سردرد

رسما دارم تلف میشم...

۸ لایک :)
خواھش میکنم ^^


خخخخخخخ
البتھ امروز زدم ب سیم اخر از7تا2 و از 3تا 4 خخخخونوم 1ساعت دیگه ھم دوباره میخونم تا8

فک کنم تا شب ******باقى نمونه

انقد بچه خوبیم حرف بد نمیزنم ک[[چشمک]]


آفرین آفرین :)

بخون که رسیدی به کنکور صاف نشی

ھمچنین
تو رو نمودونم ولى خودم از درس خوندن
حالا میگم درس خوندن4و5ساعتھ ھا خیلیا 8ساعتم مى خونن

سخت ترین کار دنیا درس خوندنھ بعد کار تو معدن!!!

^*


خسته نباشی اینقدر درس میخونی :)))

نابغه ای چیزی بودی تو؟بپا چشم نخوری:\ 
منظورم این بود که تسلیم نشو و اینا

شاید باورت نشه ولی هنوز نفهمیدم :/

فاااایتینگ:))))))
تو می تونی پسر خط خطی ادامه بده و در این راه از پسری با بازوهای لاغر تبدیل به مردی با سینه های ستبر شو:)

سر درد رو ادامه بدم؟! :/

نیم کیلو قرص خوردم تا درست شد بالاخره -_-

اقا تحمل کن فقط 187 روز تا ازادى فرصت باقیست 
البته برا من به یک سال + 187 روز باقى مانده 
و باز هم در اخر کلاه قرمزى 🤦🏼‍♀️😂

هعیییییی

خودتی :)

دختری از جنس باد ۰۷ دی ۹۷ , ۱۹:۳۸
خیلی بده
خیلی زیاد
نمیدونم چرا اولین چیزی که وقتی تیترو خوندم یادم افتاد این بود که یه نفر سرش درد میکنه برا دردسر

نه والا این سری فقط سردرد معمولیه😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان