سری پست های دوست دارم جای ... باشم۱

همسایه پایینیمون رفته الان داداشم خوشحال ترین آدم روی زمینه هی میدوعه اینور میدوعه اونور

میره روی مبل میپره پایین

میگم نپر داداش من

میگه دیگه همسایه نداریم که صداش اذیتشون کنه

میگم اولا این صدای پای تو کل ۴ طبقه رو میلرزونه

دوما پا که برا خودته حالا یه هفته این پایین خالیه آروم برخورد کن بتونی یه هفته بپری

برگشته میگه الان ینی اینجوری میپرم پام درد میگیره؟!

میگم ممکنه

میگه پای خودمه دوست دارم :/

شروع میکنه به پریدن ●_●

+

دیروز مشاورمون میگه تو یکم جم کنی خودتو میتونی توی گزینه دو بیای قاطی رتبه های زیر ۱۵۰

میگم خب میدونم

میگه چرا پس درس نمیخونی؟!

میگم حال ندارم ^_^

میگه ریاضی تو بهتره یا Z

میگم صد در صد من

میگه چرا؟!

میگم سوالی که اون داره از گسسته خوشخوان سرش میزاد من دو سال پیش ۱۰۰ برابر سخت ترشو حل میکردم

میگه پس جان من بیا یکم آدم شو

گفتم سعی خودمو میکنم

داشتم میومدم بیرون گفت یه لحظه وایسا

گفتم بله؟!

گفت اولین کسی هستی که دارم این حرفو بهش میزنم تو این مدت مشاور کنکور بودنم ولی اینو بدون الان برای شروع کردن عالم و آدم دیره اما برا تو نه...

تو از الانم شروع کنی میشه بهت امید زیر ۱۰۰ داشت نه زیر ۱۰۰۰

++

چقد خوبن اینا :)))

یه کارخونه بزنن از اینا تولید کنن فقط

+++

شروع کردم شیمی خوندن و خلاصه کردن الان فصل ۲ یازدهمم :)

۷ لایک :)
الان حسش نیست وقتی از زمانش ک گذشتو وقت سربازی رفتنت شد برگشتی در بع در دنبال کار بگردی با دیپلم :/ میفهمی 
هی میگی کاش حسش بود چ شکری میل کردم اون زمان خامی کردم یکی منو برگردونع...


تو موفق میشی قطعا:)

ای ناشناس کیستی؟!

(البته یه حدسای ریزی دارم)
ولی اینو بگم که 
۱. من سربازی نمیرم
۲. کسی که میگه کار نیست یه جا نشسته منتظره جبرئیل براش کار بیاره
من بخوام کار دارم :)
قرار بود از اول سال هم برم ولی به خاطر کنکور زمانشو عوض کردم :)



قربانت :)

محسن رحمانی ۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۳
موفق باشید.

سلامت باشی :)

خب بخونید دیگه 🙄😎
کتک لازمین مگه؟ 😒

حسش نیست لعنتی

تمنایــ وجــود ۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۵۹
حسودیم شد بت خخخخ

چرا؟!

من واقعا معتقدم الان بهترین وقت شروع کردنه:))

هیچ وقت دیر نیست :)

اقا یدونه از این مشاوره به ما هم بده هر مشاورى چپ میره راست میره داغونم میکنه با وجود اینکه یازدهمم میدونى مشکل از من نیست مشکل اینکه کلا مشاور هاى اطرافم اساس کارشون گند زدن به دانش اموزه :/ و از این طریق خیر سرشون مثلا دارن کمک میکنن 
چه داداش خفنى دارى :) 

مشاوره مخصوص مدرسه خودمونه :))))

واس ماس
ینی کلش واس ماس :)

آدمای خوب هم پیدا میشن بالاخره :)

یدونه ازینا لطفا!((:

:)))

بعد مدت ها سلاممم :))
از اون جایی که الان خونه ی ما هم دو طبقه شده منم دقیقا همین حرکات رو وقتی خونه نیستن انجام میدم. :/ تازه عیدم نیستن و قراره من همچنان بپرم :دی و با صدای بلند توی حموم آواز بخونم.
.
تو که حتما میتونی ولی من آدم میشناسم دیرتر هم شروع کرده و پزشکی قبول شده :))
.
موفق تر باش. ;)

سلام :))))

خوبی؟! خوشی؟! سلامتی؟!
امان از کودک درون :))))

مدال داشت؟!

سلامت باشی :)

علیـــــ ََ ۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۳۲
موفق باشی ♥

سلامت باشی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان