به شاد ترین حالت ممکن غمگینم

فکر کن

کسی که رو غرورش قسم میخوری

کسی که مهربونه ولی غرورش از سنگ سخت تره

حس کنی خسته س

دلگیره از همه چی

زوری بکشونیش بیرون

همونجا باهاش حرف بزنی

سرشو بزاره رو شونت و شروع کنه حرف هایی که مطمئنی اولین و تنها کسی هستی که این حرفارو میشنوه و خواهد شنید 

صداش بلرزه و حس کنی داره آروم اشک میریزه ولی نگاهش نکنی که غرورش نشکنه

یهو صدا هقهقش بلند شه ش دیگه نتونی برنگردی سمتش

اشکهاشو با انگشت کوچیکه ت پاک کنی

سرشو بگیری بزاری روی سینه ت و بهش بگی

هرچی بشه قول میدم هیچ وقت تنهات نزارم رفیق یکی یدونه قشنگم :)

و اونم با همون صورت خیس و چشای پر یه لبخند بشینه رو صورتش و لذت ببری فقط :)

به قول شاهین نجفی:

جان من بمیرد و اشک روی گونه های تو نریزد :)

۷ لایک :)
... S҉A҉H҉A҉R҉ ۳۱ خرداد ۹۸ , ۱۱:۱۲
بابا من که سر و تهم و بزنی همش تو وبتم:)
چطووووری تو؟اوضاع خوبه رفیق قدیمی؟
به لحظات ملکوتیم که داریممممممم (نزدیک میشیم نفسا حبس:/)
مثلا جمع بندی میکنم مثلا:///

ای جان :)))

قربانت میگذره دیگه :)
تو خوبی؟!
موفق باشی رفیق :)

حقیقتا یکی از زیباترین بیتای شاهین همینه. 

تکبیر :)

ببینیم تو این دو هفته چه میکنی دیگه :)))

وا:/
من جدی گفتم...
کاملا واضحه که منظورت اون نبود 
تو این دوره زمونه که همه احتیاج دارن به همچین دوستایی که خیلیم کم پیدان:)
 کاش دوست منم پیشم بود..

:)))

خب خدارو شکر پس :)))
:)
لا رفیق من لا رفیق له ❤
ایشالا میاد پیشت :)

چه دوست خوبی هستی:)

خداییش قصدم از این پست این نبود

فقط نوشتم بمونه همین :)

*~*

:)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۰:۰۰
اخیییییییی عزیزمممممممم

به به

چه خبر از اینورا
چیکار میکنی؟!

خیلی سخته.خیلی.ادمی که همیشه خودش همرو اروم میکرده و وا نمیداده اینطوری بریزه پائین.
به قول فو:تو تنهاییتو بزار رو دوش من.

شد دیگه حالا باید درست بشه ، وقت نداره واسه این مسخره بازیا...

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان