روز آخر تابستان من

نشد که :/

فقط ۱۹ روز از ۱۰۰ روز تعطیلات رو استراحت کردیم :/

من کلی کار دارم که هنوز انجام ندادم :((((

الان کی میاد جواب منو بده من پارک آبی نرفتم؟! :/

کی پاسخگوعه کوه نرفتم؟! :/

همرو بریز دور کی پاسخگوعه من کویر نرفتممممممممم؟! :/

ای لعنت به اولین بنیان گذار نظام آموزشی این خرابشده -_-

۴ لایک :)
خنده آبدار!خخخخخخخخخخخخ

:))))

بدشم من گفتن مَثَلی!! :دی

.

14تا ک هیچ...من هوای 2400 نسل بعدتم دارم!! :دی (ما واس نفتای اون زمان برنامه داریم!! قرار نی نف شیم! :دی )

😂😂😂

نفت بشن مته میشی😂😂😂😂

(خنده آبدار!!)

انگار این میخاد چارده نسلو مواظبت کنه!!! :دی

😂😂😂😂😂

منم هفت نسلو میگم دیه!!!

مثلا میتونسی بگی 14 تا!! ب نیت چارده معصوم!!(یاد مهریه افتادم!(خنده آبدار) ) :دی

۱۴ تا خیلیه :/

هعی...بخند!!! حیف ک شوور دار نمیشی وگرن میفمیدی من چی میگم!!

😂😂😂😂😂

با عربی موافقم ولی قسمت و...!! جرئت داری ب و... من توهین کن!!! من باش بدنیا اومدم!!! :دی

-_-

چرا هفتا؟؟؟؟؟؟؟

اهیانا رئالی استی؟؟؟

آخه یکی از دوستام زندگیش با هفت در آمیخته!! کم مونده اسمشم بذاره هفت!! خخخخخخخ

هفت نسلو میگم من....

CR7ولی نه تا اون حد که میگی :)))

شوور و کوفت!! :/

من هنو آرزو دارم...!

😂😂😂😂😂😂

کنکور ک اصن باس جلو شوما لنگ بندازه!!!

شوما المپیادی ای!!! کنکورو قورتش میدی صددرصد...نگران چی ای برادر من؟؟!

برو دعای من پشتت باشه تا سه نسل(فقد سه نسل!!از اون ب بعدشو قول نمیدم!! :دی ) تضمینی!!!

ولی جدا از شوخی...من جدنی جدنی بت ایمان دارم!!!

موفق باشی!(میشی :) ) ^_^

نه عاقا

این عربی و ... پیر کردن مارو...
نمیشه ۷ تا؟!!!!
مرسی :)
ایشالا :))))

خوشا بحالت بابا!!

وضت خیلی بهتره از من!!!!

من ک داغانم اصن!! آرزومه دوسه روز منو تنها بذارن با یه وای فای رایگان تو کتابخونه بابام!!!

هم شعرامو بخونم هم راحت برم نت هم ب عشق و حالم برسم!!! تفریحات سایر پیش کششون!!!

هنوز ک هنوزه نتونستم یه ساعت برم توو خودم!!!!

ایشالا خونه شوور 😂😂😂😂

خب پس خوبه دیه ^_^ بذار یه چارتا چیز بمونه تو تعطیلات شهریور که دارین (البته اگه شماهم داشته باشین) برو :)) 

داریم ولی کمه خو :(

ی دختر دهه هشتادیツ ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۵۲
بالاخره این ی سال تو زندگی همه هستش دیگه...
میگذره و میره...
زیاد حسرت نخور که سخت تر میگذره:)

:))))))


چشم :)

آره دیگه 
ما از ۲۵ شهریور تعطیل بودم تا اون ۵ ۶ روز 
تازه اون مدتم نباید کلا تفدیح کنی 
اون چن روز کل تیرو مردادو هرچی خوندی و باید جمع کنی شازده پسرباهوش...
جمعه ها گاهی بیکاری...
نمیدونم برنامه کدوم سنجش یا گاجو میری...
ولی اصلا یه نفس ندو...
من از بس تا دی بدون اینکه ب خودم استراحت بدم خوندم...
بعد دی دیگ پشیمون شدم...
درس رو حتما قاطی تفریح  کن شما...
کویر الان اخه؟؟اینو نمیشه دیگ تابستون رفت
پارک آبیو همون چن روز تعطیلی میری دیگ 
خدا قوت پهلوان...
موفق بشی انشالله...

نمیدونم والا احساس میکنم بعد از المپیاد نمیتونم دیگه یه نفس ندوعم :)
شاید پشیمونی بعدش بیارزه به تهران شایدم نیارزه...
نمیدونم والا :)



غروب میرسیم کویر طلوع برمیگردیم :))))

کلا نباید غرق درس بشی که 
بعد زده میشی ...
مثلا اگه یه نفس بدویی امکانش هست کم بیاری 
اما اگ اروم اروم اول راه بری بعد اوج بگیری خسته نمیشی...
تو بعضی جاهای خالی تفریح...
تابستون خیلی سخت نمیگیرن..

جای خالی نداریم که :/

دروغ نگم ۱۵ تا ۲۰ شهریور هم تعطیلیم فکر کنم

خب چرا نرفتی این جاها رو این مدت؟؟؟ 
والا ماهم  تعطیلاتمون زیاد نیست، ۳۴ روزه :/ 

من تو این مدت تهرانو گشتم تقریبا استخر اینا رفتم سینما رفتم پارک رفتم اسکیپ روم رفتم شام با بچه ها رفتیم بیرون تولد رفتیم و ... :)))

چه می گویی ای وی 

کاری ندارد یک تاکسی در بست بگیر برو عشق حالت را بکن

به کُنج هم سر بزن
 
کمپ نویسندگان جوان

طلاق مگه اینکه مغز خر خورده باشه با من بیاد کویر :/

حاجی دارم میگم از فردا مدرسه م شروع میشه، خوبی؟!

♥ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۰
سلام کنکور
سلام تست
سلام بی خوابی
سلام خستگی
سلام دیوانگی
سلام
ما اومدیم -_-

خوش آمدی فرزندم... [صدای شیطانی] یوهاهاهاهاهاهاهاها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان