دکتر طویله

یه دکتری هست مطبش به دکتر طویله معروفه

مثل میوه فروشیه

شما میری میگی ۱ بسته سرماخورگی میخوام

۲ بسته ژلوفن

۵ تا آمپول B12 

۲ تا سرم قندی نمکی

۱ کیلو استامینوفن

۱۰ کیلو کوفت

و همه رو برات مینویسه

اینقدر مهربونه

حتی یه بار یه مرده با ۲ کیلو ریش میره پیشش دست میزاره رو شکمش میگه آقای دکتر لگد میزنه

یه نسخه مینویسه میگه بفرما عزیزم اینو بخوری دیگه لگد نمیزنه :/

+زنگ زده میگه از هفته بعدی که کنکورتو دادی نیازت داریم وقتتو پر نکنیا (معلم میخوان)

++تقریبا ۲۲-۳ ساعت دیگه جام رو تحویل میدن

به امید اینکه آقا کریم وسط زمین پرسپولیس قهرمان شده رو بخونه😍

+++فردا امتحان دارم کوفت بارم نی

++++تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

۵ لایک :)
جناب منزوی ۱۸ آبان ۹۷ , ۲۲:۵۵
طلسم قهرمانی آسیا
فکر کردم استرس بازی نمیذاره بخونید

آها

نه اصلا به خاطر اون نیست :/

جناب منزوی ۱۸ آبان ۹۷ , ۲۲:۴۲
فردا ساعت چند بازیه ؟
امیدوارم فردا طلسم شکسته بشه
درکت میکنم، من هم بودم تو این شرایط درس نمیخوندم، حسش نیست :)

۶ و نیم ایشالا

چه طلسمی؟! :/
مگه میدونی من برای چی درس نمیخونم که درکم میکنی؟!

چه همه امشب از دکترها هم می‌نالیم :))

ان‌شاءالله فردا ببریم، ۳_۰ هم ببریم :)

بلند شو برو بخون بچه، مگه امتحان نداری؟:))

من دکتر نرفته بودم، مریض هم بشم پیش دکتر خودم میرم نه اینجا :)))

نوشتم همینجوری بمونه و بخونید روحتون شاد شه :)))

۴-۱ میبریم😍😍

الان دیگه دیره
آزمون جامعه '-'

فاطمه سادات داوری ۱۸ آبان ۹۷ , ۲۱:۰۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

:))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان