طبق قولی که داده بودم جام جهانی چشمات :)

چشمات دنیاس

دنیای بزرگیه

اینقدر بزرگ که میشه تا سال های سال توش گم شد :)

ولی کل اون دنیا

وقتی به طرف من داره میاد

قول میدم مثل علیرضا جوری بگیرمش تو آغوشم که حرفش بیافته نوک زبون کل دنیا :)

قول میدم مثل رامین از جون مایه بزارم تا نزارم از من رد بشی :)

قول میدم مثل تک تک بازیکن ها با غیرت و غرور نگهت دارم :)

نمیزارم چشات گم بشه از نگام

تا تو باشی و منو نگات 

وقتی پلک میزنی دنیام رنگ میبازه

میشه همرنگ گریه های مهدی بعد از سوت تموم شدن بازی

اون چشای مال منه و بدستش میارم

قول میدم

قول :)

۱ لایک :)

همه میگن عاشقی؟؟!!!

بس ک غلط اندازی پسر!! :دی

همه همه 😂

میدونی هرکی جای من بود میگف صد در صد عاشقی!!!

😂😂😂😂

همه میگن

اونجایی ک میرسی میگی بهش نگیااا دقیقن اونجا اصن جای خوبی نیس برادر خت ختی

:/

بسوزه پدر تجربه

دارم فکر میکنم برم دنبال لباس واسه عروسیت یا نه؟ ^__^

ن بابا :\

زوده هنو

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۲:۱۵
استوری اینستام که نمیگی :|
اتفاقا خیلی هم با خیالم :دی

😂😂😂

نرفتم اینستا

نمیذارم چشات گم بشه از نگام

نمیدونم چرا اما همیشه ترسی همراهم هست که اجازه نمیده بیشتر از چند ثانیه تو چشمای کسی نگاه کنم‌!
چشم، کلا مقولهٔ پیچیده ایه.

 :)


بعضی از مواقع عشق از ترس قویتره
خیلی :)

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۲:۰۳
از چه لحاظ بیخیالم؟ :|

 ویسا فقط D:

ز غوغا ی جهان فارق 😂



😂😂😂😂

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۸
من بیخیالم ؟ :|
من یه چقدر نامردی محمد یادمه :دی

پ ن پ 

دهنت سرویس😂😂😂😂😂😂

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۶
شت 😂😂😂
ولی خب یه بار سوال شیمی پرسید ازم :\ اوایل سال بود تقریبا تو آبان 96

😂

چقد بی‌خیالی تو :/
هنوز یادته؟!

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۴۸
دلش کجاست نا قلا :دی
آره قیافه منو همون موقعی تو اون گروهه بودیم رو پروفایل و اینا دیده ولی خب من ندیدمش هنوز :دی
یه بار بهش گفتم منو تا حالا تو مدرسه دیدی؟ گفت نه :/ ولی فک کنم الکی میگفت چون هم من خیلی بالا ام D: هم زیست و کامپیوتر کلاساشون معمولا هم زمانه یه بار خانوم نمازیان یه سوتی ای دااااد زنگ زد به بابام گفت فلانی میشناسین و کلا من به فنا رفتم :دیییی
نه خبر نداره ولی میدونه دوستیم دیگه به خاطر اون گروه عه
باش :دی

ور دست بنده :)

کلا ۲ ساله زرت و زرت می‌پرسه از کجا میشناسمت منم میگم از همون گروهه😂

آقای هرمیت ۰۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۴۱
حالا فعلا تا بدستش بیاری اون چشا صبح ها کنار من میشینه :دیییییییییییییی

ببین او در میان جمع و دلش جای دیگریست

راستی یه سوال
میشناستت؟!
از رابطه من با تو خبر داره؟!
بهش نگیا وبلاگ دارم :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان