اینجا هنوز نفس داره :)

واقعا نمیدونم چرا و چجوری و فلان و اینا

ولی اینجا یجوریه برام

دوره

خیلی از قلبم دوره

ولی خب حذف هم نمیشه

یجوری مثل غریب آشنا مثلا

۶ لایک :)

نمیدونم دیدن دوستی و فضای صمیمی چند سال قبل اینجا که اون موقع من اصلا با وبلاگ نویسی آشنا نبودم یه حس غریبی بهم‌منتقل کرد یا نبود آدمایی که یه روز بودن و الان نیستن .‌شایدم یاد دوستای خودم افتادم‌ همون دوستایی که به قول شما اگه نداشته باشیم تباهیم‌‌..

هرچی بود خیلی عجیب بود . ممنونم بابت اینکه ناخواسته این حس و یادم انداختین 

:)))))))))))))))))))))))))...))))))))))))))

بنظرم برگشتن به اینجا سخته

چون یسریا و رفتن تقریبا کسی نمونده

اونایی هم که هستن عوض شدم

+خودت هم عوض شدی

درنتیجه اینکه بزاری یه خاطره خوب باشه برات قشنگتره=)))

هووووووووم
منطقیه


+ من عوض نشدم! من خیلییییییییییییییی عوض شدم :)

نمردم و جای ارغوان رو هم گرفتم((((((=

ارغوان کی بودی تو داوششش

+++

مهدی میبینی؟

به تماشاگه ویرانه ما آمده‌اند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان