دلم کوه میخواد

اینقدر داد بزنم تموم شم

۴ لایک :)
شک نکن اگه دوساعت وقت بذاری و بری و خالی شی زمانت از دست نرفته و اتفاقا کلی هم تو روند درس خوندنت کمکت میکنه!
.
بیخیال نداریم (بدنگاه میکند)

نمی‌دونم والا...

.
:)

اها خوبه پس زودتر برو وا خالی شی :)) 
.
تو را چه میشود؟ بوگو بینم.

آها، نکته همینجاست

وقتی ندارم :(
.
بیخیال باو :)

حالا کوه هم نشد میتونی بری وسط بیابون :دی من همیشه هرسال عید وقتی داریم میریم مسافرت، بابام وسط راه نگه میداره و من تو دل تاریکی شبِ کویر و زیر ستاره‌های خوشگلش تا میتونم جیغ میزنم ^_^ 
.
چطوری داداچ؟ :دی

بیابون خیلی دوره

نمیتونم تنها برم...
ولی کوه میرم پارک جمشیدیه میرم اون بالای بالا :))
.
نگم برات :)
داغون -_-

اصلا حسش نیست:|

:/

جناب منزوی ۲۲ مهر ۹۷ , ۱۳:۳۴
یه کوه که بهش تکیه بدی، غماتو تو خوش جا بده، سبک شی.

نه اتفاقا

فقط دلم میخواد داد بزنم خالی شم :)
همین :)

خانوم خانوما :) ۲۱ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۹
وا؟

وا نداره که :)

منم دلم میخواد داد بزنم:|
یا یکیو بزنم:|

یعنی دارم له میشما

خب بعدش?

در قسمت بعد خواهید دید...

حالا کوه نشد اشکال نداره 
توی اتوبان با سرعت 110 سرتون از ماشین بدید بیرون داد بزنید 
:)
امتحان کردم جواب میده در حد توپ 

نمیشه که...

تمنایــ وجــود ۲۱ مهر ۹۷ , ۲۱:۵۱
منم ...

... :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان