
صرفا از تلف شدن عمر خودم ناراحتم : )
البته کلی تجربه مدیریتی داشتم : )

Mohsen Farajollahi シ ۲۲ دی ۹۸ , ۱۷:۴۴

اگر اذیت میشی زیاد بحث نکن باهاشون :) بهترین کاره! موفق باشی عزیز.

بحث نکنم پولی که میگیرم درست نیست شرعا و منطقا =)
ترجیح دادم لفت بدم : )

همش مقایسه میکنم اینجور بچه‌ها رو با خودم

وقتی طرف انقدددر پولداره که بزرگترین دغدغه من واسه ادامه زندگی(کنکور)واسه اون صرفا یه امتحان مسخره است...و اصلا هم واسش مهم نیست قبول بشه یا نه...

منم سر همین اذیت میشم : )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان