سری پست های دوست دارم جای ... باشم ۲

اینسری دلم میخواد جای خودم باشم :)

امروز داشتیم با دو تا از بچه هامون میومدیم و خب طبق معمول

راه میرفتیم قهقهه میزدیم راه میرفتیم :)

همینجوری یه سر رفتیم بین راه ساندویچ گرفتیم با نوشابه (این نوشابه مهمه)

دلتون نخواد هی میخوردیم هی میخندیدیم انگار نه انگار یه محل عمومیه (همینقدر بیشعور)

دیگه کم کم به جایی رسیده بودیم بقیه هم با خنده های ما خنده شون میگرفت

طبق عادت ته نوشابه م رو با خودم آوردم بیرون یه ذره بعد تر خوردم (اون حس بعد از خوردن نوشابه رو دوست دارم بمونه یه مدت و فقط هم اون مزه تو دهنم باشه)

خوردم و تموم شد همینجوری که داشتم حرف میزدم اومدم بطری رو بندازم سطل آشغال خورد لبه اونوری سطل بلند شدن اون همانا یهو یه ماشین رد شدن همانا

افتاد تو ماشین :/

حالا مارو میگی؟!

هی قهقهه هی من بدو اون دو تا بدو اصلا یه وضعی

تا اینجایی که خیسی اشک رو روی صورتم حس میکردم :)))

اصلا خیلی چسبید لامصب

سعی کنید یه بار امتحان کنید :)))

۶ لایک :)
- یه سوالی هست مدت هاست ذهن منو مشغول کرده. ۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۲:۱۰
- یه سوالی هست مدت هاست ذهن منو مشغول کرده.
من می خوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع می کرد
اون روز اول چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش «ق» باشه غ دومش «غ»؟

خواست باشن کسایی که حداقل عین آدم حرف بزنن

که خب متاسفانه لیاقت زبان خوب رو هم نداریم

شبیه این فیلم کمدیای مزخرف آمریکایی که شخصیت اصلی به شکل بدبخت گونه ای همش ازین اتفاقا براش میفته:\
البته یه بارش که باحاله
منم داغون بازی داشتم این اواخر:) البته واسه من بیشتر از آمریکایی بودن مدل کره ای بود:)))))))))

خیلی چسبید اصلا

هی قیافه راننده میاد تو ذهنم هی صدا خنده م کل خونه رو برمیداره
تو چشای یارو (لعنت به این شانس) و (خدایا چرا من؟!) خاصی بود😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان