ای وای جیگرم

به مناسبت رحلت جانسوز و جانگداز رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بریم شما تا آب دریای خزر مرهمی باشد بر این جان سوخته یا به خاطر کنکور این غم را یک سال دیگر هم در سینه نگاه دارم؟!

۵ لایک :)
خلاصه که دل شده ی کاسه ی خون به عشق اقا امام.
واقعا چقد سریع سال کنکور رسیدا.تمومشد رف

اصلا جانشان به قربانش

هعییی
۲۷ روز

منم بیشتر مث آنه بهونه مD:

شمالو اگه نرفتی برو تو حرم مطهر بشین واسه امام بخون:
من واسه تو قید دریا رو زدم 😂

😂😂😂


😂😂😂😂
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم😂

خاک بر سر کنکور به قول ما داش دیسین تپسینه اعصاب  مصاب نذاشته تف تو روش
بیخیال شمالو بچسب که عشقه
من گفتم بعد کنکور بریم استانبول خرید  دانشگاه خخخ

ترکی پس 😂😂😂😂

نه بابا یچی گفتم کی تو این ترافیک حال داره بره😂
خسته نباشی😂

آندرومدا :) ۱۴ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۹
اگه نمیری و میخونی نرو ولی اگه نمیری و نمیخونی برو :|

😂😂😂😂

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۱۴ خرداد ۹۸ , ۰۴:۵۷
یک ماه دیگه دقیقا اینموقع ازادیم ازادیم ازااااااد

جانا😍

من فقط بهونه‌م بابا! انگار مثلا من درس نداشته‌باشم همش مسافرتیم :/ من مامان و بابام از خودم بیشتر سرشون شلوغه. مثلا مهمونی هم میبینی خودشون خسته‌ن یا حسشو ندارن منو بهونه میکنن :| 

😂😂😂😂😂😂

یعنی مامان من فقط منتطره سال بعد من کنکورمو بدم که با خیال راحت این تعطیلات رو بتونیم بریم مسافرت :دی 
.
یه‌بار داداشم که مدرسه‌ای بود یادمه راه افتادیم بریم شمال ویلا یکی از فامیل‌هامون، بعد اینقدررررر ترافیک بود که ترسیدیم موقع برگشت نرسیم و داداشم از امتحان جا بمونه، لذا راهی رو ۶، ۷ ساعت توش بودیم و در عرض ۱ ساعت برگشتیم و شب خونمون خوابیدیم :| 

الان ۳ ساله هر مسافرتیو از دماغ بنده خدا ها آوردم

یا نرفتم یا زود برگشتیم یا منو زودتر فرستادن و ...
میگن تورو خدا بعد کنکورت دیگه با ما بیا مسافرت ولی خب میگم شرمنده بنده شاغلم😂

:/
نه به خاطر کنکور نه بقیه چرت و پرت ها 
برید زندگی کنید

۳۰ روز مونده فقط :)

دختری از جنس باد ۱۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۵۱
اوا مامانم اینااا

😂😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان