تو این دو روزه کلی بابا لایک کردیم :/

من یه پیج هم دارم که خونوادگیه و این حرفا ولی بازم کلی از رفیقام اونجا هم هستن 😧

بعد از این ۲ روزه که را ب را داریم بابا لایک میکنیم و این حرفا نصفش عکس پسر عممه :/

این پسر عمه ما یه دختر داره کلا از من ۸ روز کوچیک تره بعد نمیدونم چرا ولی کلی چششون دنبال زندگی بقیه س اللخصوص ما :/

چون هم پسر عمم و بابام هم سنن هم ما و این حرفا -_-

مامانم میگه تو که یه پست هم نذاشتی حداقل یه استوری بزار تبریک بگو

میگم مادر من بزار اون خودشو تیکه پاره کنه اونور

هم کل خاندان شرایط زندگی اونارو میدونن هم شرایط زندگی مارو

تازه من ۲ تا از رفیقام امسال اولین عید و اولین روز پدریه که باباشون نیست من چرا باید به خاطر اون دل رفیقامو بشکنم؟!

میگه آدم نیستی که رفیقات رو بیشتر از خونواده ت بهشون اهمیت میدی :///

انصافا چیکار کنم من خب؟!

+

ولی خداییش هیچ چیزی مثل کوه نمیتونه ادای یه پدر رو در بیاره :)

۸ لایک :)
حالا معلوم هم نیست😂
یه روز ک میاری

😂😂😂😂

از همین تریبون روز پدر رو بهت تبریک میگم😂 کار درستم تو کردی

من بچه ندارما :/

هااار هاااار هاااار
والا به خدا :(((

کوفته قلقلی😂


من تنها پدری که روز پدرو بهش تبریک گفتم بابای خودم بود :)))))
بی تربیت چرا تبریک نمیگی D:

مثلا من یه وانت خریدم تو بلندگوش دارم داد میزنم«در سایه ایزد تبارک، روز پدرم بود مبارک»؟!

دلشون بشکنه شب عیدی کی جواب میده؟! :(

منم تو گروه خانوادگی عکس بابام و گذاشتم و نوشتم دوست دارم پدر قائله ختم بخیر شد

نه، واس ما ختم به خیر نشده :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان