فکر نکنم خیلی مونده باشه تا اون زمان

امیدوارم رتبه کنکورتون رو به دست راستتون بدن :)

۱۲ لایک :)

ممد:-D ^___^

 

+نوکرم دلبندم

:)))



+ چاکریم

سلام وبلاگ خوبی دارین از وبلاگ ما هم دیدن کنید پست اخر منتظرتونیمممم

در پناه ایزد منان

ساجی -_-



+خوش برگشتی رفیق :)

حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۸

ب امید موفقیت همه ی ایرانیان

:)

لولی‌وش مغموم💔 ۱۴ مرداد ۹۸ , ۰۳:۰۷

تمام ترس من همین رتبه بندی ما و شماست…

...

سلام:) همچنین;)..تا وبتوتونو باز کردم اینو دیدم....روانم شاد گشت!

سلام :)

مرسی :)



+خوش اومدی :)

تمدید شد تا چهارشنبه-__-

فرقی توی نتیجه ما نداره :)


+هرچقدر میخوان دیر بدن دیر بدن ولی مثل المپیاد من ندن...

معلومه که خیلی ذوق و شوق دارین :دی
من که دارم از استرس میمیرم

نه فقط خسته شدم

چهارشنبه نتایج میاد

اوهوم

احتمالا 3 شنبه شب بزنن D:

نمی دونم چرا منتظرم بهم زننگ بزنن!!! :| انقدر استرس دارم یه پام دست به آبِ یه پام پشتِ سیستم. یه گوشم به تلویزیون(اخبار) چسبیده یه گوشم...گذاشتم وِل بچرخه! -_- (حداقل این یکی نفس بکشه! :/) ان شاءالله همگی موفق باشیم همیشه (: چه با کنکور چه بی کنکور!!!.

D:

ایشالا :)

اره بابا باورم میشه
یه گوشه چشمی هم به پستات بندازه ادم میفهمه چه شلوغ پلوغی!
تلگرام ریختم اتفاقا. ان هم توووو تایمززز! نشد ممد! بند نمیشم دیگه! هم تلگرامو عین دوبار دیلیت زدم. هم اینستا هم چندبار تلاش کردم برگردم وبلاگ نشد! یه حس خبببب که چی خاصی پیدا کردم! 

+مووووفق باشی دانشمند. هر جا و هر کاری که در حالشی

+ تو از بهار خبر داری؟ شمارشو گم کردم من

:)))


میفهممت قشنگ D:


+ مرسی عزیز همچنین :)

+ نه والا...

چه استقبال گرمی حقیقتا:-D سلام به روی ماهت اقای صحن یاس:)

خوبم خداروشکر تو خوبی؟ 
من هیچی والا. درگیر کارای خونه (مامانم زانوش رو عمل کرده استراحته) ، باشگاه و باشگاه و باشگاه، اموزش رانندگی، گاهی وقتی کتابخونه برا کنکور عملی هنر و زندگی روتین ! اه محمد زندگی روتین! دلم حتی برا کلمه اش هم لک زده بود:))

تو خوبی؟ چه خبر؟ 

D:


قربانت بد نیستم :)
ایشالا زودتر خوب شه :)
وای کلاس رانندگی -__________-
اصلا یادم رفته بود :|
باورت میشه؟
هنوز تلگرام نریختی؟ :)

منم خوبم
ولی من زیاد از فضای درس و مدرسه جدا نشدن دیگه موندم همونجا :)

ایشالا...:)

:)))))

من امروز منتظر نتایجم-___-
به استناد چند تا کانال تل

منم

نه بابا مشاورا هم میگن

همچینین

مرسی :)

من نمیفمم چرا هی میگن سیزدهم میاد! مگه خود سازمان سنجش نگف نیمه دوممممم مرداد! سیزدهم نیمه دومه؟

بهههههههههههههه

سلااااااااااااام
کجایی تو دختر؟
چه میکنی؟
چه خبرا؟ :)

نارین میرشکار ۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۳:۵۸
:))) کنکور 
خدایاا خودت رحم کن به کنکوریا

:)))

مرسی :)

+خوش اومدی

لولی‌وش مغموم💔 ۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۱:۰۴
بیشتر از کارنامه‌ام منتظر دفترچه انتخاب رشته‌ام. :||||

+ این نامه اعمال به دست راست و اینا یکی از سوالای دینی کنکورمون بود، همون لحظه گفتم مگه امسال غیر از راست چیز دیگه‌ای میتونه باشه؟ :)
حالا واقعا معلوم نیست… اون موقع جوگیر شده بودم. :دی

:)))

فقط میخوام بدونم ما و شمارو چجوری رتبه بندی کردن...


+ تهش این ماییم که میخندیم :)

کجا گفتن🤔

نمیدونم😂

کی میادنتیجه؟

فردا

اقااا ما هنوز زیر تیغ بودیم امروز!

آره خبرش رسید :)

ایشالا شما هم با لب خندون و در قندون تمومش میکنین

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۹
امیننننننن

:)

سفره خاتون ۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۳:۲۵
من هم امیدوارم ^_^

D:

:)
ایشالله که راضی باشین بعد گرفتنش

:)

مرسی :)

از ته دلم میخواد همتون بعد از اعلام نتایج خوشحالترین باشید و پست‌های پر از ذوق و حس خوب و خوشحالی و خبر خوبتونو بخونم ^_^ [لبخند چپلوک]

مرسی :)

همچنین:)) ^__^

تو که کلا بحثت جداس در بدترین شرایط دو رقمی میشی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان