به رهایی یک رویا به ایستایی واقعیت

قشنگ توی موقعیتیم که میگن زمین ۱ ساعت دیگه نابود میشه

میگم خب که چی؟!

میگن دنیا کن فیکون میشه

میگم خب که چی؟! :/

همینقدر بی حس و بی حال

پ.ن:

پسفردا جلسه اولیا س بابام اداره س نمیتونه بیاد قراره فردا بیاد

بازم جنگ داریم تو مدرسه

پ.ن تر: قدح گفت عید یاد یچیزی افتادم

امروز مدرسه داشتن شیرینی میدادن بعد اولین نفر رسیدم دم در

یه شیرینی برداشتم رو به اون ناظم احمق گفتم روزت مبارک اومدم بیرون :)

بعدا از بچه ها شنیدم هرکی شیرینی برمیداشته بهش میگفت روزت مبارک

منم بالا رفتنی یجوری گفتم که بشنوه (نمیدونم یه سریا این همه اسکی میرن چرا هنوز تجریش ولشون کنی تا بهشت زهرا قل میخورن)

پ.ن ترین: امروز بابام برگشته میگه من موندم چجوری انضباط ۱۰ شدی

میگه من زیر گوش معلم زدم انضباطم شد ۱۷ تو چجوری ۱۰ شدی؟!

۵ لایک :)
بهــ ــار.. ۰۸ اسفند ۹۷ , ۱۴:۲۱
آدم باش پسر /|:

میدونی چه کار سختی میخوای؟!

قیمت لوستر سقفی ال ای دی ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۹:۲۷
کاملا درکت میکنم

ولی من اصلا فاز تورو درک نمیکنم

سلام :)
نگران نباش بابا ...


عیدتم مبارک :)

سلام :)

نگران چیم مگه؟!
نگران نیستم
بیحالم :)


عید؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان