ای بابا من که این نبودم / اینقد هر روز پخش زمین نبودم

چند وقته رد دادم

بدجور

هم عقلی

هم اخلاقی

کلا بیشور شدم :|

مثلا میرم توی یه جمعی

یه سلام ریز میدم سرم رو مثل اون حیوون خوشگله هست توی کارتونا فیلسوفه مثل اون میندازم پایین از وسط جمع رد میشم کارمو میکنم بدون خدافظی میرم

بدون شب بخیر میخوابمو بدون صبح بخیر پا میشم

به حرف های معلم دینی گوش نمیدم!

سر کلاس ادبیات با معلم سر آرایه ها توی شعرا بحث نمیکنیم

دیگه حتی برای خودم شعر نمیخونم

برام فرقی نداره چی قراره بشه و چی میخواد بشه

برام مهم نیست پوریا امروز توی مدرسه هست یا نه

برام مهم نیست محیا امروز هست یا نه

برام مهم نیست امیر حسین منتظره ساعت 2.5 بشه زنگ بزنه چرت و پرت بگیم بخندیم

حتی وقتی زنگ میزنه قطع میکنم

حتی دیگه شبا میتونم بدون پتو بخوابم و خب این خیلی بده -_-

رک بگم...

پوچی مطلق

نمیدونم چرا

ولی میدونم یه بن بست خاصی دارم...

میدونم بهش نرسیدما

ولی میدونم یه روزی بهش میرسم

پ.ن:

عنوان از حضرت شایع

۳ لایک :)
ویلسون و مهراد هیدن:)

آها ویلسون اوکیه :)

مهراد هیدن گوش ندادم راستش :)

رپ گوش نمیدم چون اهنگ خیلی روم تاثیر میذاره اون وقت جدید حدی مثل حرفای اهنگ .... میشم
شما هم گوش نده:)

اوووووم :)

نمیشه خداییش :)

خب پس کلا فازت اینه!؟
البوم بزرگ رو بهت پیشنهاد میکنم:)
یه تحول بود توی صنعت رپ:)
بیت های عالی و ورس های عالی و خلاصه که چیز توپیه:)
ترک های زیادی هم داره 
پیشنهادم بهت اینه که کل اهنگاش رو گوش بدی بعد بیای و نظرت رو بهم بگی:))))

شاید... ولی پنهون :)

مرسی :)
کیا توش خوندن؟
به به
به به
چشم حتما :)

دروغ نمیگه ولی من خودم البوم بزرگ رو بیشتر ترجیح میدم تا شایع:)مثبت نگری رو تحت هر شرایطی دوست دارم:)

موفق باشی:))))

بزرگ رو نمیشناسم :|

چرا؟ :|
ولی خیلی چیزا میتونه توی جاذبه آهنگ تاثیر داشته باشه به جز تکست آهنگ
یکیش میتونه اسم خواننده باشه یا مثلا بیت زیر صداش
و خب شایع در کل یه آدم تموم عیاره :)
استاد بهرام هم هستند :)
حاج عاقا پیشرو


سلامت باشی :)

حال و هوای این درس خوندناست
انگاری همه اینطورن
نمیرسی
حتما موفق میشی شما

درس هم نمیخونیم بد بختیه :)

نمیدونم :)
همچنین :)

شاید یکی از دلایلش همین حضرت شایع باشه:)
یکم زیادی فاز اهنگاش منفیه ادم واقعا یهویی میگه خب تهش چی میشه!؟البته من اینجوری ام خودم بقیه رو نمیدونم
و یه دلیل دیگه اینکه یه بحرانی هست که خواهد گذشت خیلی نگرانش نباش.تو این سن ازما یکم فاز هاشون تغییر میکنه بعد دوباره یا رویه قبل رو پیش میگیرن یا عوض میشن
به خودت تلقین نکن که پوچ شدی

حضرت جاش توی یه وجب پایین تر از گلو و به اندازه 1 انگشت سمت چپه :)

دروغ هم نمیگه در کل :)
والا ما از بچگی توی این سنیم و تموم هم نمیشه -_-
چشم :)

امیدوارم هیچوقت به بن بست نرسی:)

نمیشه که :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان