#حاج_آقا_تقوایی

کلا کرم دارم...

هروقت با کسایی که کلا عمامه داشتن رو به رو میشم می‌خوام ببینم دردشون چیه ۱ سوال میکنم فقط

«چجوری باید آدم شد؟!»

هرکس یچیزی میگه که خلاصه ش میشه از ظاهر شروع کن

اما وقتی به حاج آقا تقوایی گفتم یه اشاره کرد به قلبم گفت از اینجا شروع کن

از ایمان و اعتقادات...

هرکسی این جرئت رو نداره اینو بگه و با کمال اطمینان عرض میکنم عاشق شدم...

۱۰ لایک :)
چ خوبن اینا!!

خیلی :))))

آقای هرمیت ۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۰:۰۳
البتع عشقت منظورم بود اشتابه تایپی :دی
عه چی شد بهم زدین😐😂😐😂

آرع آرع

نه بابا استغفرالله

دامبلدور چی نیست:| 
هری پاتر بخون و ببین نکبت:| مایه ننگ بکسمون نشی:|

چمدونم

اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم...

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۷ خرداد ۹۷ , ۲۰:۱۹
😂😂😂

تنها کسی کع انتظارشو ندارم تویی😂😂

البت شاید داریااا...اب زیر کاهی شاید😉😉

😁😁😁😁


من نصفه زیر زمینه😂😂😂

نه بابا😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۷ خرداد ۹۷ , ۲۰:۱۰
واییییی نمیری پکیدمممم از خندع😂😂😂😂

ننم!؟؟؟😂😂😂😂😂

پس کی؟!

توقع داری بگم دوس دختر نداشتم؟!😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۶
ای جونممم
خلوت کن کی بودی توووو....

از شوخی بگذریم بعضی وقتا خعلی بهش احتیاج داریم!!بــ اینک کسی نباشع و فقد خودت باشی و خودت:)

ننم ننم😂😂😂😂


خیلی واجبه :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۳:۲۷
دقیقن چرا یهویی وبو میبندی و جییم میزنی!؟؟؟

شاید اگه میمونم خیلی کارایی رو میکردم که نباید میکردم :))))

به این خلوت کردن نیاز بدی داشتم...

۱:توضیحات وبلاگت به شدت به دل نشست. 
۲: بیست ادبیاتم رو فرو خواهم کرد تو چش و چالت.
۳:دلم برا حجیم تنگ شد-_-
۴:سالها بعد میام این کامنت رو میخونم و میگم بیست ادبیات؟! همین قدر سخیف بودم اون موقع؟
سطع دغدغه؟ سطح ادم ضایع کنی با نمره؟ شیب بام! ریتی که صخی جون! ولی به هر حال با بیست ادبیاتم زخمیت میکنم نکبت:-D 

۱.تکون بده رسوب نکنه

۲.ب ر ب ب
۳.من دلم تنگ نشده😛😛😛😛
۴.نچ نچ نچ نچ...
ولکن عاقا ولی به هر حال ب ر ب ب

هوای باروونی ۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۳
سلام.چه خوب گفتن.وکاملا حرفشون درسته(:
^_^

محشره محشر

سلام بیا صحن یاس ۱۷ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۱
حس دامبلدور پیدا کردم بهش:-D 
چه دامبلدور منشانه حقیقا:)

پ.ن:اخییییییش! چی بود عذاخونه درست کرده بودی^____^ 
سلام وبلاگ ممد^___^ سلام خط خط ها^___^ سلام بیا صحن یاس:-D [صدا دار میخندد]
چه قدر خوبیم من*_____* ماچ به من:*** :-D 
[ضجه حضار]

دامبلدور چیه؟! :/


پ.ن:نبود من برای همتون عذا بود؟! می‌دونم می‌دونم...
جوان ایرانی سلام....حاضر😂😂

سلام
حاج آقا تقوایی بزرگ از هد های فلسفه و عرفان رو می‌گید؟؟
خوش به حالتون :|

سلام :)

بعععععععللللههههههه :))))
ای عاقا من در میان جمع و دلم جای دیگریست

آقای هرمیت ۱۷ خرداد ۹۷ , ۰۱:۱۴
نگران نباش عشقم روزا کنار خودم میشینه حواسم بهش هست D:

ب ر ب ب

سلام مارو برسون😂
در ضمن قاب کن بزن به دیوار اتاقت😂
یا انیس من لا انیس له 😍

تقبل الله (: 
التماس دعا 
میگن خدا صدای عاشقا رو بهتر می شنوه 

جواب اینو نمی‌دونم چیه😂

مرسی قبوله؟!
محتاجیم به دعا :)
والا چه عرض کنم
فی لواقع خداوند عند مرام و بخشش و مهربانی ست...

:| 
من فیزیکمم ۲۰ نمیشم چه برسه به ادبیات :| 

اره باشه

آخییییشششش صفحه‌ش دیه سیاه نیست ^__^ 

جمله اخر رو نمیفهمم :| اول ضمیر سوم شخص جمع بعد سوم شخص مفرد بعد اول شخص مفرد و بعد اول شخص جمع :| بالاخره چی؟ :// 

😊😊😊😊


خودمم نفهمیدم :/
خا حالا نمی‌خواد نشون بدی ادبیات ۲۰ میشی

محسن رحمانی ۱۷ خرداد ۹۷ , ۰۰:۵۴
سلام بر داداش محمد خوشحالم بر گشتی یعنی میخواستم بیام کچلت کنم :دی

سپاس.

سلام عزیز دل :)))

نه دیگه اقا نداشتیما :)

:)))

سلام :)

پس میشه امیدوار بود که آدم میشی ؟

(البته شوخی بود داداش محمد :)

علیک سلام :)))


شاید ^_*

عزیزی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان