کنکور ۹۴

به بد ترین شکل دادم بازم

خیلیبد دارم میدم این جامع هارو...

خیلی بد

اصلا درصد ۲۸ ینی چی :/

یعنی چی آخههههه؟! اه

۳ لایک :)
فقط المان یا فرانسه یا استرالیا
هلند و فقط بخاطر باغ گلهاش دوس دارم

شما تابعیت یه کشور اروپا رو داشته باش هرجا باشه باشه فقط اروپا باشه :)

چ جالب!!!!
اتفاقا منم برا شریف میخونم
باشد که رستگار شویم:/
رتبه رو‌چجوری زدی؟!
من درصدامو میزنم تو تخمین رتبه قلمچی بر اساس کنکور۹۷
میگن درسته نمیدونم:|

من دیگه تهران هم شد شد :)))

مهاجرت به هلند یا آلمان و کشور های همسایه از رگ گردن به بنده نزدیک تر :)))

از جوش بدم میاد. خیلی خفه‌ست به‌نظرم! اصن به هم نمیخوریم :| 

:///

غیر از شریف ریاضی محض دانشگاه هایی مثل کرمان یا اصفهان و مشهد و امیرکبیر و غیره هم قوین (اولین دکترای ریاضی ایران از دانشگاه باهنر کرمان بود)
و ملت هم اپلای گرفتن از اینجا و رفتن
این دید تک بعدی مزخرف که یا شریف یا مرگو بنداز بیرون دانشگاه های دیگه هم میتونن به اهدافت برسوننت
نمیگم تلاش نکن ولی دیگه اینجوری هم به خاطر نتیجه ها خودتو اذیت نکن

سریع ترین و بی حاشیه ترین راهش همینه...

و یه جورایی محکوم به اجرام...

من از شریف بدم میاد '_' :| اگه بذارن اصلا تو اولویت‌هام نمیذارم :| 

چرا؟!

شریف میخوای بخونی؟؟؟ نکن با خودت اینکارو :// بیا برو تهرانی، امیرکبیری جایی بخون. :/ 

ریاضی محض تنها دانشگاهی که درست حسابیه شریفه و تنها دانشگاهیه که ازش میشه اپلای های خوب گرفت

پشتیبانم سال ۹۴ با میانگین اختصاصی۳۵دوهزار شد پزشکیم قبول شد

من تخمین رتبه م اومد ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰

ولی به درد دیوار میخوره
من باید زیر ۷۰۰ بشم
نهایت ۸۰۰
چون من باید تهران بخونم، ترجیحا شریف و منطقا ریاضی محض

تمنایــ وجــود ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۹
وایییی چرا اینجوری شدن همه عاخهههههههه از دم پشت سر هم داریم ...خخخ

میشه دیگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان