ادبیات

هرسری تستی که از ادبیات چه قرابت چه آرایه میزنم شروع در حین تست زدن بیت های خوشگل موشگلش رو هم جدا میکنم

ایشالا بعد از کنکور یه دیوان ابیات دلنشین دارم :)))

#سری_پست_های_رحمت_به_کنکور

۱۰ لایک :)
منم همین کارو می‌کردم‌.
ولی بعد کنکور یه نفر کتاب انرژی اتمی قرابتم رو گرفت دیگه پس نداد /:

من از توی امتحانا و اینجور چیزا پیدا میکنم

اره سر همین قرابتا من نصفه سوالا رو وقت نمی کنم جواب بدم =/ 
بیتو می خونم میگم عه چه قشنگ دوباره می خونمش سه باره می خونمش جلوش یه ستاره و قلب می کشم =/

مکافاتی گیر کردیما😂

دقیقا من انقدر محو بعضی از  بیت ها میشم سوال یادم میره =) کل کتاب قرابتمو شبرنگ کشیدم =))

قشنگ گند میزنه تو امتحان😂

چرا اتفاقا دوس دارم و ازش لرت میبرم

عهده

آخه من نمیرم سمتش😂

کنت مونت کریستو ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۰:۳۱
کتاب خوب -در حد کنکور- زیست برای تست زدن چی سراغ داری؟!

میکرو گاج

من حال نداشتم جدا بنویسم هایلایت میکردم:دی

منم همین کارو میکنم :)))

منم همینکارو کردم ولی بعد کنکور نرفتم سراغش حتی

ایول 😂😂😂

ستاره اردانی زاده ۱۸ شهریور ۹۷ , ۲۱:۳۳

چه باحال !
 با این که من  هنوز برای کنکور درس نمیخونم اما حتما در اینده ای خیلی  خیلی نزدیک (  یعنی همین اول مهر خودمون!) این ایده جالب رو  شروع میکنم !  هم درس خوندنه و هم  به قول شما دیوان شعر  جمع کردن !

بعداً به مجموعه شعر هست که میتونی هر کدومو بخونی لذت میبری

وای دقیقا منم همین کار و میکردم کتاب قرابت و آرایه رو نگه داشتم که حفظ کنم اونایی که دوس داشتم و

و هیچ وقت حفظ نخواهی کرد😂😂😂

مجنونِ لیلی ۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۷:۴۱
حتی سوالات کتاب تست کنکورت 
عاشق که باشی بیت‌های محشری دارد 

با خواندن بعضی غزل‌ها تازه می‌فهمی 
هر شاعری در سینه‌اش پیغمبری دارد 

حرف دلت را با غزل حالی کنی سخت است 
شاعر که باشی عشق زجر دیگری دارد
-----
همینطوره 
منم از پیش‌دانشگاهی کم کم فهمیدم چقدر از شعر لذت میربم
ولی الان که معتادش شدم یکم سرگیجه میگیرم از این همه بیتی که می‌خواند توی ذهنم تاب بخورند

چقد قشنگ :)

------------------
کلا حال میده

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۶:۵۷
منم بیتای لایک دارشو مشخص کردم! خخخ
کار باحالیس! :)

خیلی خوبن لامصبا

دستگاه جوجه کشی ۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۶:۰۲
جالب بود مرسی

جا داره دهنمو وا کنم چشممو ببندم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان