شاید باورتون نشه

ولی انضباط افتادم😂

۱۰ لایک :)

منم ورزش رو خیلی کم میگرفتم همیشه!

گند میزد تو معدلم :/

انضباطمم یدف خیلی شلوغ بازی در آوردم...‌‌کم دادن !! @-@

 

+شما رشتتون چیه ؟

=)))))))))




+آمار

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۱۳ بهمن ۹۷ , ۲۲:۳۱
عه وا!
انضباط که به تیغ ربط نداره!
به کرم درون مربوطه! :دی

یه همچین چیزایی :)))

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۵ بهمن ۹۷ , ۱۷:۲۵
تعجبم نداره والا!
اگه تو بیس بشی باید از 200 نمره بارم بندی کنن انظباطو! :دی

چرا عاقا؟! :///

تیغ دارم؟!

دختری از جنس باد ۰۵ بهمن ۹۷ , ۱۱:۳۶
سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره...

D:

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۴ بهمن ۹۷ , ۰۰:۴۱
خداروشکررررر پسر نیستمـ کع کسر شان داشتع باشع.....
منظورم شما پسراس گل پسر!

😎

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۳ بهمن ۹۷ , ۲۲:۵۰
بدلیل ارتباط فوق العادع ک با معاون دارمـ...همون پارتی خودمونــ.... چش بستع داد ۲۰ خخخ

زکی

کسر شأن داشت که:/

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۴
عافرین باووو ....خوشمـ اومد!!
اعترافــ میکنمـ قبل این پستت اوسکل فک میکردمتـــ....(اعتراف صادقانع کردمـ...دگ نزناااا خخ)

اصن  افت دارع ادمـ انضباطو پاس کنع.... کسر شأنع بع مولاااا....

قشنگگگ بایدد با ۲-۳بیفتی عزت حساب ببرن😄😄

:/

انضباطت چند شد؟! :)

:)))

:))))

خانوم خانوما :) ۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۶:۲۸
احسنت
اصن اصلش همینه  خخخخ کی گفته باید انضباط 20 باشه احسنت

نه تا این حد :)))

پارسال و سال قبل ترش خیلی فرار میکردیم
ولی امسال توبه کردیم کمتر فرار میکنیم

دیگه کم کم داریم آدم میشیم :)

یه پسر اکثرا تصمیم میگیره😂😂

مارو امروز با 5 تا دیگه از بچه ها گرفتن
از هممون 4 نمره به خاطر فرار از مدرسه کم کردن :|

حالا جریانم این جوری بود که زنگ اخر زیارت عاشورا بود ما هم رفتیم زیارتو خوندیم و بعدشم تا بقیه زنگ سر کلاس معلم نرفتیم اون معلم بیشعور هم غیبت زده و بعدم معاونمون فک میکنه ما دسته جمعی پیچوندیم مدرسه رو.

پ ن : الان معنی واقعی آش نخورده و دهن شوخته رو میفهمم؛

یه بار واقعا فرار کنید بفهمم دنیا دست کبه

49درصد    در حد ویز کفتت سر کلآس 


:///

تغییر کن خواهرم😂

[ عاطِفِهـ ! ] ۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۰:۴۶
چقدر کارنامه هاتون ُ زود دادن!؟ :/

زود ندادن 

چون اصلا هنوز ندادن
کارنامه هارو خودم زدم

😐😹😹😹برو دست ب سینه بشین تا پاست کنن 

والا😂

[ پَریزاد ] ۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۲

:| .

:)))

خخخخخخخخخخخخخخخخخ بلد نیستید اذیت کنیداااا 
کل خرابکاری ها زیر سر منه تازه مدیر به عنوان بچه با انظباط به بقیه الگو میده خخخخخخححححححح

نه دیگه اینا سوسول بازیه

باید یجور خراب کنی همه بدونن اثر توعه

نھ جون من دخترا میرن
اىنم بگم اون نیم نمرھ برا حجاب اسلامیس:)))


واقعا میرن :/

پس شر نیستی

:|
من حرفی ندارم 🙄

خوبه که

هنجار شکنی :)))

من مشتاقانه منتظرم بابام نمره ۸ انضباط من رو ببینه

منم همینطور😂

آراگُل ‌‌ ۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۳
راضیم ازت.

قربانت :)))

واقعا ؟

والا :)

خدا قوت :)

سلامت باشی

پیرو کامنت آخر خواهر یاسمن باید بگم، جواب آقای Dark MH رو تایید میکنم:) 

و تمام :)))

انضباتمزیر19،5نبودھ 
چرا پسرا از دیوارم بالا میرین؟

فقط پسرا نیستن :)))

😂مهسا😂 اا ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۷
خسته نباشی 😂😂

سلامت باشی :)))

موفق باشید:)

سلامت باشی :)))

باورم نمیشه...چیکار کردید مگه؟

یه سری شیطنت ریز 😂

و صد البته منطقی

ینیا دمت گرم :)))
الان باید تابستون ۸۰ دقیقه دست به سینه بشینی بدون تقلب قبول شی

من میتونم 😎

نیلوفر کیانی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۵۷
تنها درسی که من همیشه ۲۰ بود ! 
من پارسال ادبیات و زمین افتادم شدم ۱۲ یعنی اگر میان ترم کمک نکرده بود افتاده بودم !

من افتادن ورزش رو هم توی کارنامه م دارم😂😂😂

پارسال با معدل ۸ ترم دوم رو شروع کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان