کمک :)

یه هدیه ای که سایزش کوچیک باشه و از چشم بقیه مهم نباشه ولی ارزش برای خود شخص داشته باشه چی سراغ دارید؟! :/

۶ لایک :)
خانوم خانوما :) ۳۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۱۷
ایده قشنگیه:))))

احسنت براین انتخاب :)

یادت باشه اول دفترچه یه شعری یه دستخط کوچکی بنویس :) تابازش کنه یادت بیوفته:)

ایده یکی از دوستان بود :)))




خیلی نوشته دارم توش :)

آقای هرمیت ۳۰ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۸
یکیشو پست کن بیاد امسال نیاز دارم :/
البته پی دی افشو دارماااا ولی چون کار غیر اخلاقی ایه پی دی افشو نمیخونم (الکی مثلا) D:

بیشین عاموووو

آقای هرمیت ۲۹ آبان ۹۷ , ۲۲:۳۶
ایییییی آره نظریه اعداد صفا رو منم میخوام ولی لعنتی اینجا گیر نمیاد :/
فقط کتاب نظریه اعداد مریم میرزاخانی رو دیدم دارن

من ازش ۳ تا دارم

رها ترین رها ۲۹ آبان ۹۷ , ۲۲:۲۳
شعر میخوای؟!

اوهوم :)

بهت میگم الان چه موضوعی :)

رها ترین رها ۲۹ آبان ۹۷ , ۲۲:۱۱
کتاب تست :|

شعرای بدرد بخور میکرو گاج با خیلی سبز رو جدا کردم

به جز اونا :)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۲۹ آبان ۹۷ , ۲۱:۴۹
یا یه بسته خودکار و روان نویس گل گلی و خال خالی:))

هرچقدر من خودکار رنگی دوست دارم اون بدش میاد😂

خانوم خانوما :) ۲۹ آبان ۹۷ , ۲۰:۰۵
چیشد اخر؟؟؟
به چه نتیجه ای رسیدین؟

دفترچه :)))

ولی بازم پیشنهادی دارید ممنون میشم :)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۲۹ آبان ۹۷ , ۱۵:۳۰
انگشتر😄

نه تو چشمه :)


بازم دمت جیز

((:عطرم گزینه خوبیه یا یه نامه حتی

دمت گرم 😉

:)

پوریا آریافر ۲۹ آبان ۹۷ , ۰۸:۲۳
دفترچه خاطرات کوچیک ولی زیبا با یک خودکار کنارش که هم رنگ باشن. یعنی اگر جلد دفترچه آبی هست خودکار هم آبی باشه.

اره دقیقا :)

دستت مرسی

فاطمه سادات داوری ۲۹ آبان ۹۷ , ۰۶:۵۲
انگشتر

نه نمیخوام تو چشم باشه :)

ولی بازم مرسی :)

آقای هرمیت ۲۹ آبان ۹۷ , ۰۲:۰۱
ولی جدا از شوخی بخوام بگم دفترچه خاطرات گزینه مناسبیه :)
البته من کتاب رو هم شخصا دوست دارم ، اینقدر دوست دارم یکی بیاد جلوه های ترکیبیات رو بهم کادو بده :|

اوهوم :)

منم راجع به جبر و تئوری اعداد مهدی صفا همین حس رو داشتم

آقای هرمیت ۲۹ آبان ۹۷ , ۰۲:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** **
****** ** ***** *

😂😂😂😂😂

حیف نمیشه جواب رو سانسور کرد😂😂😂😂

عامو توکه همشه میگی تو.چشمه😑

بزن یه شالی روسری چیزی بخر 😑😹

یا البوم موسیقی خواننده مورد علاقش

خب دیگه


چادریه 😊

اینم خوبه :)

درکل مرسی

ازین کاکتوس رنگیا هستش از اونا بده بهش 
یه کادوى خیلى خفنم هست البته کوچیک نیست حدود هفتاد تومن اگه برا تولد میخواى البته میاد ستاره هاى اسمون منطقه اى رو که میگى توى زمانى که میگى برات رو تابلو میاره 

نه تولد نیست :)

اونو نمیشه وگرنه کاندید عالی بود

کتاب بهترین انتخابه

یا گردنبند😄 
دسبند ک دیگه حرف نداره

اصلا هم تو چشم نیست

ازطرف کسی که کتابخون باشه آره


اینا تو چشمن 😂

آراگُل ‌‌ ۲۸ آبان ۹۷ , ۲۲:۱۶
من ترجیح میدم یه دفترچه‌ یادداشت بگیرم که داخلش برای من نوشته باشه. واقعا برام ارزشمنده (=

ایول فهمیدم

مرسی مهسا :))))))
واقعا مرسی :)

بعضی از بدلیجات فروشی ها دارن 
یا از مغازه هایی که وسایل کادویی میفروشن گیرتون میاد 
یا بازار هایی مثل سرای موشیر شیراز (تهران نمیدونم کجا داره :) ) 

دمت گرم😉

الان شدت انحرافم برابری می کنه با کسینوس ۱۸۰ :|
پس چی می خوای بدی؟ هدیه ای که میدی باید یه ارزشی هم داشته باشه دیگه:\
چیز موندگارو کوچیک؟ کارت پستال چطوره؟
یه لاک هم خوبه
یه ماگ که به سلیقش بخوره
خودنویس ازین خفناش
ببینم دیگه کسی از گوشیش آویز اویزون نمی کنه:)))؟
کش مو یا گیره ی مو
برق لب اگه خواستی می تونی یه جیگریشم بدی:\
ازین عروسکای کوچولو و پشمالو که از کیف آویزون می کنن:\


بکن سینوس

آره، ولی برای خودش :)
نه کارت پستال نه
لاک نمیزنه
خودش پیر مارو با ماگ دراورده
*اینو پایین جواب میدم*
گوشیش حتی قاب هم نداره😂
نه
کمپلت اهل آرایش نیست
این عالیههههه

*اگر قیمت از ۶۰-۸۰ تومن بره بالاتر خودم گزینه های مختلف دارم. مثلا عکسشو پازل کنم یا آباژور ولی اینکه الان نمی‌خوام اینجوری خرج بشه*

شاید هم یه سر سوییچی خوشگل و دخترونه 
رنج قیمت بدید تا پیشنهاد بهتر بدم 
تو چشم نباشه کوچیک باشه یا چشم نزنه خودمون؟

از کجا پیدا میشه؟!!

فرقی نداره زیاد
جفتش :)

بستگی به روحیه داره 
کتاب خیلی خوب 
یا 
گردن بند 
یا 
ساعت و عطر 

گردن بند و ساعت و ادکلن تو چشمن...

کتاب هم از من ساقطه😂

خب دارم سعی می کنم منحرف نشم ولی:\
خب دخترا تو این سن چیزای تزیینی و رنگی دوست دارن مثل این گردنبندایی که جدید در اومده و اویز بزرگ داره و روش گل گلدوزی شده ست:) قیمتاشون هم در حدود ۳۰ تومن به بالا و سرچ کنی گردنبند گلدوزی شده میاره:)
پیکسلاهم هستن:)
اگه اهل کتاب خوندن باشه شاید یه رومنس کلاسیک که احتمال تکراری بودنش کمه هم مناسبه برای مثال از آثار جین آستین

به سعیت ادامه بده :)))

همین دیگه اونا تو چشم میافتن و نمی‌خوام تو چشم بقیه باشه :)
پیکسل هم یجورایی خز شد
هم پیکسل نمیزنه
بعد چون من اهل کتاب خوندن نیستم از طرف من کتاب هدیه دادن خیت میشه😂

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۲۸ آبان ۹۷ , ۲۱:۵۳
جا کیلیدی!
مداد!
خودکار!
پاک کن!
دفتر(این یکی یکم بزرگه!)

نه اونقدر هم کوچیک :)

یچیزی که یادش بمونه و همیشه پیشش باشه
+جاکلیدی خوبه :)

بستگی داره طرف دختر باشه یا پسر؟ بزرگسال باشه یا جوون یا نوجوون؟

دختره

هم سن خودمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان