شدیدا به یه چیزی برای آروم کردن اعصاب نیازمندیم

چمدونم میوه ای، دمنوشی، معجونی، غذایی، قرصی، آمپولی، سرمی و ...

خیلی عصبی شدم چن وقته و خوبم میدونم به خاطر فشاره ینی تا این حد که تا یکی یچی میگه عین سگ پاچه میگیرم -___-

بعد تا شب هم هی رو مخمه \_/

۵ لایک :)
خوشم میاد با ابراز محبتا من اشنایی:) 

چاکریم

ولی بعضا؟!

اولا علیک سلام نکبت! صخی جونتون بعد این همه مدت افتخار داده کامنت گذاشته! 
علیک عیدت مبارک صخی جون! واه واه واه!
دوما عااااااره بابا! جلو هممممه
سوما امسال هم بنده تشریف میبرم نمایشگاه کتاب. 
گفتم در جریان باشی دلت بسوزه:\ 
در پایانم دهنت سرویس شلنگ جون. دوستتداریم بعضا:) مراقبت کن

ینی ابراز احساساتت نابودم کرد اصلا

مرسی عید تو هم مبارک😂
سوما اینقد کتاب خریدم الان ارزش کتابخونه م از من بیشتره :///
نمیسوزم بسوززززز
چرا دهنم سرویس آخه؟! :/
خار دارم؟!😂
بعدشم بعضا؟!
ناموسا بعضا؟!

گل گاو زبون  در تاکید حرف دوستان 
و اینکه فرزندم، بر خودت خرده نگیر فقط. هر رفتار ناشایستی در این ۳ماه ازت سر زد به کتفت بگیر که طبیعی و گذراست و هممون این روزا سگیم سگ! 

مرسی :)))

جلو همه؟!

تمنایــ وجــود ۱۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۵۰
منم کلا رد دادم تازه یکی از کتابامم گم شده موندم چه خاکی بریزم ب سرم

خسته نباشی :)))

بهارنارنج ( عرقش فکر کنم آرام بخش )

دست شما مرسی :)

دست رو دلم نذار :)

چی شد مگه?¿

اره منم خیلی وقته به یه همچین چیزیایی نیاز دارم برای تمدد اعصاب :) :(
گشتم نبود نگرد نیست -_-

هعیییی

میخونی برا مرحله ۲ ?¿

تمنایــ وجــود ۱۰ فروردين ۹۸ , ۲۱:۲۵
گل گاوزبون اثرات مخرب زیاد درس خوندنه دیگه خخخ
الان هممون عین سگ پاچه میگیریم برادر فقط خودت نیسی

اصلا رد دادیم

به یه طبیب درست درمون سر بزنید:) طب بدنتون و اصلاح کنید
حجامت هم باید خوب باشه براتون بازم ببینید ایشون نظرشون چیه

ساعت 10 شب از مدرسه میرسم خونه تازه :)))

محسن رحمانی ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۰:۰۰
یه پتویی موکتی بردار پهن کن رو بند بعدباچوب بیفت به جونش اعصابت راحت میشه یا ژل جادویی بگیر و تودستت با تمام قدرتت فشارش بده خوب میشه .ان شاالله زودی حالت خوب شه دادا.

خب من یه مشکلی دارم همون لحظه میپرم به طرف وقت موکت و اینا ندارم😂

پیش میاد...گاهی وقتا آدم بی دلیل این شکلی میشه...
ریلکسیشن کن دوتا نفس عمیق بکش:)
قبل از اینکه به کسی بپری فکر کن:)
دمنوش گل گاوزبون و بابونه خوبه 
قرآن و زیارت عاشورا هم جواب میده

الان یه مدته اینجوریم آخه :(


اصلا مغز اگه کار میکرد که نمیپریدم :)))
مرسی :)
*_*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان