معرفی

اوووووووم.....سلام؛

قوانین....😨
1.شاد باشید.😆
2.شاد باشید.😄
3.شاد باشید.😃
4.من نظر دوست پس بدید بیاد.😍
5.یادتون نره ها قرار بود شاد باشید.😇
6.خوش بگذرونید.😎
7.بازم شاد باشید.😉
۷۰ لایک :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** * *** ****** *** **** ***** ************* ******** ** **** ***** ****** * **** ***** ****** **** *** * ***** ** *** ** *** ** ** **** **** *** ***** ** *** **** ***** ** **** **** * ***** ** ****** ***** ************* ****** ** ***** ***** **** ** * ****** ***** ****** ** **** *****************************************

ب ر ب ب

عالی بود

:)

وبلاگ خوبی دارید امیدوارم موفق باشید

مرسی ممنون

وبلاگتون عالیه

:)

سوالات رایگان پیام نور ۰۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۴۵
اغلب
قدرت یک لمس
یک لبخند
یک کلمه ی محبت آمیز
یک گوش شنوا
یک تعریف صادقانه
یا کوچکترین توجه را
دست کم می گیریم
در حالی که همه ی این ها قادرند
یک زندگی را از این رو به آن رو کنند …
واقعا هیچ چی قشنگتر از شادی نیست. همیشه سعی کنیم با ادمای شاد بگردیم.

۱۰۰ درصد :)

دنیای کامپیوتر ... ۰۳ دی ۹۷ , ۲۲:۵۳
شاد باشیم.

یاد باد آن روزگاران یاد باد

آب در هاون کوبیدن است اینکه من شعر بنویسم و تو فال قهوه بگیری
وقتی آخر همه شعرهای من تو می آیی و ته همه فنجان های تو من می روم …

به-به

خخخخخخ قالبت باحالع خط خطی((:

ایده قشنگی بود افرین

دنبال کنید ممنون میشم

فدایت


:)

فکر کنم دارم دنبالت میکنم 😶

لایک

:)

نگار جهانشاهی ۱۴ مهر ۹۷ , ۱۷:۲۸
خیلی خوبه

چشات خوب میبینه :)

امشب دلم از آمدنت سرشار است
فانوس به دست کوچه دیدار است

آن گونه تو را در انتظارم که اگر
این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

آرام بخش بخور

حسین رحمانی ۰۷ مهر ۹۷ , ۲۲:۱۳
سپاسگذارم خیلی قشنگه

:)))

ایران جوجه ۰۷ مهر ۹۷ , ۱۴:۳۰
این قوانینت منو گشته

نمیری حالا تو این گرونی پول دیه نداریم :/

علیرضا رحیمی ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۰:۴۴
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
فاطمه سادات داوری ۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۴:۰۲
وبلاگ شما با افتخار دنبال شد اگر شما هم تمایل دارید وبلاگ من رو دنبال کنید.
فاطمه سادات داوری ۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۴:۰۱
میشه وبلاگ من رو در پیوند سایتتون قرار دهید تا قرار دادی پیام بده تا من هم سایت شما رو در پیوند سایتم بگذارم
(:

:)

نیما قبادی ۲۶ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۲
مارو هم دنبال کنید :)
سنجاق قفلی ۱۰ مرداد ۹۷ , ۲۱:۰۰
هوز نه
ترکیبیاتو که تموم کردم میرم سراغش

موازی بخون که وقت کم نیاری

سنجاق قفلی ۱۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۱
خب من که اینو دارممممم
 : ))))))

بخونش دیگه :)))

هندسه رو هم میخونی؟!

سنجاق قفلی ۱۰ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۳
جلدش این شکلیه؟؟؟؟   :
https://www.pedrambook.com/image/cache/data/products_send/5014115101-150x150.jpg

اره همینه

سنجاق قفلی ۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۷:۲۴
این کتابی که میگین اینه؟؟؟:
http://keyvan1371.mihanblog.com/post/tag/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%BE%D9%88%D8%B1



نمیاره برا من :/

سنجاق قفلی ۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۹
سلام
بعد  از اون آنالیز ترکیبی که گفتین، چی برای ترکیبیات بخونم؟

اون کامل شد؟!

برو کتاب زرد ترکیبیات رو بگیر نویسنده ش علیپوره
به زرد علیپور معروفه

سنجاق قفلی ۱۲ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۱
ممنون

وظیفه و بود :)

سنجاق قفلی ۱۲ تیر ۹۷ , ۲۳:۱۳
و میشه بپرسم از بین مباحث
ترکیبیات، نظریه اعداد،هندسه،جبر

کدوم مهمتر ان؟

ببین مرحله یک ۲ سال قبل به قبل با ترکیبیات حل میشد

ولی الان فقط ترکیبیات کافی نیست
تو هم هیچگاه نمیتونی بگی قبولیا چجوریه
کف غیر قابل تعیینه و شاید یه چیزای شاخداری هم ببینی ولی قطعا کسی که ۱۰۰ میزنه قبوله :)
برای مرحله دوم هم هندسه همیشه ۱۴ نمره رو به خودش اختصاص میده ترکیبیات و نظریه و جبر هم ۴ تای دیگه رو تشکیل میدن :)

سنجاق قفلی ۱۲ تیر ۹۷ , ۲۳:۱۰
میتونم بپرسم برای مبحث ترکیبیات(مقدماتی) چه کتاب هایی بهترینن؟

از کتاب آنالیز ترکیبی علیپور شروع کن از نشر الگو

سنجاق قفلی ۱۲ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۴
سلام
وبلاگ خوبی دارین
دنبال شدین
ببخشید شما المپیاد ریاضی دادید قبلا؟

سلام

مرسی ممنون

بله :)

بسیار عالی

:)

☺😊😀😁😂😃😄😐😯😉😈😇😆😅😑😕😠😬😡😢😴😨😧😦😥😤😣😩😤😣😮😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😕😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
فقط ب نیت تو با گوشی اومدم اینبار!!!!!😈😈

😂😂😂😂

قوانینتو مو ب مو اجرا میکنم!!

آفرین

هوراااااااااااااااااااا...

بلخره رسیدم ب اول خط!!!! :دی

ایول دمت گرم😂😂😂

زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
وبلاگ برتر شدنت مبارک نوشته های یه ذهن خط خطی عزیز:) 
چرحت بچرخه برامون وبلاگ جان:)

لی لی لی لی لی لی

:))))

کماکان منتظر پست های جدید شما هستیم..

اینهمه پست :)))

علی اکبر قلی زاده ۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۸:۵۷
سلام
وب خوبی دارید. احسنت

به وب من هم سری بزنید

طعم طنز با طنزیمات:

http://tanzimat.blog.ir/

چاخلص D:

بنویس عزیزم
به حرف هیچ کسی هم گوش نده

چشم چشم :)

تاکید میکنم شاد باشید...  :))) بچه ها شاد باشید همگی شاد باشید :))) تروخدا شاد باشید :))) 

کاشکی بشه شاد بود :)

مرسی و خوش اومدی :)

سایت ساز کاریک ۲۷ دی ۹۶ , ۱۴:۴۳
با درود و سپاس فراوان

همچنین D:

طراحی سایت راتین ۲۷ دی ۹۶ , ۱۴:۴۰
پیروز و پایدار باشید.

چاکریم D:

چشم :)

D:

بی بلا :)
خوش اومدی :))))

شما هم شاد باشی

D:

خوش اومدی :)

اجاره آپارتمان مبله در تهران ۲۸ آذر ۹۶ , ۰۷:۵۱
قوانینت عالیه

چاخلص پاخلص :)

سعید شکری ۱۷ آبان ۹۶ , ۱۱:۴۳
عالی بود ،دنبال شدی به سایت منم سر بزن ممنون،طراحی لوگو اسم و عکس نوشته رایگان انجام میدم ،در خدمت هستیم

چاکریم

salam

علیک

مرسی خیلی حیلی عالی بود
مرسی عالی بود 

طراحی سایت ۲۹ مهر ۹۶ , ۱۲:۴۶
عالی

مرسی :)

مرسی عالی بود

خوش اومدین D:

دنبالتون کردم...به وبلاگ منم سرک بکشید

اومدم سرک بکشم

مصطفی رحمانی ۳۱ تیر ۹۶ , ۲۳:۲۶
اشعار استاد فاضل نظری ...

:|

:)

:)))

مویم شادم D:

خدارو شکر :)

عاشقان ریاضی .... ۲۴ خرداد ۹۶ , ۱۶:۱۳
وبت عالیه

فدا مدا

شادیم خدارو هزار مرتبه شکرررر

هزار بار :)

محمدرضا زال آقایی ۱۸ دی ۹۵ , ۱۶:۰۵
لینک شدید


موفق و سربلند باشید
حرف های دولپی خودمونی ۲۰ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۵
متاسفم 
برا شخص خاصی هستش

ها؟!

منو میگی؟

ساعت مردانه ۰۴ آذر ۹۵ , ۱۸:۵۴
سلام دوست عزیز ، واقعآ انرژی گرفتم ، آرزوی موفقیت براتون دارم .

فدا

عااالی...شادبودن مهمترین اصله زندگیه باقیش منتفیه

بله بله...

الناز محمدی ۳۰ آبان ۹۵ , ۰۱:۴۳
:/

:)

دخترک ناآرام◕ ‿ ◕ ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۹
قربون قوانینت:)

خدانکنه...

تازه دیدی؟

لعیا عباسی ۰۵ آبان ۹۵ , ۱۸:۴۵
میگم چه قوانین باحالی دارین 😅
من تازه قوانین رو خوندم😊

ممنونم...

^_^

یِس یِس

ولی شکست عشقی نخوردمD:

نو ،یو دونت هو دپ فاز


خداروشکر

شاد؟
هِه ..
:)

او مای گاد....

یو هو دپ فاز

عیدتون مبارک

عید تو هم مبارک

شهریار صامت ۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۱:۵۵
بسیار عالی.
دنبال میشین..

مرسی

چه قوانینی :))
خیلی عالیه :))

داداشیم گذاشته دیگه^_^

S҉A҉H҉A҉R҉ .... ۱۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۳
افتادم دنبالتون:) {استعاره از فالو}

^_^

leilaaaaaaaaa mohammadi ۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۲
وبلاگت عالیههههههههههههه

چشات عالی میبینه

...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ... ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۶
موفق باشید

سلامت باشی

دنبال شدید...
خوش حال میشم شما هم دنبال و همراهی کنید...

چشم

دنبال شدید:-)

نظر لطفتونه^_^

قوانینتون...

دنبالید

میسی

❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤ ۱۱ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۲
دنبالید

ممنون❤

دنبالید..

ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان