خنده من از گریه غم انگیز تر است...

۵ لایک :)
لبخند بزن خب😐😊

:)

خیلی اشتباهه:/خیلی خیلی ...
خردادو بخون نه واسه‌کنکور .... 
کنکور که وضعش مثل قبل نیستش:/
الان تاثیرسوابق مهمِ...
پاس کردن واسه ماها بود که کنکور اهمیت داشت:/
الانم که هم درحد قبول شدن نمره داریم و کنکورمون رو هواست:/ علنا بریم بمیریم ماها:/

اتفاقا حاج عاقا بحطایی فرمودند به دلیل نزدیکی کنکور و امتحان نهایی سوابق تحصیلی تاثیری نداره

اگر از پشت صحنه انگولک نشن و نظرشون عوض نشه و کنکور رو مثل آزمون سمپاد با بازی فکری بچه هاش اشتباه نگیرند میشه امیدوار بود که سوابق تحصیلی مثبت میمونه

کامان بوی! فقط تف!؟! فقط تف تو نظام اموزشی؟! انتظار داشتم چیزای مناسب تری هم باشه:| 
(بله او کامنت های دیگران را میخواند:-D )


+منتظر خبریم پس:) 

بزار نگم دیگه :)))




+ :)

خرداد:/
به نظرم برای شما نظام جدیدا فقط همون خردادو بخونین و نمرتون بالا باشه‌.‌‌
ب کنکور فک نکنی

اتفاقا فقط میخوایم پاس کنیم

عجیبِ.... 
۱۴۵ روز؟ کمترِ ب نظرم 
روز شماری نکن 
بگو ۱۴۵ روووووز فرصت دارم 
نه اینگه بگی فقط ۱۴۵ روز مونده:/
الان زودِ واسه اینکه بگی داره سخت میشه...
عید مهم ترِ و خردادت...
یهو شل نشی‌...
تو میتونی...
حتمااا....
به بعدش فکر کن ....


# البته من متوجه نشدم اما چون خودم کنکور دارم:/ حس کردم منظورت اینه ولی از ۱۴۵ روز کمترِ

لینکش توی اون نوار معرفی وبم هست :)


برای کنکوری که هر روز داره عوض میشه ترس داره...
بعدش میشه آزادی مطلق... :)))

خرداد لعنتی امتحان نهایی بی صاحابه...
تف تو نظام آموزشی

:___ 
کاش میرفتیم زعیم واقعا 

اگر تا ساعت ۱۲ تونستم بپیچم بهت خبر میدم بعد از ظهر بریم وگرنه بازم بهت خبر میدم منتظر نمونی :)

محمد خیلی جدی و خیلی جدی! فردا چیکاره ای؟ 

جلسه لعنتی -_-

من شخصا به محض اینکه بفهمم سرودنده این دیالوگ غرور افرین کدوم ابلهی بوده جرش میدم محمد! جر! :| مرد که گریه نمیکنه گ گ گ گ گ گگگگ:____

بیا با هم بریم جرش بدیم :)))

+همینقدر احمقانه س حالم :/

نمیدونم به چی میشه گفت خوب ولی من با همه توانم تلاش کردم انرژی برسونم! 
هعیییییی... دلم خواست بشینیم کف زمین دست بندازم گردن جفتتون بزنیم زیر گریه:| چه وضعشه واقعا؟:)

امیدوارم خوب باشه :)

مرد که گریه نمیکنه :)

دیشب داشتم با بهار حرف میزدم یه جوووووری حرفام امیدوارانه بود که نگم برات در حالی که رفتار این روزام خیلی شبیه ادمای امیدوار نیست! 
یه لحظه ترسیدم این غیرممکن اصلا گفتن تو هم فقط روکار باشه!

خوبه حالش؟!
یه همچین طوریه :)

باز میشه این در
صبح میشه این شب
صبر داشته باش
:)

:))))

مرسی انرژی :)

عاااااشقتم:))))) چند وقتی بود یادم رفته بود از تایم دات ای ار چک کنم چند روز مونده! 
فکرشو بکن محمد! یه تابستون موعود میاد! صد و چهل و پنج روز! این که خیلی کمه پسر! و اگه بخوام صادق باشم هم منو میترسونه و هم خوشحالم میکنه. 
خودمونیم فکرشو نمیکردم انقدر سخت شه همه چی

هعیییی

منم میترسم صخی
از عید خیلی میترسم...

کار داره خیلی سخت میشه، اما غیرممکن اصلا

ما باهاتیم پسر

عزیز دلی خب :)))


صخی؟!
حالم بهم میخوره از روز شماری برای آزادی...
ولی ۱۴۵ روز مونده

محسن رحمانی ۲۰ بهمن ۹۷ , ۲۱:۴۲
چی شده داداش؟

هیچ چیز خاصی نشده

دل گرفتگیه :)

دولوخ نگووو خخخخخخخخ

:|

دولوخ؟!
#وقتی_سِن_فقط_یه_عدده...

دختری از جنس باد ۲۰ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۸
البته درستش اینه
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است

میدونم ولی خب تلخ نیست :)

خیلی شیرین و راحته :)

تمنایــ وجــود ۲۰ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۶
:))))))
دقیقا

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان