من چقددددددررررررر آقاااااام

دیروز سر کلاس فیزیک بودم معلم داشت مشقارو چک میکرد رسید به من نگاه نکرد تیک رو زد گفتم آقا ندیدیا گفت اعتماد دارم بهت :/

بعد زنگ خورد معلم سر کلاس داشت با یکی حرف میزد یهو یکی از بچه ها رفت بیرون

دیدم معلمه قاطی کرد

من رفتم جلوش فکر کردم پارسال کم جنگ نداشتم با معلما حداقل از الان شروع نکنم

گفتم آقا میشه بریم؟!

گفت بفرمایید یهو یکی از بچه ها گفت آخه پرسیدن داره؟!

این باز قاطی کرد

[کل جملات پایین جملات معلمه خطاب به من در حالت عربده]

توعقل نداریا

اصلا یه دست نیستی

نمی‌فهمی زنگ خورد باید مثل بز سرتون بندازی پایین بری بیرون

اصلا شعورت نمی‌رسه

باید اخراجت کنن دیگه

یدست نیستی :/

[تموم شد]

بعد دم در من و با جلالی مسئولمون دیده میگه آقای جلالی این اصلا نمیفهمه ها باید اخراج شه

جلالی گفت چرا؟!

همون حرف های بالا رو زد

بعد یهو اروم شد برگشت گفت جلالی جان یادته میگفتم یجوری اینو رد کن بره سر کلاسای من نیاد؟!

گفت خب؟!

گفتش خزعبل بافتم :/

برگشت رو به ما گفت من پارسال اینو می‌دیدم میگفتم این میاد سر کلاس من کلاسمو به آتیش می‌کشه از بس ازش شرارت می‌ریخت اما الان میگم "آقا" ترین دانش آموز کلاسمه...

حال کنید.

+یهو زدم زیر خنده :///

۵ لایک :)
سلام.جسارتا چرا زرد می نویسید؟؟؟

خودکار مشکیم جوهر تموم کرده

😂😂😂😂فازش چی بود این؟

دیوانگی😂

محسن رحمانی ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۳:۵۵
:)

:)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۷
الان من گیج شدم!!
معلمتون بی اعصابه؟؟ یا ازون بچه باحالاس؟؟ یا روانپریشه؟؟ :دی

همه ش😂😂😂

.. مــَـمــَّـد .. ۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۵
چه بی اعصاب معلمتون!!

خیلی

خب خوبه. برنامه ات منطبق بر برنامه مونه:-D 
اون دو هفته میریم زعیم 
دیدار وبلاگیمونم که ابانه 
ایرانگردی هم غلط کردی بدون من بری حتی:-D 

تنها نیستما

محیا و امیر و بچه ها هستن :)

بهــ ــار.. ۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۰:۳۴
ولی قبول نیست محمد، یکم خودتو تحویل بگیر :))))

همین که خندیدم حساب کار دست بنده خدا اومد😂😂😂😂

خیلی جات خالیه ها تو گروه محمد!
فاکینگ کنکورو که دادیما 
یه روز با هم میریم زعیم 
بعدشم که دیدار وبلاگی ابان میرسه 

😎😎😎


بعد از کنکور ۲ هفته تهرانم بعدش ۲ ماه میرم ایرانگردی کامل :)))
بهتر بگم
میریم :)))
تو هم خواستی ورود برای عموم آزاده😊

ولی دلم برا خنده ات ضعف که :) 

😎😂

واقعا حرفای معلمتون بود؟ |:
فکر نمیکردم که معلمام اینطوری حرف بزنن!!
ولی من که از همون اول آقا صداتون می زدم آقا محمد (:

واقعا جدی میگم :)

عه :/
جدی ندیدید؟!
ایشون بچه مودب معلماس تازه :/
البته خب بازم بحث اول جنبه دوم جنسیت وسط میاد :)
ولی واقعا کلمه آقا رو دوست ندارم
احساس میکنم یه باگ میافته :)

♥ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad) ۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۹:۴۹
مجموع نمایش هام ۱۴۳۴۱ تاس با یه رقم یکان 😍
چقد قرینگی رو دوست دارم

جووووووونز 😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان