سرخیم مثل خون

وقتی تابش اومد گفت یا ۹۰-۱۰ یا انصراف میدیم، جام ندیده که نیستیم

دقیقا معلوم شد جام ندیده س

وقتی قلعه نویی گفته بود داور ها سعی کنند مثل زاهدی فر باشند و زاهدی فر شد داور این بازی قشنگ کرمشون معلوم بود

فکر کنم بعد از اون شیطنت شجاع قشنگ از طریق لب خونی فهمیدید بازیکن سپاهان چی گفت، به شدت منتظرم ببینم ۵۰ میلیون جریمه میشه با ۳ جلسه یا نه مثل دژاگه و بقیه نور چشمیا با ماچ و بوس حله...

فقط آقای قلعه نویی ما که میدونیم چه آدم کثیفی هستی و چقد کار حروم داری تو پروندت ولی خب بدون هر چقدر هم بزرگ باشی این تیم هوادار داره :)))

+موقت

++میمونه به خاطر کامنت آبان

۳ لایک :)
خسییییس
بابا نت همراهه همشو دان کنم که
حیفت به فوضیلیم نمیاد به پول نت بیاد که:/

عاقا یه فوشی داد دیگه بیخیال غلط کرد

عههه اذیت نکن یا بگو یا بگو لاقل کدوم دقیقش بود حول و حوش اون دقیقه رو دان کنم جهنم:/

نمیگم زشته😛

چی گف مگه؟؟؟ من فحش رو نفهمیدم..
الان اومدم دان کنم اونم نت همراهه زود فینیش،
یکی به من بگه چی گف؟؟؟

زشته عه

اوه اوه فهمیدم چه فوشى داد 😂😂😂 واقعا نظرى ندارم 
سر کاپیتان متوجه نشدم چى میگى 
!

دیدی :)))

بابا سید جلال داشته میرفته این پلیسه میگیرتش که باهاش سلفی بندازه
توی مسیر حرکت بازیکن ها حتی نیروی انتظامی هم حق ورود نداره فقط بازیکن و بعضی اوقات با اجازه سرپرست خبرنگار بیرانوند فقط مامور رو کشید اینور چون مامور حق حضور توی اون مسیر رو نداشت

مامور نیروى انتظامى مزاحم بیرانوند میشههههه ؟!!! اخى گوگولى بیرانوند !!!! اصلا دیدى صحنه ى برخوردشو ؟!!
یه نگاه کن پَ 
و اینکه سر اینکه میگى فوش داد و اینا من ندیدم کامل بازیو که بخوام حرفى دربارش بزنم 
میگم پولشو داده چون پشیمون نیست از کارش چون حاضر نیست کارشو به گردن بگیره 

یا جواب رو نمیخونی یا نمیدونی کاپیتان کیه

https://www.varzesh3.com/news/1340261/همه-کاپیتان‌های-پرسپولیس-در-لیگ-برتر
پس هر وقت بازیو دیدی بیا راجع بهش حرف بزن😁

مجیدى مست نبود اینو در نیار لطفااا 
روح الله هم اصلا تا الان هیچى نشنیدم درباره دوپینگش بعد از اون یه مدتى هم که نبودى قشنگ هم سطح با بازى هاى قبلیش بازى میکرد 
سر فرهاد هم کمیته انضباطى تشکیل شد 
واقعا ببخشید که بازیکن هاى شا موقع پنالتى تو صورت داور بودن و هیچ کارتى نگرفتن
منشاء که کلا حرفى دربارش ندارم از همون اول اصلا و ابدا دوست نداشتم بیاد پرسپولیس مرتیکه الاغ و نفهم 
قائدى هم کمیته انضباطى تنبیه کرد 
میدونى مسئله ى من چیه مسئله ى من پهلوون بودن سر بازى مسئله ى من کف گرگى نزدن به بازیکن تیم خارجى مسئله ى من حنجره پاره کردن براى چیزیه که حقشون نباشه مسئله ى من پهلوون بودن توى بازیه یه کسى مثل خسرو بودنِ که اونقدر ناب بود هم پرسپولیسى ها هم استقلالى ها براش احترام قائل بودن

پس چرا اینقدر در مقابل ها کردن مقاومت نشون میداد؟!

طلا که پاکه چه منتش به خاکه دیگه😂😂😂
منم جای شما بودم نمیشنیدم😂
سر فرهاد کمیته انظباتی تشکیل شد حکمش چی شد؟!
تو صورت داور فرق داره با فوش ناموسی بین این دو تا تفاوت قائل شید لطفا
تو دوست نداشتی ولی الماس سیاهتون بمب نقل و انتقالاتتون بود😂😂😂
کی میخواید اینو بفهمید حکم قتل اعدامه؟!
غیر عمد؟! اوکی حبس ابد، پیشنهاد میکنم قوانین رو بخونی یه بار
دقیقا همینه
مسئله ما اینه وقتی کلا ۵-۶ تا گل زدی هی به هوادار هیس نشون ندی خدا میدونی آقای گل میشد چیکار میکرد😂😂😂
مسئله ما هم دقیقا همینه ولی خب نمیدونم شما استقلالی هایی که حذف شدید چرا اینقد سنگ سپاهانی هارو به سینه میزنید آخه😂😂😂
اینقد دکل بازی؟!!!!😂😂😂

چه برد جذابی هم شد:دی

سرخ ترین حادثه تاریخیم :)))

خطاب به مهدى ⬇️ 
خرشانس ندیدى برو یه دور نیم ساعت اخر بازى رو ببین 

کل بازیو ببین اصلا😂😂😂

این دقیقا همین زاهدى فرى بود که ازش حرف میزدى ؟!!! 
به خاطر اعتراض!!!!
 نه نفره کرد سپاهانو !!! 
اقا شما این همه شانسو از کجا میارید 
خر شانس تر از پرسپولیس نداریم به خدا نداریم
اخرشم که بیرانوندتون زیر بار جریمه نرفت که و باشگاه پرداخت کرد 
اقا قبول کن شعور نداره این دروازه بانتون قبول کن دفعه اولش قبول کن بازم دیدیم از تک به تک بازیکن هاى برسپولیس 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کیروش استنلی بعد از اون کاری که کرد و رفت تو صورت داور باید قرمز میگرفت
سیاوش یزدانی بعد از اینکه لیاقت خاندانشو به شجاع نسبت داد باید از زمین میرفت بیرون
اون بازیکنشون که یچی زده بود داشت تیمو جمع میکرد بفرسته بیرون باید اخراج میشد
اونجایی که ربیع خواه جلوتر بود و پنالتی گرفت براش همون زاهدی فر بود
دقیقا همونجایی که همه کارشناسای داوری میگن پنالتی نبود
و درضمن جریمه ای که باشگاه از طرف بیرانوند داد
اولا بین بازیکن و باشگاه خودمونه باشگاه شما که نداده حرص میخورید😂
دوما نوش جونش
سوما قراردادی بود که نداده بودن بهش
این جریمه اونجایی باید گرفته میشد که منشاء تماشاگ رو زد
اونجایی باید میبود که قائدی قاتل مست بود دختر بلند کرده بود
اونجایی که روح الله باقری(ر.ب) دوپینیگی تون گندش در اومد
اونجایی که اسطوره شماره هفتتون مست کردهبود با پلیس کل کل میکرد
اونجایی که دژاگه هوادار رو میزنه
اونجایی که یزدانی میگه کسی از زمین زنده بیرون نمیره
نه جایی که مامور نیروی انتظامی به خاطر سلفی گرفتن مزاحم کاپیتان تیم میشه
فکر کنم کافی باشه :)
حالا هم از دکل سپاهانیا پیاده شید😂😂😂😂

الان رفتم بد نیوز فهمیدم جریانو😑

😂

چی شد؟ باختید؟

😂😂😂😂😂

بردیم جیگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان