آقای دکتر

-آقا محمد

+هوم؟!

-پس چی شد؟؛

+چی شد؟!

-هیجان ممنوع

ناراحتی بیش از حد ممنوع

شادی بیش از حد ممنوع

شوک عصبی ممنوع

تحرک زیاد ممنوع

.

.

.

+اونوقت آقای دکتر ببخشید اگه این کار هارو نکنم چی؟!

-رک بگم مرگ

+اون مردن شرف داره به این زندگی کردن

فرض کن من ۲۹ روز دیگه قراره بمیرم

اونوقت ۱ ماه عذاب بکشم که تهش مرگ باشه یا زندگی کنم و بمیرم؟!

عمر من دست اون بالاییه اونم هوامو داره

خدافظ :))))

۶ لایک :)
خا پ حله اگه خندیدی D: 

من تا سر کوچه هم نمیرم :/ دیگه کافه که هیچی :/ البته سر اون بازی همه دور هم بودیم خوش گذشت کلی جو میدادیم و جیغ میزدیم :دی ^_^ ولی خا واقعا این بازی کوفتم میشه فکر میکنم :// حیف نمیشه وگرنه یه تلویزیون میذاشتم تو اتاقم بیرونم نمیرفتم :| 

نابود شدم ینی D:

عه
تلاشتو بکن حالا :)
نشد هم نشد ایشالا 4 سال دیگه

ای وای خاک به سرم که -_- 
آقا من فکر کردم گرفتگی باشه چیزی نیست :/// ببخشید :/ ایشالا گرفتگی نباشه :دی (مشخصه هیچی از پزشکی و اینا حالیم نیست؟ :دی) 

سینما دوست ندارم :/ ولی کافه چرا ^_^ ولی خا نمیذارن برم :| تازه امروز فهمیدم فردا شب مهمون داریم اونم کسی که من نمیتونم جلوش راحت باشم و جیغ و داد کنم -_- 

عه نه بابا خدا نکنه کلی هم خندیدم دلم شاد شد D;

نه حله فدای سرت D:

مارو گذاشتن بریم :)
آخ آخ آخ آخ کوفتت شد اون بازی که -_-

ببین هم مراقب خودت باش هم زیاد بهش فکر نکن! ینی چیزه اگه واقعا چیزه مهمیه پِیِشو بگیر اما خودتو نگران و ناراحت و اینا نکن! ایشالا که همون گرفتگیه و چیزی نیست :) منم برات کلی دعا میکنم :))
و اینکه میری کافه بازیا رو میبینی؟؟؟ کوفتت شه خو '_' منم میخوام که :( 

:|

آنه :/
من دارم میگم خیلی بد باشه گرفتگیه بعد میگی ایشالا همون گرفتگیه؟ -_________________-
مرسی بابت دعا :))))

نه بازی ایران مراکش رو خونه بودم به خاطر حساسیتش ولی اسپانیارو میرم کافه شاید پرتغالم رفتیم سینما :)

منم بخاطر این قضیه یسری قرص باید بخورم ولی اصلا خودتو حتی ی ذره هم درگیر این حرفای دکتره نکن بنظرم!چون نه من نه تو نه خیلیای دیگه قرار نیست چیزیمون شه!تنها دلیلیم ک این حرفو زده چون مثلا ادم هیجانی شه یا... ضربانش میره بالا برا همین ممکنه تیر بکشه ولی نه اینکه ممنوع باشن:/
مراقب خودت باش:)
قرصاتم بخوری دردشم کمتر میشه:)

گفته بود ممنوع دیگه :|

شتر دیدید؟ :)
چشم چشم :)
حتما مرسی :)

اه-___- بمیری الهی! مردم از ترس و نگرانی من خب نکبت! 

خط سوم:تو دسترس باش بچه جون


میشه مثل ادم حرف بزنی؟ الان مشکل حل شده؟ 

به جان خودم نفس نداشتم از نگرانی خودم -_-


آها چشم :)


اونجوری که اون احمقه میگفت نیست دیگه خیلی خرکی باشه گرفتگیه :)

خب پس بیا دکتره خنگ بوده یه چی گفته :/ اگه اینجوری باشه الان منم باید بمیرم :| 
چرا حرام؟؟؟ ینی نباید ببینی بازیارو؟؟؟ o_O

بلانسبت خنگ -_-

نه دیگه ضرر داره [کافه را برای بازی ایران-اسپانیا رزرو کرده است] D:

به نظر من که تو سخت‌ جون تر از این حرفایی که با این چیزا چیزیت بشه بابا :)) 
و به نظرم که فقط زندگی کن! آدم هر چیش هم که باشه باید زندگی کنه و هیچکس هم حق نداره این حق رو از آدم صلب کنه :) 
فعلا به فوتبال و جام‌جهانی فکر کن ^_^ یه ماه پر از فوتبال‌های هیجان انگیز ^__^

بابا زر زده بود دکتره -_-

رفتیم یه دکتر دیگه یه سری دارو نوشت گفتش احتمالا گرفتگیه ولی بازم مراعات کن :)
حرام است خواهرم :)

محسن رحمانی ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۷
داداش میام براتا .

D:

زنگ زدمت دوبار 
جواب ندادی گل پسر
تو دسترس بچه جون مارو بی خبر نذار

سلام بیا صحن یاس:) 

باورت میشه نمیدونم کجاس گوشی؟ :/

نفهمیدم خط سومتو -_-


چشم :)

مشکل قلبی داری؟؟

منم نظرم همینه وقتی میگن هله هوله نخور:/

قلبم یه مدتی بود چپ و راست تیر میکشید اما اهمیت نمیدادیم :)



ول کن عاقا :)

آقای هرمیت ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۱
ماشالااا

آقا دستاااااااا

هی من میگم یه چیزیه هی تو میگی نه-_- 
چیشده محمد؟؟ 

خب هیچیم نبود :/

همه ش یهویی شد -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان