امتحان فیزیک

مدرسه ما اینجوریه که مثلا یکی دوتا از بچه های فارغ التحصیل میان پیش مشاورمون و با اون کار میکنن

بعد معلم فیزیکمون برگه های امتحان رو داده بود به یکی از این بچه ها گفته بود صحیح کنه

ما هم رفتیم کمکش 

اول برا خودمونو صحیح کردیم

خودم شدم ۱۶

اون دوتا رفیق دیگه م یکیشون شد ۱۵ یکیشون شد ۱۸

بعد به ترتیب شروع کردیم صحیح کردن خداوکیلی از ۲۰ تا برگه ای که صحیح کردیم ۱۷ نفر افتادن -_-

چجوری هم افتادن؟!

۲ :/

۵ :/

۳.۵ :/

قرار گذاشتیم اونایی که اینجوری داغونن به ۹ و ۱۰ برسونیمشون اونایی هم که حدود ۶-۱۱ شده بودن رو به ۱۲ برسونیم که پاس شن

گفتیم مثلا نمره بدیم و این حرفا

همینجوری نمره می‌دادیم آبکی بازم یه سریا به ۶ به زور رسیدن :/

ینی نکرده بودم اون برگه رو پر کنن کیلویی نمره بدیم

شروع کردیم به نوشتن

دست خط خودم الان یادم رفته اینقدر با فونت مختلف نوشتم 😂😂

خدا قبول کنه :)

#علی_برکت_الله

۵ لایک :)
:/
:)))))
من پسرایرم میشناسم 20باشن..برا رفع ابھاممم تو فامیلا نه بیرون.


هر کلی مثال نقض داره دیگه :)

بلى بلی^^
ببخ شودم رف
معدلم 19/64شد
مغزمو کجا بکوبم
ریاضی و علوم19شدم ~.~
...............           ......................

امروز ى معلم اومده بود سرمون ببببھ جای امادگی
ینى ھرچى صدا و حرکات...بود کردیم      ^^
از صدای زنبور تا ،،،،
آخرش معلمھ اومد بالا سر 1از بچه ھا بگھ برین بیرون
دختره اومد چاپلوسى کنه بد تر شد .یھو گفت خانوم شما که کراشمونى و...
1ساعت گذاشتیم  بفھمھ کراش چیه آخرشم نفھمید ،میگه فحشه●_○

:/

واقعا شما دخترا دنیایی داریدا
می‌جنگید ۲۰ شید
ما میجنگیم نیافتیم😂
------------------------
دیگه داره شکاف بین نسلی به دره نسل ها تبدیل میشه

کجاش دیقن

اعتمادی که بهت دارن :)

ىرا زمین شناسی کنفرانس راشتم.بعد خانمم امتحان گرفت ،داد من تصحیح کنم~.~

خیلی خوبه اصلا

درکت میکنم ...من 2ماھ پیش این اتفاق برام افتااد
ماشاالله چه قد مدرسه ما خطاط دارھ نمى دونستم*
#دمت-گرم

:))))

مدرسه شما چرا؟!
:)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۲۱ دی ۹۷ , ۱۲:۴۸
دمتووووووووون گرم ئچقد شما پسرا با جنبه و خوبین حالا ما بودیم یکی میرفت لومون میداد

ما هم منتظریم به فنا بریم ولی خب تا الان که اتفاقی نیافتاده

#با مرام 😂

D:

کنت مونت کریستو ۲۱ دی ۹۷ , ۱۱:۵۳
خوبه پیامبر نشدی:))

پیامبر نشدم ولی مرید زیاد دارم :)))

Bکمـپلــ ـکس ؛) ۲۰ دی ۹۷ , ۲۳:۵۷
یه بار ماهم برای زبان این کارو کردیم‌من تو گلوم گیرکرده:/ توفکرشم همیشه برم ازمعلمم حلالیت بطلبم:/

ولکن باو :///

اینهمه آدمو داشت مینداخت

😂مهسا😂 اا ۲۰ دی ۹۷ , ۱۷:۵۶
:-) 

:))))

اجرکم مع الله😂😂

😂😂😂

دنیای کامپیوتر ... ۲۰ دی ۹۷ , ۱۷:۲۷
مال من هم کلاس هفتم و هشتم و در حال حاضر نهم هست...☻

موفق باشی

دنیای کامپیوتر ... ۲۰ دی ۹۷ , ۱۴:۵۱
کار خوبی را انجام دادید... من هم همیشه وقتی برگه برای تصحیح دستم میفتاد، چند نمره اضافی میکردم...

این ترم اول پیش دانشگاهی بود :/

شما بنده برگزیده خدا هستین ! 

چاکریم :)))

نخونده بودن برا امتحان یا بلد نبودن؟😐

نمیدونم :/

ولی امتحان هم سخت بود

ده روز مهر گردون افسانه است و افسون
نیکی به جای یاران فرصت شمار یارا:)))) موفق باشی با این همه لطفی که داری:\

😂😂😂😂

محسن رحمانی ۲۰ دی ۹۷ , ۱۱:۴۲
موفق باشی برادر.

قربانت :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان