کد تخفیف گاج

از امروز تا ۲۸ ام گاج مارکت یه تخفیف ۵۰ درصدی زده برای همه کتاب هاش

کد تخفیف:

gmaban50

حداقل برای کنکوری خیلی خوبه که کتاب ۱۰۰ تومنی میکرو طلایی رو ۵۰ تومن بگیرن

۲ لایک :)
من سیر تا پیاز عربیشو بیشتر میپسندم که خیلی دیر میاد برا انسانیش
پارسال بهمن گرفتمش:|

کلا امسال تز گاج تز خوبی نبود

مثل اینکه آقای جوکار اومده کلی برگه خریده زرت و زرت داره کتاب جدا پاسخنامه جدا درسنامه جدا ال و بل میکرو نقره ای و میکرو طلایی و میکرو قهوه ای و ... داده بیرون
واقعا ۱ میلیون تومن پول برای کتاب های زیست گاج خیلیه :/
۱۰۰-۱۵۰ تومن فقط پول میکرو گاج خیلیه
چرا؟!
چون یه پاسخنامه جدا زده پول اونم میگیره :/
تازه کیفیت هم ندارن -_-

برا ما انسانیا که زیاد کتاب چاپ نمیکنه ): یه عربیشو منتظرم معلوم نیست کی چاپ کنه...

چرا کتاب های میکرو طلاییش هست و واسه تجربی ها خیلی گرونه واسه ما بهتره واسه شما رو نمی‌دونم

من که عربی دارم خیلی سبز و مهر و ماه میزنم خیلی بهتره

چرا برا من قبول نکرد -_- یه‌بارم کد تخفیف برا دیجی‌کالا داشتم، اونم کار نمیکرد :| کلا شانس ندارم یکم یه چیزی رو ارزونتر بگیرم :// 

این یکم نیستا :/

من تقریبا ۲۰۰ تومن تخفیف گرفتم :/

محمد، چرا کدِ کار نمیکنه؟ '_' 

کار میکرد که :/

من خودم ۷ تا کتاب خریدم :/

+
پ.ن: همین الان زدم قبول کرد بازم :/

رها ترین رها ۲۵ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۴
برم کادوی تولدمو سفارش بدم :))))
مرسی که گفتی.

چاکریم :)))

اوه :/ 
الان رفتم دیدم کتاب هایى رو هم الان میخواستمو نخریدم هم نداره 😂✌🏻

خسته نباشی دلاور

از گاج مارکت نگرفتم اخه :|

آها

حله فدای سرت
منم دیروز پاسخنامه فیزیک که ۷۹ تومن بود رو سفارش دادم ۵۵ تومن صبح امروز اس ام اس اومد تخفیف ۵۰ درصد -_-
میشد تقریبا ۴۰ تومن :/
با همون ۱۵ تومن میتونستم کتاب هندسه ۳۰ تومنی آی کیو رو هم بگیرم 😐

همین امروز سه تا کتاب گرفتم :/ شانس من دارم :/ اما بازم دستت درد نکنه گفتى 

خب اگه اینترنتی خریدی میتونی لغو کنیا

عححح چه خوب! اتفاقا منم دوتا کتاب میخوام. مرسی که گفتی ^_^

خواهش :)

وظیفه س :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان