برای دخترم

هرکاری که بتونم انجام میدم برات تا نگی ای کاش پسر بودم

پ.ن:

واقعا خسوف اونقدر مهم نیست که دل از دلدار بکنی :)

[دلدار: آنالیز ترکیبی]

۱۱ لایک :)
اها ینی فقط باباشی.
ایول.نور فورگت لواشک اند پاستیل نوشابه ایی.شی ویت فور یور پلاستیک!این یور هند.

😂😂😂😂

نه حواسم هست

کجا رو  :|
چی؟؟؟؟؟
ینی میگی بابای مجازیشی؟یه همچین چیزی؟!
الان معذب شدم.نفهمیدم._.

نه خب آخه گفتی چشش افتاد به خوشگل تر از منو این حرفا خواستم بگم قراره باباش باشما :)

صحیح بود.به نظرم اگ مطمنی از خودت و میدونی واسه اینده و به صورت جدی میخایش برو جلو.
چون همجنسمه خاستم بت بگم ک مرد شو و برو.روش غیرت دارم.ی کاری نکن پس فردا چشش افتاد رو ی خوشگل تر از تو دینو ایمونشو ببازه.
اگر جدی هستی خدا کمکت کنه.

حس میکنم یه جاییو اشتباه زدی :/

چجوری میخای ی کاری براش بکنی که نگه کاش پسر بودم؟:|
احتمالن باید ی کاری بکنی حالش از جنس مذکر بهم بخوره

جوری زندگیشو میسازم که به خاطر یه دور دور و دورهمی و مهمونی دل به کسی نده

من از اینکه دخترم ناراحت نیستم تازه 1کارى میکنم پسرا پشىمون شن
:'دیییى^^

ینى من با بعضى از پستات نابود میشھمآآ اا!!!!!!
*


همینه اصلش :)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۸ مرداد ۹۷ , ۲۰:۰۸

😂😂😂😂

ینی خوشم میاد همه ی جوانبو در نظر میگیریااا...!!

البته پسر مو طلایی هم خوبه ها! :دی

نه دیگه اون ابهت پسرونه رو از دست میده😂😂

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۸ مرداد ۹۷ , ۱۱:۳۹

قرار بود طلایی باشه که!!

مهم نی حالا...مهم لپاشه! :دی

نه خب ببین اون مو طلاییه احمق نیست بگه کاش پسر بودم😂

چه قشنگ:))
تنها چیزی که ممکنه باعث شه یه دختر همچین حرفی بزنه نداشتن آزادی و امنیت تو بعضی از مسائله:/

خدا بزرگه :)

خوش به حالش

:)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۶ مرداد ۹۷ , ۰۷:۱۴

همون مو طلاییه دیه؟؟ :دی

مشکیه :)

آمانیتا موسکاریا🍄 ۰۶ مرداد ۹۷ , ۰۱:۴۳
میشه منو به فرزند خوندگی بپذیری؟ :دی

عه چرا آخه؟!

یه کامنت خصوصی میدم اونو بخون :)

هر کارى کنى بازم نمیتونى جلوى این حرف رو بگیرى 
هیچ وقت نمیتونى دردایى که یه دختر تو این جامعه میکشه رو جلوشو بگیرى
 هیچ وقت !!!

هرچی که بخوام همون میشه :)))

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۳:۰۲
😄😄😄
هییس نگیااا
😀😀

😂😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۴
صنعتی سنتی باهمـ زدمـ ^ــــ^

معلوم بود😂😂😂

.. مــَـمــَّـد .. ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۲:۰۸
خخخ جالب بود..

:))))

مجهول الحال :) ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۳
چه قدر حرفت قشنگ بود :)))
انالیز ترکیبی راه بیا با پسرمون  :)))
عیب نداره به شیرینی اون لحظه ای فک کن که تو ازمونت یا کنکورت درست جواب میدیش :).

:)))))

آنالیز ترکیبی همون ترکیبیات خودمونه :))))))
اصلا زندگیه :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۲
اوااا مگ دخمل داری!؟کی زن گرفتی!؟پخیل یع شیرنی بود میخوردیمـ خو چرا عروسیت دعوت نکردیـ😯😯

منـ همینـ الانشمـ هیچوقـ نگفتمتــش:)کاش پسر بودم!؟هه هیچوق !!

چیزی خوردی؟! :////


:)

محسن رحمانی ۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۳
ایش چه لوس :دذی خخخخخ

ب ر ب ب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان