داشتنت نداشته هامو یادم میبره..!

داشتم به این فکر میکردم که
اگر سالها بعد برم به خواستگاری بپرسن
داماد چیزی مصرف میکنه
خودم رک و راست بهشون بگم ک
نیازی نیست تحقیق کنید
من اعتیاد دارم، ۱۸ سالم بود معتاد شدم
به دو قرنیه‌ی چشم یک دختر، که دختر شما نبود...
اگر اینجام بخاطر دل مادرمه، من خوب میدونم ک آدم معتاد نباید بره خواستگاری

۱۹ لایک :)
امیدوارم برى خواستگارى همین خانوم چشم عسلى اى ( با توجه به نظر بالا ) که اینقدر دوستش دارى :)
عشقت پایدار بمونه خیلى :) 

لبخند شدگانیم :))))))))))

مرسی :)

وااااو...:)))

:)))

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۸:۴۱
در جواب اون نظره دوستمون بگم خوده عنبیم بی رنگه و رنگدونه ها هستن که بهش رنگ میدن:////در مثل مناقشه نیست که..ایرادای بنی اسراعیلی نگیریم😏

تقریبا همه ی ما دلمون پیش کسی جا مونده که وجودمون پیششون ن بوده،ن هست،و ن خواهد بود متاسفانه.متاسفانه.متاسفانه.

حتی اینم نمیدونم :|


:)

سفره خاتون ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۷:۳۱
جسارتا قرنیه بی رنگه!اونی که رنگ چشم رو مشخص میکنه عنبیه‌ست! :)

بعله مرسی D:


[باید برم یه ذره بیشتر بخونم :)))) ]

سلام!(: .

از این معتادایِ جنتلمن! ^_^ .

حالا قرنیه یشون چه رنگی هست؟!.

سلام :)


عسلی :)

اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که چرا نفوس بد؟ می‌ری می‌گه دو سال، سه سال، چهار سال، پنج ساله معتاد چشمای دخترتونم. خماری امونم رو بریده، اومدم ورش دارم برم. 

حالا یچی بود دیگه :)

اُهـُک :/ !!! خدا ازینا گیر ما بیاره ^_^ .

ان شاءالله به حاج خانومتون برسی ^_- .

از کیا؟ :)

مرسی :)

oooooooooo laaaa laaaa:)))))))))))))))))

D:

ایشالا که میری میگی من معتاد چشمای دختر شما شدم:)

مرسی :)))))))))

فقط همین :))))))))))))))))))))
با کلی پرانتز اضافه :))))))))))))))))))))))))

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۴
چقدر سوزناک بود...

:)

خیلی خوب بود خیلی!

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان