خسته نامه D:

صب قرار گذاشته بودیم ساعت 12 پارک لاله

شدیم 4نفر(2 تا پسر 2 تا دختر)

رفتیم تو پارک جرعت حقیقت بازی کردیم

از بالا رفتم از درخت و جیغ زدن وسط اون میدون اصلی پارک تاااا بوس کردن رهگذر ها و این حرکتا

خعلی هم چسبید

بعدش رفتیم ناهار کجا؟

بعله درست حدس زدید پیروزی :|

ناهار رو خوردیم چون بخاطر تولد من جمع شدیم خواستم برم حساب کنم که دیدم بعله ناهار رو مهمون یکی از بچه هاییم که مرحله دو قبول شده و پسره هزینه رو تقبل کرد D:

همونجا دو تا دیگه از دخترا هم اومدنو بعععععععله اکیپ کامل شد D:

جر دادیما D:

جرررررررررررر

شانسی که آوردیم گشت مشت نبرد

+همیشه بیشتر از 20 تومن نقد داشته باشید و به پول تو کارتتون اعتماد نکنید چون یهو اسنپ میگیرید و پولش میشه 24 تومن :|

++اصلا با پول رابطه خوبی ندارم خب :|

+++فردا صبح اولین کلاسمو بهم تحویل میدن D:

دست و جیغ و هورا D:

۸ لایک :)
محمد، کنکور چطور بود ؟ :)

سلام میرسوند :)))

متاسفانه خیلی راحت بود :(

دختری از جنس باد ۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۰
همیشه به خوشی ایشالا

مرسی مرسی :)

پرتو کیانی ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۹
خسته نباشی...
پس خوش گذشت...:)))

مرسی :)

بله بله :)

. ℳƐĦƊℑ . ۳۱ تیر ۹۸ , ۰۹:۴۵
نامرد:| مطمئنی این خسته نامه بود:| فکر کردم کوهی چیزی کندهD:

آره فانوسا سرویس شدم D:

خب شاید بتونى تصور کنى چى دارم تو دلم بهت میگم :/  
باور کن یه بدبخت کنکورى که یه معلم ... گسسته هم داره اینجا داره این مطلبو میخونه و یه چشمش به جزوه ى گسستس یه چشمش به اینجا :////
حالا دور از شوخى خوش بگذره همیشه ! 
یه سوال واقعا گسسته و هندسه ى دوازدهم خیلى مهمه :؟ معلممون میگه شصت درصد کنکوره و اسفالتمون کرده با اهمیت اینا :/

D:

D:
مرسی مرسی :)
ببین حدودا 15 تا سوال هندسه هست 15 تا گسسته از 55 تا سوال
میشه 30 تا از 55 تا یچیزی حدود 53 یا 54 درصد
پس فعلا ولش نکن
حذف درس بعد از عید...

اون یه بحثه دل سوزانی یه بحث دیگه :) :(

😂😂😂

این الان خسته نامه بود یا دلتون بسوزه نامه؟ :|

جوری خسته م تمام تن و بدنم داره میلرزه D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان