یکی توی قلب منه داره شبیه تو میشه :)

۸ لایک :)
خدایی چرا دارم کامنتارو میخونم :|

نمیدونم :)

مشاهدت شد! :)

آیدی حذف شد 😉

تلو بده...اینستا نیس فعلا!

پس وقتی دیدی بهم بگو برش دارم

چجوری خبر بدم؟؟؟؟؟

تل داری؟؟؟؟؟

هرجور راحتی

اوهوم :)))
ایدی اینستامم اون پایین رو ستون نویسی هستش

مجموع نظرات 5106 تاس!!

صدتاش واس امروزه!! :دی

۱۰۰ تاش برای امروز تا الانه😂

100 تااا!!!

ب قول رامبد...ماشالا ب ما...!!

ماشالا😂😂😂

باشه...رفتم اونور بت خبر میدم :)

مرسی :))))

+
از صبح تا حالا ۱۰۰ تا کامنت دادیم 😂

آره دارم...

خب میشه اونور بصحبتیم؟!

میدونی...تل و اینستا و ایمیلم یه جاس

وبلاگا یه جا...

الان اون اولیا نت ندارن ولی وب نت داره واس همین میخام زودتر وب بزنم تا اونا نت دارشن...

نه اونارو نمیگم کلا داری؟!

منم همینطور...

شوما تلگرامی اینستاگرامی چیزی نداری؟! :))))

من بچه خوبیم...ولقنی میخاستم دردودل کنم!!!

(من درون: فک کرده همه مث خودشن! :دی )

خب من به گوشم D؛

نگران خودمم بیشتر!! :دی

😂😂😂😂

منو بگو میخاستم دردودل کنم!!!

الان اگه باغچه ی دلمو وا کنم پر از کرمای توعه!!

(لبخندی بسی ملیح)

من با این حرفا خر نمیشم عاقا😂

بلعه دیدم!!!!

بسه ریختی بگو!!!

.

.

البته لازم بذکره ک من کرم گیریم قویه...ینی کرم خورم خوبه وگرنه کرمات میموند رو دستت...شانس آوردی منو داریا!! :دی

نه نگران نباش خیلیا اینجورین

ینی اجازه گرفتنت کشته منو...من اجازه نمیدم عاقا جان!!!

ب اجازه ندادن رفیقت احترام بذا!

ولی من کار خودمو میکنم😂😂😂😂

شانس آوردی دم دستم نیستی وگرنه ب همین ارا برقی قسم...باهاش ب 540 قسمت نامساوی تقسیمت میکردم!!

دیدی چجوری کرم میریزم حالا؟!

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ...!!!

هاهاها 😂😂😂😂

نمیگم و کوفت!!!

ممد میاما!!

ستاره آسمونا دنباله داره بیا

بیخود!!

زود تند سریع بوگو...تا از راه فیزیکی وارد نشدم!!

نمیگم 😛 (زبون درازی)

آهاااا!! ینی فکرشم نکنم ک عاشق نشی!!!

ولی قیافه ت چیز دیگه ای میگفتا!!!

ولی در کل یه حسی بم میگه عاشق شدنی نیستی...ولی باز سنت میزنه رو حسم!! معمولا توو این سن عاشق میشن پسرا!! :دی

😂😂😂😂😂

با اجازه تو خماری نگهت دارم؟!

خیانت؟؟؟

اوا خاک عالم!! چ ربطی ب خیانت داره آخه!!!

ای خدا 😂😂😂😂😂

دیدی میگم حال داره اذیت
برو کامل بخون جوابشو

حرفات تناقض داره آخه...بالا میگی فکرشم نکن...اینجا از چشم مست یارت میحرفی؟؟ O_o

خب به نظر تو خیانت خوبه؟!😂

میگی عاشق نشی میگم فکرشم نکن دیگه 😂

الان من چی برداشت کنم؟؟؟ :دی

چی میتونی برداشت کنی؟!

؟؟

چشم مست یار من میخانه را ریزد بهم 😊

تو و کرم گرامیتونو! :دی

آها
بعد من چجوری جواب کامنت خصوصی رو بدم خا؟!!!!
بسته س که همه جا
ولی همینجا میگم ناچ

چرا انقد پست مجهول میذاری!!!!

میدونم کار کرم درونته ولی جلوشو بگیر یه کم!!

یه بار دیگه اینجوری بپستی میام جفتتونو یه کاری میکنم!!

پست مجهول؟! :/

واضحه دیگه😂
جفت؟!!!!

آقای هرمیت ۰۸ تیر ۹۷ , ۰۲:۱۹
@Anne
انشاا... وقتى بوگاتیمو دم در خونمون دیدم همینجا افشا میکنم :))))
منتظرم خلاصه ، دیر نکنى 😂😂😑😂😂

😎

آخه یه چی بگو که بتونی انجامش بدی برادر :)))))) 
قبل اینکه خفه‌مون کنی خفه شدی ^__-

استغفار کن...

@هرمیت 
تو نرخ بده! من هرچقدر باشه میدم :دی (همینقدر مایه‌دار)

جفتتونو خفه میکنمت 😑

داری تلگراموو
تو توی چنلمم هستی :|

من ۳-۴ تا اکانت عوض کردما میخوای خصوصی بوگو یه بار 😶

آرین توهم نمیدونی ممد چندمه؟
از علی بپرسم؟

#_#

اونم نمیدونه فک کنم😂

ممد بگوووو دیگهههههههههع!
اینستا رو هم پاکوندم
تله بگو برام😂😂

نمیگم @_@

نچ نچ نچ
ندارم تلگرامتو :/

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۴۸
عشقین شما :)

فدات

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۴۴
میدونی..
من خودمم خیلی دوست دارمش و خب دوست دارم بخونم واسش و تلاشم بکنم
ولی خیلی نامردی دیدم از سمتش یعنی نه خود المپیاد از کارکترای دست اندرکارش
و خب نمیدونم مدرسه امسال چکار میکنه میخواد از وسط دو نیمم کنه یا راه میاد !
خدا به خیر کنه ..

دیدمش D:

هر چی شد شد 

ما تورو المپیادی میشناسیمت

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۹
بعید میدونم که مدال شم :)

بذا ببینیم نرخ چقدر میده D:

ارین

هیچ وقت یادت نره
المپیاد بازار نیست که باهاش دلالی کنی
المپیاد مثل یه دونه س نیکلای ته تلبت و زندگی تو المپیادی می‌کنه...


خفه شو -_-
برو جام جهانی چشماتو بخون 😶

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۲
تلاش ؟ نمیدونم احساس میکنم رفتن و رفتم تو دیوار :)

@Anne نرخ بده ببینم می ارزه یا نه :دی

ول کن تو میترکونی پسر :)


خفه شو -_-

والا من اینقدر شرط بستم بهم ندادن :/// 
الان کلی فلافل و پیتزا باید بهم بدن :// 

شرط دادنی نیست گرفتنیه :))))

میییییدهههههه :/ 

بعد من بهم گفتن این چه نمره‌هاییه که گرفتی :/ پول که دیه هیچی :///

ناچ


این اصلا بحث خونواده نبودن :/
شرط بندی بود😂

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۲۰
خر شدم ولی باشه :|

این همه تلاش کردی :/

حالا که لو داد میبینی 😊😋 

نه خدایی تو بیکار تری :/// اینکار سی ثانیه هم طول نکشید :/ 
حالا گرفتی ۲۰۰ تومنو یا نه؟ 

نمیده :/


قطعا گرفتم 😎

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۹
چقدر پروفایلش چیز بود
با معنا :| ولی مورد قبول بنده نبود :دی

اره می‌دونم😂😂😂😂

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۶
از المپیاد دیگه :|

خر نشو :/

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۶
خب حقیقتا یه شعری سرودم ولی هرچی فک کردم دیدم ریا میشه بفرستم :دی
خلاصش اینه که همه رل زدن ما سینگل به گور موندیم :دییییی

"پسر که باشی همیشه سینگلی نشون میدی برای شکار بعدی"

این پروفایل یه بنده خدایی بود دیدم مناسب زمانه گفتم بگم

@هرمیت
 داداچ چقدر میگیری افشا کنی؟ 

بععله رفتم اونجا رو خوندم D: #عای_عم_کنجکاو

داداچتون افشا نمیکنه 😎


بیکار تر از من تویی
من سر ۲۰۰ هزار تومن نشستم معدل حساب کردم تو رفتی آرشیو ۲ سال قبل منو خوندی؟!

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۲
میدونم منظورم این بود که فهمیدم منظورت کیه :|
ولی من یه جوری دل زده شدم :)

اها

از؟!

و اینکه هااااار هاااااار هاااااااار فهمیدم چندمی 😋😋😋😋 
پوکر بیا بهت بگم چندمه 😊 این لوسه نمیگه 😒

:/

آرشیو پیار سالو خوندی؟!!!

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۱
برا بچه ها افشا کنم کیه یا زوده :دییییییی

بچه ها ایشالا بعداً :/

میدونم نبودی، ولی این دلیل نمیشه پست نذاشته باشی برای تولدت که :| 
در هر صورت که خیلی لوسی '__' 

اینقدر شیطنت کردیم اونجا بابام زنگ میزد ج نمیدادم :/

بعله و همچنان نمیگم 😛

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۰
خب فهمیدم کیه :دییی
کلاسامون هنوز شروع نشدن به ما گفتن 19 ام :/ بعد نگفتم کی میارن که چی درس بده :|

می‌دونستی که 😶

۲۳ ام واس ماس

امممم البته شایدم نباشی🤔 آخه تو آرشیو پارسالت چیزی راجب تولدت نبود :/ 

نه هستم فقط پارسال تولدم ایران نبودم کلا 😃

پوکرفیس 
منم مطمئنم تیره!! ولی یادم نمیاد کی بود :// 
بوگو بچه :دی

اره تیر ماهم 😊


نمیگم😛

آقای هرمیت ۰۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۴
:/

هنوزم بغل دستت میشینه ؟! :)

محسن رحمانی ۰۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۳
عاغا این عاشق شده :دی

عاقا این قلش شبیه هتل 6 ستارست که معلوم نیست کی میاد کی میره :دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

[سوت زنان از کادر خارج میشود]



مال یکیه :)

ولی تیر بودی
مطمئنم که تیر بودی
چندم بود؟

اکنون

نمیگم😀

تولدت کی‌عه؟ 🤔

بگم؟!

chefft.blog.ir 💞💕 ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۹
😄

والا

chefft.blog.ir 💞💕 ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۱۷
یعنی خیانت؟

نه بابا :/

تولدت چهارم بود؟ یا ششم؟
مبارک باشه که :)))

هیچ کدام😎

مرسی :)))))

به‌سلامتی :دی

سلامت باشی :)

چه جواب واضح و کاملی! /: ((: 

خب چیزای سخت سخت میخواید 😁😁😁

کی؟ 
و شبیه کی؟ 
(: 

یکی

شبیهش :)
:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان