این روزا عجیب بی حوصله شدم

پاشید بیاید ۲ کلوم حرف بزنیم 

۴ لایک :)
ترافیک جنسی چرا همچینه؟:| صدای ورس یکش رو دوسندارم.

+از یاس چیزی گوش ندادم

خوبه که :)

نه واقعا. از اهنگای امسال به جز گروهی که اخیرا خیلی پیگیرشونم واقعا هیچی هیچی گوش ندادم. نتهاااایتا دو تا ترک از البوم اخر شاهین که حتی اسم البومم نمیدونم! و یه دونه تی ام بکس که رامین گفته بود گوش بدم:| 
خلاصه که پلی لیست بفرست اینور بازار برادر 

من کلا همین آهنگ یاس بود با آهنگ ترافیک جنسی...

تازه اینم دست و پا شکسته شنیدم
هنوز تک آهنگ آبی شاهینو نشنیدم چه برسه به این آبوم جنس سوم

چرا روزایی که ما اشتباه خوب گوش میدادیم نبودی باهم هی بهرام بخونیم؟:) حرف حرف:) 

+تا خالا از خودت پرسیدی من مخالف چی ام هان؟

+نه قهرمانتم نه صداتم

+با یه زیر پوش ابی بد رنگ

؛)

چیزی از آلبوم های جدید امسال گوش کردی؟!


+من مخالف یه فکرم یه فکر
یه فکر که به زندگی تو میده شکل

+نه تشنه اشک های روی گونه هاتم
به دنیای من بیا
من اون سیبی م که تو هنوز گاز نزدی آدم

+روزنامه عصرو میخونه
رو به روش یه اتو کشیده احمق دروغ میبافه واسه مردم بد بخت

+نه محدودم به زمان و مکان نه حل میشم وسط حماقت عوام :)

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۹
پرسیدم...

چطور بهتر زندگی کنم؟

با کمی مکث جواب داد:

گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر،

با اعتماد زمان حالت را بگذران،

و بدون ترس برای آینده آماده شو...

ایمانت را نگه دار و ترس را به گوشه ای انداز...

شک هایت را باور نکن،

و هیچگاه به باورهایت شک نکن...

زندگی شگفت انگیز است،

در صورتی که بدانی چطور زندگی کنی...

پرسیدم:

آخر.........

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود،

ادامه داد:

مهم این نیست که قشنگ باشی،

قشنگ این است که مهم باشی...

حتی برای یک نفر...

کوچک باش و عاشق،

که عشق، خود میداند آئین بزرگ کردنت را...

بگذار عشق خاصیت تو باشد،

نه رابطه خاص تو با کسی...

موفقیت پیش رفتن است،

نه به نقطه پایان رسیدن...

داشتم به سخنانش فکر میکردم،

که نفسی تازه کرد و ادامه داد:

هر روز صبح در آفریقا آهویی از خواب بیدار میشود

و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچرد...

آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود،

در غیر این صورت طعمه شیر خواهد شد...

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد،

و میداند باید سریعتر از آهو بدود تا گرسنه نماند...

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو،

مهم این است که با طلوع آفتاب از خواب برخیزی،

و با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی

همینه دیگه

زندگیمون شده سگ دو زدن...

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۲۶
کمرم شکست که رحم کن خخ
ـــــــــــــــ

تنهایی را دوست دارم    زیرا بی وفا نیست ... 


تنهایی را دوست دارم    زیرا عشق دروغی در آن نیست ...


تنهایی را دوست دارم    زیرا تجربه کرده ام ...


تنهایی را دوست دارم    زیرا خداوند هم تنهاست ...


تنهایی را دوست دارم    زیرا در کلبه ی تنهایی ام در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کر د

بهرام :)))


نه واقعا من نمیتونم تنها باشم :)))

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۸
یه وقتایی سکوت میکنیم که فکر نکنند احمقیم :دی 

منم و این تن بی گناه
مینویسم زیر نور ماه
پشیمونم نشدم هیچوقت از کارایی که کردم
منمو این کله خراب
منمو این لیوان شراب
منمو این حرفایی که بیرون میزنه اَ قلبم

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۳
روزگار چیزی جز پریدن نمیااره :)...
سقوط ازاد..

میپرم...

منو جاذبه میکشید پایین یا شایدم دافعه هل میداد نمیدونم
هرچی که بود سرعتم بیشتر شد رسیدم به یه اتاق
پر دود، پر سکوت، یه جوون حل شده لای صدا لای حروف
تحت نظر تحت شنود ولی محکم و مغرور...

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۰
هاییییییییییی ننههههههههههههههههه خسته شدیممممممممممممم

با دنیا غریبه م

نمیدونم قضیه چیه؟!
قدرت وایسادن
یا جرئت پریدن

خانوم خانوما :) ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۰۹
بخوبی شما :) به خوشی شما:)
سلامت :)
شماخوبی ؟اوضاع درس مرس خوبه ؟

ما که فعلا وضعیت خوبی نداریم شما خوش باش فعلا :)

سلام میرسونن خدمتتون D:

تمنایــ وجــود ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۰۷
سعلامممم منم بی حوصلم دلم استراحت توپ میخواد

سلام :)

استراحتم نمیخوام :(

حتی برای ادبیات:(

حتی برای pes

منم بی حوصله شدم
حتی واسه فیلم دیدن هم:))

حتی برای هندسه...

خانوم خانوما :) ۱۴ بهمن ۹۷ , ۲۱:۵۰
سلام برادر✋✋

سلام :)

خوبی، خوشی، سلامتی؟!

حرف حرف

حرف حرف حرف

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان