اگه داری بگو :/

امروز به مامانم گفت آهنگ هی تو ببین امیر رشوند رو دانلود کن بریز تو فلش برای ماشین

بعد دانلود کرده گوش کردن میگه حالا کی هست؟!

میگم امیر رشوند

میگه نه دختره رو میگم

منم گفتم فلانی :/

میخندم میگه نه حالا جدی کی هست؟!

میگم جدی گفتم

میگه باشه حالا ولی هروقت دوست دختر داشتی بهم نگی باهات قهر میکنم 😂

گفتم باشه

+

چقدر من پاک دامنم که حتی با اسم میگم باور نمیکنن😇

۷ لایک :)
از دست شما :)


سلام :)

:))))



سلام :)

اجاره سوئیت مبله در تهران ۲۳ آبان ۹۷ , ۱۶:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای بابا این که چیزیه نیست ... پاک دامن ندیدی :)))
___________________________
***** ***** **** ** *****
*********************

مریم مقدس😂

آقای هرمیت ۲۲ آبان ۹۷ , ۰۱:۱۰
هرگز یک بلاگر را سانسور نکنید 😂😂

بیشین بینیم باو

آقای هرمیت ۲۲ آبان ۹۷ , ۰۱:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
* *** ** ** ** **** ****** **** ** ***
😂😂😂😂

نه عزیز جان بحث یچیز دیگه س 😂😂

رها ترین رها ۲۲ آبان ۹۷ , ۰۰:۴۴
بنظرت این که واقعا کسی نیست هم تاثیری در اصل ماجرا داره؟! 

:/

رها ترین رها ۲۲ آبان ۹۷ , ۰۰:۴۳
منم چند بار واقعا واقعا گفتم ولی کسی باور نکرد :دی

خیلی خوبن :)

بالا پایین چطور؟
چندکاره ای پس 😹😹😹
پشتو جلو چپو راس ب امید خدا بالا پایینم داری

اون دیگه از من بر نمیاد

باید بری پیش کسی که اینکاره س

چرا نه؟!:/

بیخیال بحث وا نشه که جمع نمیشه

مانیا راست که باشه چپم هست عموما

نه مطلقا

😐 اقا چپو راستش نکنین ک گیج میشم😉😐😐😹

تازه پشت و جلو هم داره

خوبه روده راستی موجود هست پس😹😉

چپیه هم موجوده😉

خخخخخخ مانی خدا پیازت کنه 

حالا ما که بخیل نیستیم خخخخخخخ کیه؟

:/


فلانی 😉

حالا اگر دختر بودیم همی میگفتن دروغ میگی بگو اسمش چیه که 100تا اسم من در اوردی  هم میگفتین😹😹😹

نه دیگه من حرف راست رو زدم خودش باور نکرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان